Cateva preferate in varianta travel size


RO: Nu am mai scris de mult timp un articol pe tema portfardului de calatorii, poate credeati ca dupa atatea articole (1, 2, 3, 4) nu as mai avea ce sa mai scriu insa de data am o abordare diferita: am sa va arat cateva produse care-mi plac si pe care le gasiti in varianta travel, numai bune de luat cu voi in calatorii. In trecut preferam sa-mi transfer din produsele preferate in recipiente mai mici insa de ceva timp am devenit o mare fana a produselor in varianta mini si aproape orice prind, pastrez pentru calatorie. Si cum tot va fi Pastele si de obicei lumea mai pleaca, pe acasa, in vacanta, m-am gandit ca ar fi perfect sa va arat ce am mai descoperit prin portfardul cu produse mini.

Joico travel sets



La Joico gasiti diferite variante de trio-uri de produse in variante travel concepute exact pentru calatorii. Eu am doua insa dintre cele doua vi le arat pe cele pe care le-am incercat deja: K-Pack Shampoo, K-Pack Conditioner si masca K-Pack Intensive Hydrator, produse adresate parului uscat si degradat. Samponul este bland, face destula spuma si, ce mi se pare mie cel mai important, scalpul meu il tolereaza pentru 1-2 spalari. Balsamul in schimb mi-a placut foarte mult si mi-a adus aminte de preferatul meu absolut: Moroccanoil Moisture Repair. Parul arata foarte bine dupa ce l-am uscat, era lucios, perfect descurcat si nu a fost nevoie sa aplic o cantitate mare. In caz ca planuiti sa va rasfatati si cu o masca puteti s-o luati pe cea din set sau puteti s-o lasati pentru a o folosi acasa. Eu am luat-o cu mine in vacanta de iarna, pentru rasfatul dinaintea serii de Revelion si mi-a placut. Hidrateaza parul, nu-l incarca iar cei 50 ml mi-au ajuns pentru 3-4 ture deja si inca mai am in conditiile in care parul meu este destul de lung in prezent.

Batiste Dry Shampoo 50 ml


Daca nu stati prea multe zile si daca nu aveti chef sa va carati cu samponul si balsamul, puteti alege samponul uscat Batiste. Va povesteam in review ca exista si varianta travel pentru ele si sunt perfecte atat pentru calatorii cat si pentru a le pune in geanta, in caz ca vreti o reimprospatare rapida a coafurii de-a lungul zilei. E eficient, tot procesul dureaza 2-3 minute si nu ramai cu radacinile gri.

Moroccanoil Treatment 25 ml


Am mentionat de nenumaratae ori ambele variante ale tratamentului Moroccaoil, clasic si Light , deci nu cred ca mai e vreun dubiu cat imi plac si nu ma despart de ele nici cand plec pe undeva. Ce-i drept, eu am sticlute de 10 ml (mostre) insa cum acestea nu se gasesc de cumparat m-am gandit sa va recomand varianta travel, de 25 ml. Nu ocupa mult loc dar este mai grea, ambalajul fiind de sticla iar cei 25 ml va vor tine multe luni.

Sephora Super Nourishing Body Butter 50 ml



Am mai avut in trecut unturi de corp in variante travel si fie erau destul de vascoase asa ca „am reusit„ sa le consum dupa 3 aplicari (doar picioare si maini), fie erau doar grase dar nu hidratau mai deloc pielea. Cel Sephora este mai dens insa textura este foarte usoara si se intinde foarte bine. Hidrateaza bine pielea si nu e nevoie sa aplici mult, asa ca sigur nu te trezesti cu untul de corp terminat dupa trei aplicari. Se absoarbe repede si are un parfum fresh dar nu exista si alte variante cu diferite parfumuri. 

Bioderma Sensibio H2O 100 ml


 Daca e ceva ce nu-mi convine este faptul ca pentru mine nu prea merge treaba cu produsele travel de ingrijire a tenului. In primul rand pentru ca nu vreau sa modific rutina, cand pleci undeva nu e momentul sa incerci produse noi, si pentru ca nu mi se pare ok sa transfer produsele (trebuie tuburi opace, trebuie igienizate) dar mai scap pe ici pe colo cum ar cu lotiunea micelara Bioderma. E perfecta o sticluta de 100 ml, te va tine mult, e buna penru fata si ochi si poti refolosi sticla. Singura problema ar fi ca nu se descurca perfect cu rimelul waterproof. Daca preferati, puteti alege Sebium H2O pentru ca si aceasta este disponibila in varianta travel. La Farmacia Tei le gasiti la 10 lei.

***

Cam astea ar fi produsele despre care am vrut sa va vorbesc dar as mai vrea sa mentionez alte produse travel indragite dar pe care nu le mai am in prezent:
  • in continuare sunt o fana a gelurilor de dus mini The Body Shop si puteti alege dintre multe arome, eu le ador pe cele de fructe
  • tot la The Body Shop gasiti si unturile de corp in varianta travel sau lotiunile de corp daca vreti ceva mai light
  • o alta varianta ar putea fi Bioderma Atoderm gel de dus in varianta de 100 ml

Voi cum faceti, cautati produse in varianta travel sau preferati sa transferati produsele voastre obisnuite in recipiente travel friendly?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. Am toate produsele de care ai scris si sunt foarte faine toate. Samponul e singurul pe care scalpul meu il tolereaza cat de cat, am terminat deja flaconul mic si am prins la oferta la Strawberry varianta de 300 ml.
    Untul de corp l-am cedat colegului de apartament, il foloseste pentru buze mai ales.
    Mie imi place mult si cleaserul Pai pe care il am in varianta mini.

    ReplyDelete
  2. si mie imi plac variantele mini, dar nu prea reusesc sa nu ma abtin sa ma bag in ele si sa le consum inainte sa le iau la plimbare. PS: la mine in oras, gasesc la Sensiblu micelara la 20 si ceva de lei, varianta mini :O

    ReplyDelete
  3. batiste pe toate blogurile in postarile cu favorite vad! E clar, il vreau! :))


    XOXO

    ♡♡♡

    http://culore.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. Si eu sunt fan variantele mini, mi se par asa de draguuuute. Pacat ca le ratacesc prin casa si uit de ele :D

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram