Best of 2016 | Top 10 articole


De-a lungul acestei luni, v-am tot prezentat produse care mi-au placut mie, preferatele mele ale acestui an, iar acum pentru un ultim articol am vrut sa intorc roata si de aceasta data sa va impartasesc care au fost si articolele voastre preferate si cele mai accesate de pe blog in anul 2016. Multe articole noi nu au fost insa s-au strecurat si cateva dintre acestea aici dar m-am bucurat sa vad ca se numara printre cele mai accesate si articole dragi mie, la care tin poate ceva mai mult decat la altele si totdata sper ca v-au ajutat sa gasiti informatii utile, pretioase pentru ca asta e si scopul meu atunci cand astern aici randuri si ganduri in acelasi timp.

10. Top 10 produse iHerb preferate 2016



Pe locul 10 ma bucur sa regasesc articolul legat despre produsele mele preferate de pe iHerb. Este deja al doilea articol cu top 10 iHerb , dupa cel din 2015. Desi nu a fost scris chiar la sfarsitul anului, nu i-as aduce modificari semnificative si cele 10 produse preferate sunt cu siguranta descoperirile mele preferate din acest an. Sunt tare suparata insa ca nu au mai adus in stoc tratamentul Alpha Hydrox cu hidrochinona, de fapt nu au mai adus deloc produsele Alpha Skin Care (fostul Alpha Hydrox).

9. Cum tratezi iritatiile dupa epilare

Inca ma infioara amintirea pataniei cu ceara si la nu mult timp dupa cred ca am si renuntat complet la folosirea cerii pe ten. Insa daca ar fi sa patesc din nou o iritatie de genul as urma aceeasi pasi doar ca probabil as adapta uleiul folosit cu ce am. Sper sa nu aveti nevoie de acest articol, dar daca se intampla sa va treziti si voi cu o iritatie urata, aruncati un cohi peste articol. Ma gandesc chiar sa umblu putin la el si sa-l mai aranjez, daca tot este atat de cautat.


Intr-un final s-a deschis Coffeol si in Bucuresti, la mama naibii fata de mine, tocmai in Sun Plaza. Dar, in principiu am inteles de ce a fost atat de accesat articolul meu. Ati apucat sa mergeti si sa incercati nebuniile alea zaharoase Madness? Am vazut ca e mare bataie pe ele.


Desi am continuat recent seria Top 5 cu alte doua brand-uri, Bioderma si Ivatherm, se pare ca tot articolul clasic cu preferatele Paula's Choice a ajuns in top. Desi e scris in urma cu ceva ani, cam tot astea ar fi preferatele mele in acest moment si produsele pe care le-as recomanda fara sa stau mult pe ganduri. Inafar de lotiunea tonica, celelalte 4 au tot fost folosite in anii de cand am publicat articolul, exfoliantul cu AHA si serul cu retinol fiind inca in rutina.

6. Maybelline Superstay Better Skin fdt



Tot un articol mai vechi dar foarte citit a fost cel despre fondul de ten Maybelline Better Skin. Mie nu mi-a priit acest fond de ten si efectul lui a fost chiar opusului unui ten mai frumos, de fapt uitandu-ma la poze, nici textura lui nu-mi place pe tenul meu insa la vremea respectiva multe alte persoane erau multumite de el. Oricum ar fi, cred ca gasiti in acest moment variante mult mai bune pe piata.

5. Creme colorate, BB si CC Creams



Mare nebunie a fost cu BB si CC Cream-urile astea europene iar eu v-am prezentat pe blog 3 dintre variantele disponibile.

4. Review Bioderma Photoderm Max Aquafluide



Faptul ca al 4-lea cel mai accesat articol din 2016 este unul dedicat unei creme de protectie solara pentru ten nu poate decat sa ma bucure. Aplicarea zilnica a unei astfel de creme este cel mai bun lucru pe care il putem face pentru ten (imediat dupa demachierea in fiecare seara), mai bun decat orice alta crema "anti-rid", "anti-aging". Mi-a placut Bioderma Photoderm Aquafluide si inca mi se pare o crema foarte misto, cu atat mai mult cu cat exista si 2 variante colorate, asa ca in locul cremelor BB sau CC ca cele de mai sus, mai degraba alegeti asa ceva.

3. Beautyblender Micro.mini vs Ebelin dupe



Nu cred ca sunt singura care a avut impresia ca buretii Beautyblender sunt exagerati de scumpi si nu isi merita pretul, asta pana mi-au picat in mana micutii de mai sus. Si tocmai de aceea am vrut sa ii supun comparatiei si am ales singura varianta accesibila disponibila in acel moment, adica bureteii Ebelin. Daca nu ati apucat sa cititi inca articolul si sunteti curioase sa vedeti care e consluzia, va invit sa-l cititi si sa-mi spuneti parerea voastra despre Beautyblender vs. copiile existente pe piata.

2. Primul peeling chimic: impresii si detalii



Tot o postare scrisa acum 3 ani si care primeste an de an foarte multe accesari si nu pot decat sa sper ca urmati sfaturile pe care le-am scris. Peeling-urile chimice chiar pot avea rezultate exceptionale atunci cand sunt folosite cum trebuie si cu atentie insa pot avea si efecte dezastroase daca instructiunile nu sunt urmate cu exactitate, in special timpul de actionare. De aceea UE a impus acum cativa ani restrictii asupra lor iar acum, ca persoana fizica, nu mai gasim nicaieri in Europa peeling-uri puternice (ca tot lasasem eu link catre Bravura London dar daca veti intra nu veti mai gasi peeling-uri peste 2% BHA si 10% AHA) si trebuie sa le cumparam din SUA.

1. Scoaterea dungilor negre de pe pantofii lacuiti



De departe cea mai accesata postare de pe blog in 2016 este una pe care cred ca am scris-o in 20 minute acum 3 ani. Se vede ca nu sunt singura care a avut problema dungilor negre lasate pe pantofii lacuiti si sper ca postarea v-a ajutat sa-i curatati fara sa distrugeti lacul, ceea ce am si cautat.

***

Daca ati ratat vreunul dintre articole, in seria Best of 2016 mai puteti citit articole despre:

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram