Paula's Choice Resist Serums reviewed


RO: In ultima vreme am tot scris articole despre produse de machiaj sau pe tema machiajului si am cam ignorat partea de ingrijire iar astazi m-am gandit sa ma revansez cu un articol care la un moment dat a fost cerut. Am fost eu cam lenesa si l-am tot amanat dar azi am spus ca voi scrie despre alte doua seruri Paula's Choice din gama Resist, Super Antioxidant Concentrate Serum si Ultra-Light Super Antioxidant Concentrate Serum.

Serurile pot fi foarte utile intr-o rutina de ingrijire pentru aportul suplimentar de ingrediente benefice pielii, sau pentru acele ingrediente mai speciale cum ar fi retinolul, niacinamide, vitamina C care ajuta la ameliorarea diferitelor probleme specifice. Pot fi folosite in paralel cu o crema hidratanta sau fara, in rutina de seara, sau dimineata  pentru hidratarea tenului inaintea aplicarii cremei cu protectie solara. Sunt foarte versatile si utile, totul este sa vi-l gasiti pe acela care vi se potriveste iar cele doua din acest articol acopera toate tipurile de ten: unul se adreseaza celor normale spre uscat si celalalt este pentru cele normale, mixte si grase.

Paula's Choice Resist Super Antioxidant Concentrate Serum
* 168 lei / 30 ml * 38 lei  / 5 ml *

Acest ser de ultimă generaţie combate eficient multiple cauze care determină ridarea pielii, reducând inflamaţiile şi efectele negative vizibile ale expunerii la soare. Vă rugăm să regăsiţi mai jos referinţe la documentaţia de specialitate referitoare la ingredientele din compoziţia acestui ser şi la efectele sale.
  • Un amestec inovator de ingrediente de care pielea are nevoie pentru a arăta mai tânără
  • Ajută pielea să genereze colagen pentru a fi mai rezistentă la semnele îmbătrânirii
  • ConÅ£ine antioxidanÅ£i puternici care protejează pielea de factorii dăunători externi
  • Cu efect de reparare a celulelor distruse ÅŸi de întărire a barierei de protecÅ£ie naturală a pielii
  • Se întinde uÅŸor ÅŸi se absoarbe rapid, conferind pielii un aspect mătăsos ÅŸi aerat
  • Potrivit ÅŸi ca bază de aplicare a machiajului
  • 100% fără parfum ÅŸi coloranÅ£i

A fost primul incercat dintre cele doua si atunci cand l-am cumparat pentru prima oara l-am ales pentru ca era singurul ser disponibil, la acea vreme, fara retinol (aici puteti citi cateva prime impresii). Nu voiam atunci ceva cu retinol pentru ca foloseam Retin-A, un retinoid puternic dar cautam ceva hidratant de folosit in paralel cu o crema hidratanta atunci cand tenul se usuca.

Are o textura siliconata, usor vascoasa dar foarte placuta atunci cand aplici serul pentru ca se intinde usor, se absoarbe repede,  lasa tenul matasos si foarte fin la atingere. Formula este, de altfel, in baza de silicon si e bogata in antioxidanti (nu degeaba contine "antioxidant concentrate" in denumire).

Mi-a placut foarte mult ca efecte, hidrateaza foarte bine tenul si chiar in cele mai rele momente in acea iarna, atunci cand il simteam foarte uscat si descuamat aplicam serul impreuna cu Resist Clear Skin Hydrator si totul era perfect dupa. Dar mi-a placut in mod special pe post de crema de ochi, din cauza texturii si fiind mai hidratant a fost perfect avand in vedere ca pielea din jurul ochilor tinde sa fie mai uscata decat cea din obraji sau tample. Si chiar daca era o zi in care nu-l aplicam pe tot tenul, dimineata si seara il aplicam mereu la ochi.

Pentru ca mi-a placut atat de mult, recent am revenit la el, dar pentru a-l folosi doar la ochi si de aceasta data am ales varianta mini a produsului, care are doar 5 ml pentru ca nu este nevoie decat de o cantitate mica de produs si asa stiu sigur ca nu risc sa expire produsul inainte sa-l consum. Varianta de 30 de ml am consumat-o cu greu intr-un an.

Asadar, daca aveti tenul normal spre uscat si cautati un ser bun dar nu vreti musai unul cu retinol, va recomand sa-l incercati.


Ingrediente: Cyclopentasiloxane, Dimethicone (silicone slip agents/suspending agents), Tetrahexyldecyl Ascorbate (stabilized vitamin C/antioxidant), Palmitoyl Tripeptide-5 (cell-communicating ingredient), Ceramide 3 (skin-repairing ingredient), Tocotrienols, Tocopherols (vitamin E/antioxidants), Ubiquinone (coenzyme Q10/antioxidant), Thioctic Acid (alpha lipoic acid/antioxidant), Tocopheryl Acetate (vitamin E/antioxidant), Magnesium Ascorbyl Phosphate (stabilized vitamin C/antioxidant), Ferulic Acid, Caffeic Acid (antioxidants), Beta-Glucan (anti-irritant), Superoxide Dismutase (antioxidant), ), Epigallocatechin Gallate (green tea-derived antioxidant), Ergothioneine (mushroom-derived antioxidant), Glutathione (fruit-derived antioxidant), Xanthophyll (antioxidant pigment), Glycine Soja (Soybean) Seed Extract (antioxidant), Glycerin (skin-identical ingredient), Arctostaphylos Uva Ursi Leaf Extract (anti-inflammatory agent), Lupinus Albus Seed Extract, Curcuma Longa (Turmeric) Root Extract (antioxidants), Elaeis Guineensis (Palm) Oil (emollient), Phenoxyethanol (preservative).

Paula's Choice Resist Ultra-Light Antioxidant Concentrate Serum
* 168 lei / 30 ml * 38 lei  / 5 ml *

Acest ser inovator anti-îmbătrânire conține un amestec de anti-iritanţi cu efect de calmare, antioxidanţi puternici, acid hialuronic pentru refacerea pielii și ingrediente cell-communicating care ajuta pielea să arate mai tânără, normalizează tenul gras şi reduce porii dilataţi. Veţi adora beneficiile pe care le oferă: netezire a pielii, fermitate, și protecţie anti-rid! Textura sa mătăsoasă, uşoară, este perfectă pentru cei cu tenul gras/mixt.
  • Combate multiplele semne ale îmbătrânirii
  • Reduce inflamaÅ£iile pielii pentru a genera colagen
  • Calmează pielea înroÅŸită ÅŸi estompează petele roÅŸii cauzate de acnee
  • Se întinde uÅŸor, lasa un aspect neted, mat
  • Poate fi aplicat înainte sau după crema hidratantă ÅŸi înainte de protecÈ›ia solară
  • Poate fi folosit ca o bază de machiaj
  • 100% fără parfum ÅŸi coloranÅ£i

Acest ser a fost lansat ca o alternativa pentru tenurile normale spre grase care isi doreau ceva cu o textura mult mai usoara fara sacrificii la capitolul ingrediente. Si intr-adevar, este usor ca apa, se absoarbe instant pe ten. Dupa ce se absoarbe nu lasa nicio pelicula, nici nu se simte ca ai aplicat ceva dar tenul este hidratat si ramane mat. Acestea ar fi diferentele importante intre cele doua produse.

Intr-o incercare de a folosi creme mai light la ochi, in timpul zilei, am crezut ca acest ser ar fi perfect insa nu a fost asa si simteam cum ma strange pielea din jurul ochilor daca nu mai aplicam altceva. Dar atunci cand l-am incercat pe ten mi-a placut foarte mult. Tenul meu era deja in faza actuala, destul de gras in zona T si normal in rest si nu numai ca l-a hidratat perfect dar am observat si ca de-a lungul zilei a tinut destul de bine sub control sebumul. Seara nu l-am folosit ci l-am pastrat exclusiv pentru zi, inaintea cremei cu SPF, tocmai pentru ca tinea sebumul sub control, aspect care ma intereseaza mai putin seara.

Am avut serul Ultra Light Antioxidant Concentrate doar in varianta mini dar pentru ca aveam nevoie doar de cateva picaturi, am putut sa-mi fac o idee destul de buna despre produs.

Ingrediente: Aqua, Cyclopentasiloxane (silicone slip agent), Butylene Glycol (slip agent/water-binding agent), Glycerin (skin-repairing ingredient), Dimethicone (silicone slip agent), Polysilicone-11 (film-forming agent), Polysorbate 20 (emulsifier), Lauryl PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone (silicone polymer), Hyaluronic Acid (skin-repairing ingredient), Resveratrol (antioxidant), Niacinamide (cell-communicating ingredient), Quercetin (antioxidant), Adenoside (cell-communicating ingredient), Tetrahexyldecyl Ascorbate (vitamin C/antioxidant), Tocopherol (vitamin E/antioxidant), Phospholipids (skin-repairing ingredient), Ubiquinone (antioxidant), Epigallocatechin Gallate (antioxidant), Sea Whip Extract (anti-irritant), Bisabolol (anti-irritant), Beta Glucan (anti-irritant), Phytic Acid (chelating agent), Xanthan Gum (thickener), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer (film-forming agent), Sodium Hydroxide (stabilizer), Disodium EDTA (chelating agent), Phenoxyethanol (preservative), Ethylhexylglycerin (skin-conditioning agent).



***

Ambele seruri sunt disponibile si pot fi comandate online de pe site-ul paulaschoice.ro. Daca sunteti curioase mai puteti citi pe blog despre alte cateva produse din gama Resist:



Ati incercat vreunul dintre serurile din gama Resist? 

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

5 comments:

  1. Sunt f f bune. Pacat ca nu-mi pot permite sa cumpar prea des :(

    ReplyDelete
  2. Mi-ai stârnit interesul față de amândouă. Primul m-ar interesa tot pentru conturul ochilor, în variantă mini, celălalt pentru ten.

    ReplyDelete
  3. Am vazut ca cei de la Paula choice au produse bune si foarte lăudate. Pana acum nu am încercat nici unul.

    www.rokolla.blogspot.ro

    ReplyDelete
  4. Am incercat la un moment dat varianta Ultra Light si mi s-a parut faina, dar prefer in continuare serumul Skin Balancing, ala e preferatul meu. Intr-adevar, gama Resist are produse foarte faine, ca tot ai mentionat-o, eu am ajuns la tubul nr. 3 de Clear Skin Hydrator.

    ReplyDelete
  5. Eu l-am folosit pana de curand pe cel pentru ten normal si desi am tenul mixt(portiuni destul d euleioase in zona t, restul relativ normal), mi-a placut f mult si nu am simtit ca mi-a ingrasat tenul. \initial l-am luat si eu pentru ochi dar am zis ca nu a ar strica si tenul un tratament mai bun, mai ales in serile in care folosesc Differin si intr-adevar merge de minune combinatia.
    Am folosit 2 miniproduse pana acum si cred ca voi mai reveni la el cand va fi mai rece. Acum am de la Simona unul si imi palce f mult. :)

    Zi frumoasa!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram