Nails inc Gel Effect Baker Street swatch

nails inc gel effect baker street swatch cover

RO: Acum mai bine de un an, Nails inc a scos pe piata gama de oje Gel Effect si toata blogosfera si youtuberitele din Anglia laudau aceste oje iar eu muream de curiozitate pentru ca in Romania nu le gaseam. Deci cred ca va puteti imagina bucuria mea ieri cand am deschis cutia cu noutatile de vara de la Sephora si am gasit inauntru...Nails inc. Gel Effect Baker Street. Si intr-o nuanta absolut superba.

Aseara nu am mai rezistat si chiar daca imi facusem manichiura cu 2 zile in urma, am sters si am aplicat pe unghii oja Baker Street iar cand am vazut dimineata la lumina zilei am zis ca trebuie sa v-o arat astazi pe blog.

Este cea mai frumoasa si vibranta nuanta de albastru cobalt pe care am vazut-o, cu siguranta cea mai frumoasa din colectia mea. E o nuanta perfecta pentru primavara si vara si daca nu as fi publicat deja articolul cu preferatele de machiaj pentru primavara, cu siguranta as fi inclus-o. Presimt ca Baker Street va face parte din acele oje pentru care dezvolt mici obsesii si le port in continuu.

nails inc gel effect baker street bottle

Formula mi s-a parut excelenta, oja s-a aplicat foarte usor, uniform, fara nicio problema si daca aplicati stratul de oja mai gros puteti aplica doar unul, in loc de doua, in caz ca sunteti in graba. Ce-i drept, aplicarea mi-a fost usurata si de pensula din dotare: lata, subtire, rotunjita la varf. Fiind destul de subtire, nu ia o cantitate prea mare si capatul rotunjit se muleaza perfect pe forma unghiei. Nu am mai aplicat oja atat de repede si de usor de mult timp, si fara sa dau pe langa, chiar si la dreapta. Are si un finish frumos, lucios, care nu necesita neaparat top coat.

nails inc gel effect baker street bottle

In poze totusi puteti admira Nails inc. Gel Effect Baker Street in 3 straturi, pentru ca asa se intampla cand iti faci manichiura intr-o lumina slaba, si cu top coat, nelipsitul CND VINYLUX, pentru ca am reusit sa ating unghiile de lucruri.

nails inc gel effect baker street swatch

nails inc gel effect baker street swatch
poza la soare

Mai jos gasiti nuantele noii variante de Gel Effect ce includ cinci nuante noi dar si cele mai populare culori din gama normala de oja, asa cum este Baker Street. Gasiti ojele Nails inc. Gel Effect in Sephora iar pretul uneia este de 65 lei.

click pe poza pentru a o mari

Nu-i asa ca e superba oja Nails inc. Gell Effect Baker Street? Dintre cele 15 nuante, pe care ati lua-o intai?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

6 comments:

  1. Ma termina nuantele astea de albastru. Mor dupa ele la propriu! :))
    http://dianedusoleil.blogspot.ro/2014/11/oja-saptamanii.html

    ReplyDelete
  2. este superba! cam copiaza butter london la designul sticlutei, dar oja este foarte frumoasa! nu as putea alege doar o nuanta :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uite nu am realizat asta, dar mi-a placut mult mult noul design al sticlelor, mai ales cele in colaborare cu Voctoria Beckam arata super bine. Pup :*

      Delete
  3. Superba nuanta! Au inceput sa-mi placa nuantele de albastru!!! Yuuhhuuu
    Dar nu am vazut pretul ei...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lory, nu am scris pretul pentru ca nici eu nu-l stiu. Probabil voi reveni cu un update in Iunie, dupa ce apar ojele in Sephora. Pup :*

      Delete
  4. superba nuanta! o sa ma caut si eu prin ale mele, cred ca am si eu ceva asemanator si o sa o folosesc des primavara asta!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram