Promotii tentante in DM #15

RO: Astazi a inceput o noua tura de promotii in DM si am vrut sa profit de ocazie pentru a va arata ce puteti cumpara la oferta in perioada 9.04 - 28.04, poate va dau vreo idee de ultim moment in caz ca luati cadoouri de Paste.

Maybelline Lash Sensational mascara 21 lei

promotii DM Aprilie Maybelline Lash Sensational

Cel mai nou rimel Maybelline este acum la oferata deci daca erati curioase si voiati sa-l incercati, go for it.

Fond de ten Rimmel Stay Matte 16 lei

promotii DM Aprilie Rimmel Stay Matte fdt

Un fond de ten spuma, adecvat pentru tenurile mixte si grase.

Color B4 61 lei

promotii DM Aprilie Color B4

Sper sa fie ok pretul, stiu doar ca e foarte util. 

Palmer's Natural Bronze 36.66 lei

promotii DM Aprilie Palmer's Natural bronze

Este o lotiune de bronzare treptata si pe langa aceasta mai gasiti reduceri si la alte produse Palmer's.

NIVEA In-Shower Body Lotion Firming 12 lei

promotii DM Aprilie Nivea In-Shower Body Lotion

Aceasta este o noua versiune a lotiunii sub si face parte din gama Q10plus. Eu cu siguranta am s-o iau s-o incerc.

NIVEA 3 in 1 Cleansing Water 13 lei

promotii DM Aprilie Nivea 3 in 1 Cleansing Water

Gel de dus I love... 500 ml 19 lei

promotii DM Aprilie I love... shower gel

Am vazut Cream&Coconut si suna delicios. 

***

Si pentru prima oara de cand fac aceste articole am sa va recommand SA NU cumparati noua lotiune micelara Garnier Pure Active pentru ca este cu alcool. Tare rau mi-a parut atunci cand i-am vazut lista de ingrediente.

Ca de obicei, la sfarsit va las catalogul pentru a vedea toate ofertele disponibile.




Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram