Monthly review: Martie 2015

RO: Iata ca s-a mai dus o luna. Martie a inceput frumos si s-a incheiat la fel, veti vedea mai jos. Daca va mai amintiti, luna trecuta produsele preferate au fost majoritar cele de ingrijire iar luna asta o sa vedeti ca sunt aproape in totalitate produse de machiaj.

#InstaMartie


  1. Cel mai frumos martisor primit anul acesta a fost cu siguranta de la Bioderma.  Medalionul este superb si abia astept sa se mai incalzeasca vremea pentru a testa autobrozantul.
  2. Daca cel mai frumos martisor a fost de la Bioderma, cel mai colorat a fost de la Sephora, in forma unei brose din colectia Shourouk pentru Sephora. Poate fi purtata si ca bentita sau in talie.
  3. Am fost si la Cosmobeauty dar nu am fost impresionata. Totusi am plecat de acolo cu niste produse, pe unele le-am incercat si mi-au placut mult dar va voi da mai multe detalii intr-o alta postare.
  4. In Martie a avut loc lansarea Biotissima makeup, despre care v-am scris si in curand revin si cu impresiile promise.
  5. Un alt eveniment dragut a fost cel de lansare a colectiilor de primavara-vara CND, Flora & Fauna si Garden Muse. Ce putea fi mai frumos intr-o zi ploioasa decat o intalnire cu persoane dragi, o manichiura si admirarea noii colectii Nissa?
  6. Iar ieri am avut ocazia sa particip la un eveniment pentru bloggerite organizat de Anastasia Beverly Hills, eveniment in cadrul caruia am aflat ce noutati au pregatit. Toate vi le voi dezvalui intr-un alt articol.
  7. Selfie to welcome @sephoraromania on Instagram. Nu se putea altfel decat purtand unul dintre produsele mele preferate disponibile in Sephora: Too Faced Melted Fuchsia.
  8. In fiecare an abia astept 9 Martie ca sa mananc mucenici, preferatii mei fiind cei muntenetsi, cu multa nuca si scortisoara.Yum!
  9. Sambata seara imi place sa ma destrabalez cu prietenele mele...din poza. Pentru aproape toate gasiti impresii pe blog.

Preferatele lunii


1. Joico Instant Refrsh Dry Shampoo

V-am povestit mai multe despre el in review si nu putea lipsi de aici.

2. Inglot #153 AMC Shine

Pe cat de mult m-am invartit in jurul fardurilor din colectia Noble, pe atat de incantata am fost dupa ce am luat nuanta #153 si am purtat fardul foarte des in ultima luna.

3. Make-up Studio Durable Eyesadow Mousse in Be Bronze

L-am mentionat si in preferatele acestei primaveri si de fiecare data cand am fost pe fuga am apelat la el. Imi place la nebunie culoarea si imi place ca nu trebuie sa aplic primer inainte.

4. NYX Soft Matte Lip Cream in Amsterdam

Se alatura celorlalte doua nuante de SMLC, Sao Paulo si Monte Carlo. Daca ma cititi stiti ca imi plac foarte mult iar Amsterdam nu este o exceptie, de fapt imi si doream nuanta de mult asa ca va imaginati bucuria de a o avea in sfarsit. E un rosu deschis foarte frumos, perfect pentru primavara, mat, super rezistent si usor de aplicat.

5. Bourjois Healthy Balance Powder in 52 Vanille
*review*

Am mentionat si luna trecuta o pudra Bourjois, dar in Martie am folosit-o mai mult pe cea Healthy Balance. Este un produs super laudat de bloggeritele din Anglia si eram foarte curioasa sa vad cum e. Imi place ca e fina si nu incarca tenul deloc, e matifianta dar nu exagerat si mai ramane o usoara tenta luminoasa pe ten.

6. Max Factor CC Stick Green

Avand in vedere ca am tot folosit produse cu acoperire mica, am revenit la prietenul meu creionul corector verde pentru a neutraliza roseata inaintea aplicarii CC Cream-urilor. Si l-am folosit cam de fiecare data cand m-am machiat.


Voi ce "descoperiri cosmetice" ati facut in Martie?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

6 comments:

  1. Imi place mult nuanta rujului! primavaratica!

    ReplyDelete
  2. Vad produse dupa care "salivez" :))


    XOXO

    ♡♡♡

    http://culore.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  3. Imi doresc si eu un CC Stick, nu stiu daca galben sau verde. Desi mi se pare destul de scumput, sper ca-si merita banii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, produsele Max Factor nu sunt tocmai dintre cele mai accesibile ca pret dar poate le prinzi la reducere. Cel galben m-ar tenta si pe mine, acum dupa ce l-am incercat pe cel verde.

      Delete
  4. De multa vreme vreau sa incerc NYX Soft Matte Lip Cream, dar inca nu m-am decis ce nuanta.

    ReplyDelete
  5. Si mie imi place rujul NYX Soft Matte Lip Cream. Eu am nuanta Amsterdam si o port cu drag mereu! :)
    Pupici

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram