Produse care m-au dezamagit #2

RO: In Octombrie, am facut primul articol in care va povesteam cate putin despre anumite produse care m-au dezamagit si va explicam de ce iar acum am mai strans inca patru astfel de produse, deci m-am pus pe scris. 

Maxi Life Gel cu 2% acid hialuronic

maxi life gel cu 2% acid hialuronic

Cat de curioasa eram atunci cand am aflat de acest produs mai ales pentru ca in acea vreme era in mare voga in Anglia Indeed Labs Hydraluron, tot un produs pe baza de acid hialuronic. Am zis ca poate m-am scos cu acesta de la Maxi Life. De ce atata curiozitate? Pentru ca acidul hialuronic este un umectant si teoretic, un astfel de produs aplicat sub crema hidratanta ar trebui sa-i sporeasca...hidratarea. Dar nu a fost chiar asa si de fiecare data cand aplicam gelul, nu numai ca nu am simtit ca ajuta in vreun fel si in combinatie cu orice crema aplicata peste, se faceau "scamute", aspect peste care nu am putut sa trec pentru ca mi se pare foarte enervant sa stau si sa ma curat pe fata.

*Din pacate, nici nu stiu pe unde am pus gelul, de aceea nu am pus o poza facuta de mine.

Catrice Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen

catrice made to stay inside eye highlighter pen

catrice made to stay inside eye highlighter pen

Asa cum v-am promis in articolul I ♥ Drugstore Makeup Tag, am revenit cu mai multe detalii despre acest produs. Am cumparat creionul Catrice in Iulie, l-am folosit atunci, o luna, doua, toate bune si frumoase si apoi am uitat el, mai ales dupa ce am primit setul Glideliner. L-am tinut asa cum imi tin toate creioanele iar cand mi-am adus aminte de el am avut surpriza sa constat ca mina s-a uscat complet si creionul nu mai poate fi folosit deloc. Nu am patit asta cu niciun alt creion si am fost chiar dezamagita cand am vazut cum e acum deci nu va recomand sa-l cumparati.

Demachiant bifazic NIVEA

nivea double effect eye makeup remover

Am mai folosit in trecut demachiantele bifazice de la Balea, care mi-a placut foarte mult si pe care-l recomand, si cel Farmec, bun si el dar ambalajul lasa de dorit. Eram curioasa cum va fi cel NIVEA insa dupa vreo 2 folosiri am renuntat la el pentru ca de fiecare data cand il foloseam ma usturau ochii. Ce-i drept, cred ca e cam dur sa spun ca a fost o dezamagire, dar nu ma asteptam la asa o reactie pentru ca nu cred ca m-au mai usurat ochii de la un demachiant de foarte multi ani.

Ingrediente: Aqua, Isododecane, Cyclomethicone, Isopropyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Centaurea Cyanus Flower Extract, Sodium Chloride, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, CI 60725, CI 61565

OPI Natural Base Coat

opi natural base coat
poza facuta azi
opi natural base coat
poza facuta in Mai 2014

Poate cea mai mare dezamagire cosmetica din ultima vreme. Am cumparat aceasta baza in Noiembrie 2013 si timp de un an de zile a fost minunata: mi-a protejat unghiile, se usca repede, se consuma foarte greu si nu s-a uscat. L-am si laudat in articolul despre rutina de ingrijire a unghiilor. Insa prin Februarie anul asta am observat ca de fiecare data cand imi faceam unghiile, la maxim o zi, manichiura incepea sa se cojeasca. Pur si simplu puteam sa dezlipesc oja in fasii de pe unghii. Initial am crezut ca nu e de la baza OPI, apoi cand am eliminat celelalte variante am zis ca poate are termen de valabilitate doar un an dar cand m-am uitat pe sticla am vazut ca de fapt ar fi 2. L-am inlocuit cu un alt produs Sally Hansen si oja nu s-a mai decojit dar eu am ramas cu jumatate de sticla de OPI Natural Base Coat. Probabil am sa incerc sa vad daca functioneaza diluantul de oja, desi nu am sperante pentru ca lacul nu s-a ingrosat deloc.

Voi ati folosit vreunul dintre produsele mentionate?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

11 comments:

  1. Hmmm si eu urasc produsele care imi fac scame pe fata!

    Pupici

    ReplyDelete
  2. Eu n am nicio problema cu demachiantul bifazic Nivea, chiar imi place mult. Iar eu in general sunt sensibila la demachiante, mi se intampla des sa ma usture ochii de la lotiuni demachiante si chiar de la unele geluri speciale pentru aceasta zona..
    Am avut si un liner carioca de la Catrice si s-a uscat repejor. Oricum n a fost prea bun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur atunci, nu stiu ce-o fi fost, chiar mi-a parut rau dar mi-a trecut repede pentru ca am revenit la balsamul Elemis. :D Bine ca ai zis de liner-ul Catrice, asa o sa stiu sa nu-l iau. pup :*

      Delete
  3. Haha, și eu tot niște dezamăgiri am postat ieri. :))
    Din lista ta am încercat doar demachiantul bifazic Nivea, dar în formula veche, însă probabil n-au schimbat prea multe la el fiindcă și mie mi-a provocat aceeași usturime în jurul ochilor. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, si tu. :( Ia sa vad ce dezamagiri ai tu. Pup :*

      Delete
  4. Si la mine a fost la fel cu demachiantul de la Nivea :( Pupici

    ReplyDelete
  5. Demachiantul bifazic NIVEA chiar imi place mult si nu am nici o problema cu el.
    Cred ca depinde de persoana la persoana, de exemplu pe mine ma ustura ochii de la laptele demachiant Sublime fresh, de la L'oreal Paris..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta e valabil pentru orice produs dar m-am gandit ca e util sa scriu asta, pentru acele persoane care reactioneaza la fel la aceleasi produse. Demachiantul Sublime Fresh L'Oreal nu l-am incercat, eu am folosit produse din gama Sublime Soft si ambele mi-au placut. Pup :*

      Delete
  6. Eu folosesc oja de unghii de la OPI si am patit ceva asemanator la inceput, pana m-am prins ca sunt niste fake-uri vandute pe bani de original, dupa aceea am cumparat de pe siteul din nume si nu am mai avut probleme. Momentan am 6 lacuri de la ei, 4 din ele mai mult de 1 an jumate si nu reactioneaza prost. Va pup Madalina! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madalina, si eu tot de la Topline am cumparat baza OPI, de la ei cumpar toate produsele OPI si de aceea nici nu s-a pus problema ca ar fi contrafacut.

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram