I ♥ Drugstore Makeup Tag


RO: In ultima vreme imi place tot mai mult sa fac lepse, am si vazut unele interesante iar cand am vazut una doar cu produse drugstore am zis ca e de mine. Apropo, daca sunteti curioase puteti citi si articolul meu cu 10 produse de machiaj sub 50 lei, nu sunt toate drugstore adica nu as include Inglot in aceasta categorie, dar toate sunt ieftine si bune. 

1. What is your favorite drugstore makeup brand overall?

Sincer, in momentul de fata nu am unul si am mai degraba preferate in functie de categoria produsului: imi plac mult fardurile de obraz si produsele de buze NYX, Maybelline e preferat la categoria ochi si Max Factor pentru fondurile lor de ten.

2. What are your favourite face, cheek and lip products?


Unul dintre produsele mele preferate drugstore pentru fata ar fi corectorul Oriflame Illuskin. Nu l-am mai mentionat de mult pe blog dar chiar merita, si de aceea l-am inclus. Apoi, pentru obraji chiar am incercat sa gasesc altceva dar preferatul meu ramane in continuare NYX Cream Blush Rose Petal iar la capitolul buze mi-a fost super greu sa aleg ceva insa in final m-am hotarat asupra creionului Wjcon Simply Red Rosetto in Matita 02 Fucsia. Se aplica foarte usor, este cremos, pigmentat, nici nu-l simti pe buze si e rezistent.

3. Least favourite product?


Doar am sa-l mentionez pentru ca va voi spune mai multe intr-un articol viitor: Catrice Made To Stay Inside Eye.

4. What is the best makeup bargain?


Sincer, m-am gandit mult ce as putea alege pentru aceasta intrebare iar intr-un final m-am hotarat asupra paletei Sleek Au Naturel. Este o paleta destul de ieftina dar mai mult, are 12 nuante iar fardurile sunt chiar bune. 

5.What is your favourite underdog product?


Cred ca fardul de sprancene Golden Rose nu primeste destula "iubire" in blogosfera pe cat mi se pare ca ar merita. Nuanta mea imi place mult, nu este prea rosiatica si il folosesc de fiecare data cand imi conturez sprancenele. 

6. A drugstore product that is overpriced.

Asa cum am scris si pe Facebook, fardurile mono L'Oreal L'Ombre Pure mi se par exagerat de scumpe la 50 de lei bucata.

7. Show your best drugstore dupe(s)!


Desi nu am produsul al carui dupe il am, l-am incercat si inafara de miros, nu am observat o alta diferenta. Este vorba de Wjcon TouchUp Face 102, dupe pentru Benefit Watt's Up! highlighter.

8. Drugstore product that isn't worth the hype?

Un mare avantaj in a tine liste pentru orice e ca le poti consulta ulterior si asa am gasit produsul perfect pentru intrebarea asta: pudra Rimmel Stay Matte. Este o pudra super laudata dar mie nu mi se pare ca nici nu mentine tenul mat timp indelungat, asa cum am tot citit, si arata groaznic pe ten, oricat de putin as aplica incarca tenul si arat de parca l-as fi pudrat excesiv.

***

Ca de obicei, am sa le provoc si pe doamnele AndreeaCristinaLarisaAntonia (tot nu te-am renegat)Anca, Stefana, Dara si Adina sa faca leapsa. 


Care sunt produsele voastre preferate drugstore?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

20 comments:

  1. Iii thank you! :* Cred ca vom avea cateva lucruri in comun.

    ReplyDelete
  2. Eu mai am cateva lepse de la tine, sunt cam in urma :)) ultimul e in drafts, asteapta sa il termin. Dar parca l-as face pe asta mai curand, imi place mai mult :D multumesc de tag ca de obicei :*
    Apropo, pudra Stay Matte nici mie nu imi place asa mult, dar ma chinui sa o termin ca o am de mult timp.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, deci si tu esti in categoria de renegat :)) Dar fa-l pe asta repede si te iert. :))
      Eu cred ca am si aruncat pudra Rimmel, d-asta nu am pus nicio poza cu ea, pentru ca nu o mai am. Pup :*

      Delete
  3. M-ai pus la treaba, hon, dar imi place! Cand citeam deja ma gandeam ce as raspunde eu! Desigur ca avem si chestii in comun, dar acuma... nu mai dezvalui nimic! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca iti place, e bine. Astept sa vad raspunsurile. Pup :*

      Delete
  4. Observ că toate am răspuns același lucru la întrebarea cu nr 4, iar la 6 toate am numit L'Oreal sau un anumit produs de la ei! :))
    Și mie-mi plac fondurile de ten Max Factor, sunt favoritele mele dintre toate brand-urile drugstore... până acum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca am incercat sa pun altceva la punctul 4, dar nu am nimic mai bun :)) Iar cu L'Oreal, chiar am ramas socata de pretul fardurilor alea si m-am enervat si mai rau cand am vazut ca sunt mai ieftine in Anglia, Germania. Pup :*

      Delete
  5. am notat in wishlist corectorul de la Oriflame.

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Tu nu esti cu produsele drugstore, d-asta nu te-am nominalizat. :) Dar daca vrei, fa-l. :D

      Delete
    2. Sa stii ca de la Londra mi-am luat doar produse drug store >:P

      Delete
  7. numai mieeee nu mi se potriveste corectorul acela firar sa fie :))

    ReplyDelete
  8. Tocmai ce am facut zilele trecute si eu aceasta leapsa..si tot palete Sleek am ales la intrebarea 4.
    In rest, nu am folosit nici un alt produs mentionat de tine!
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. A, ce dragut, am sa citesc. Sa stii ca ti le recomand pe toate, mai putin creionul Catrice, for obvious reasons :)) Pup :*

      Delete
  9. Ah ce leapsa draguta! Multumesc, doamna! Ai lav iu!

    ReplyDelete
  10. "Apoi, pentru obraji chiar am incercat sa gasesc altceva dar preferatul meu ramane in continuare NYX Cream Blush Rose Petal" - m-am regasit in ideea asta intru-totul!!! :) Ador blushul asta si nu pot fara el!

    Pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha! Ma bucur sa citesc ca nu sunt singura innebunita dupa acest blush. Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram