Tag: Cat valoreaza fata mea

RO: Saptamana trecuta eu si Anca am facut un schimb de lepse, eu i-am pasat I love drugstore makeup tag iar ea mi-a dat-o pe cea de fata si pastrand traditia, Duminica este zi de lepse. Apropo, Paste fericit! Sper ca ati petrecut o zi frumoasa.

Bun, sa vedem... Am zis ca ar fi un experiment interesant pentru ca niciodata nu m-am gandit sa calculez cam cat ar costa in total produsele pe care le folosesc la un machiaj. Eu variez destul de mult produsele insa de data aceasta le-am ales pe cele pe care le-am folosit mai mult in ultima vreme.


  1. Max Factor Skin Luminizer *review*       52 lei
  2. Jo Mouselli Skin Renewing Concealer *review*       101 lei
  3. Bourjois Healthy Balance Powder       35 lei (aprox.)
  4. Anastasia Dipbrow Pomade *review*       69 lei
  5. Golden Rose Brow Powder       12 lei
  6. Make-up Studio Durable Eyeshadow Mousse        81 lei
  7. Xtreme Lashes Glideliner        50 lei (200/4 pentru ca este din setul Ready-to-Wear)
  8. L'Oreal Miss Manga mascara       40 lei
  9. NYX Cream Blush Rose Petal *review*       36 lei
  10. NYX Soft Matte Lip Cream *review*       34 lei
                             Total: 510 lei


Hm, ma asteptam la o suma destul de mare datorita produselor Xtreme Lashes dar v-am zis ca sunt dependenta de ele. Sper ca nu v-am plictisit cu obisnuitele produse (dar ele sunt cele pe care le folosesc mereu), promit ca leapsa viitoare o sa fie fara NYX Cream Blush &co.

Apropo, pentru echilibru si pentru referinta, puteti citi si articolul Machiaj complet cu 100 lei in care am ales produse care-mi plac mult dar sunt mai accesibile ca pret. Iar intamplator Maybelline The Rocket este si in prezent la promotie in DM si costa 21 lei.

Ca de obicei, am sa le provoc si pe doamnele AndreeaCristinaAntonia (e ultimul, promit! :)) ) si Dara sa faca leapsa.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

7 comments:

  1. Hmmm nu e mult, avand in vedere ca suma o imparti la 12 luni sau chiar mai mult:D
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, costul de atenueaza pe masura ce folosesti produsele tot mai mult. Pup :*

      Delete
  2. Ce-i drept suma este maricica. Mai poti lua in calcul ca se mai fac si promoții la unele produse si aceste produse le folosesti pe o perioada mai lunga de timp!

    www.rokolla.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, cateva produse chiar au fost luate la preturi promotionale. Pup :*

      Delete
  3. Nu e o sumă mică, dar nici exagerat de mare!
    Trebuie să-l fac și eu, dar cam atât cred eu că o să-mi dea și mie... cu puțin noroc chiar mai puțin. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adevarul e ca eu ma situez cam la mijloc cu totalul meu. Da, sa faci si tu leapsa. :D Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram