Comanda iHerb Ianuarie 2017 si noi schimbari la transport


Inceputul anului 2017 a fost marcat de primul meu drum la posta vamala in multi ani, asta pentru ca mi-am luat inima-n dinti si m-am riscat in a plasa o comanda pe iHerb cu Global Mail by DHL. Va povesteam in Octombrie la comanda iHerb cu UPS faptul ca incepand din August coletele cu transportul ieftin nu mai ajung la posta locala ci la cea vamala si de aceea UPS era la vremea respectiva o alternativa foarte buna pentru cei care nu au timp de posta vamala.

Am stat putin cu emotii pentru ca am plasat comanda pe 11 Decemrbie si era clar ca ma vor prinde sarbatorile cu pachetul in posta vamala dar am zis ca ce-o fi o fi si in schimb m-am inarmat cu rabdare.Am ridicat coletul abia pe 5 Ianuaire, pentru ca abia pe 4 mi-a venit avizul pentru ca cei de la posta locala au fost foarte lenti comparativ cu alte dati insa pachetul meu putea fi ridicat din vama incepand din 28 Decembrie.

Noile costuri de transport iHerb


Inainte de a trece la produse trebuie sa vorbim neaparat de cele mia recente modificari facute de iHerb la transport. De vreo saptamana am modificat costurile de transport iar ratele au crescut foarte mult. In acest moment UPS-ul iese clar din discutie pentru ca transportul a devenit exorbitant si doar DHL-ul mai e competitiv insa cu mentiunea ca va trebuie nr EORI pentru a nu plati comisionul perceput de ei (in jur de 100 lei) pe langa taxele aferente. V-am prezentat aceste detalii de transport in postarea despre comanda iHerb anterioara.

In acest moment iHerb nu mai ofera o rata fixa de transport indiferent de valoarea comenzii iar acum costul este in functie de greutate, valoare, volum si am inteles ca in functie de depozitul din care pleaca. Nu stiu exact care este algoritmul, este o nebuloasa si nimeni nu a fost in stare sa ofere un raspuns concret in ceea ce priveste detalii legate de algoritm ca sa ne dumirim si noi si astfel sa ne adaptam comenzile. Ce am observat este ca la valori mai mari, de peste 40$ si cu o greutate de transport in jur de 500-800 grame puteti avea chiar transport gratuit prin Global Mail (sau de cativa dolari) si mic sau gratuit la DHL. Atentie totusi la transportul gratuit prin DHL pentru ca sunt niste nenorociti si nu o sa va elibereze coletul sub pretextul ca nu se poate fara sa apara transportul pe factura (este o intamplare patita de cineva). Ce va pot recomanda este sa incercati prin rotatie mai multe variante de cosuri pentru a vedea cum se modifica transportul dar ca un pont, am observat ca daca puneti in cos serul Mad Hippie cu vitamin C transportul devine automat gratuit cu DHL si fie gratuit sau foarte mic prin Global Mail.

In schimb iHerb se lauda ca au scazut costurile la foarte multe produse si intr-adevar am vazut preturi mai mici, cum ar fi la pensulele Real Techniques dar si la alte produse insa au fost si preturi scazute la produse dupa ce fusesera marite ceva in ultimul an, cum ar fi samponul Nature's Gate care a ajuns din nou in jur de 5$ insa asta dupa ce fusese crescut pretul pana peste 7$.

Concluzia este insa una singura: comenzile vor scadea ca numar si voi cauta cu siguranta alternative pentru a apela cat mai putin la iHerb. Din fericire, am fost inspirata sa incep sa-mi fac rezerve pentru cosneticele mele preferate dupa cum veti vedea chiar din aceasta comanda.

Simply Organic Smoked Paprika

* 5.98 $/ 77 g * link produs *


Este deja al doilea borcanas de paprika afumata pe care il iau. Primul l-am luat pe la inceputul verii dar nu am apucat sa vi-l arat, cert este ca mi-a plact la nebunie si cum este pe terminate, m-am gandit sa reinnoiesc stocul. Da o aroma deosebita de afumat mancarii si una dintre combinatiile mele preferate este presarata peste cartofi. Sau adaugata in orice are cartofi, fie ca e vorba de cei copti la cuptor sau de mancare. Oricum cartofii sunt una dintre slabiciunile mele dar in combinatie cu paprika afumata, parca devin si mai gustosi. Mie imi place sa gatesc mai mult cu sos de rosii si nu sunt fana a celor albe asa ca in principiu mai pun paprika si mancarurile cu sos rosu, indiferent care ar fi, tocmai pentru acea aroma de afumatura pe care o da. Highly recommend!

St. Dalfour Golden Mango Green Tea

* 2.79 $ * link produs *


Am pierdut sirul cutiilor luate pana in prezent si cum se termina una, ii iau inlocuitor. Ceaiul este foarte aromat si placut iar aroma de mango chiar se simte. Nu sunt o fana a gustului ceaiului verde, ci sunt mai degraba in echipa ceiaului negru, dar asta e singura varietate de ceai verde care chiar imi face placere s-o beau.

Dang Foods Toasted Coconut Chips Salted Cacao

* 0.99 $ / 20 g *


Pentru ca mai aveam nevoie de ceva pentru a atinge pragul 40$, am ales de la sectiunea Trials fulgii de cocos pentru ca sunt o mare iubitoare de cocos. Imi place gustul, imi place mirosul si cam orice e cu cocos imi trezeste interesul. Dar nici pe acestia nu am apucat sa-i incerc, ii pastrez pentru o reteta mai exotica de french toast pe care am vazut-o si vreau s-o incerc. Si oricum am observat ca au si fpst scosi fulgii, de aceea nici nu am mai pus link.

Health Smart Foods Chocolite Protein Chocolate Supreme

* 14.88 $/ 418 g * link produs *


Ultimul produs din categoria alimente este aceasta pudra proteica. In primul rand este o varianta comoda si ieftina de a obtine o doza concentrata de proteine. Fie ca urmariti proportia macronutrientilor in dieta voastra fie pentru marirea masei musculare sau doar pentru pierderea grasimii, fie ca faceti exercitii si dupa puteti bea un astfel de shake care va va ajuta muschii sa se recupereze mai repede cu acest aport de proteine imediat dupa efort. Dupa exercitii tind sa-mi fac un shake, dar nu de fiecare data, v-am mai povestit eu ca folosesc pudra proteica si pentru a face clatite fara zahar sau faina. Nu e cea mai minunata alegere iar procentul de proteine este usor sub 70% insa am mai avut un alt sortiment  Health Smart si gustul a fost absolut delicios (comparativ cu cel usor inecacios al pudrei Life Care pe care am avut-o) asa ca m-am hotarat sa iau si varianta cu ciocolata. Si un alt plus ar fi faptul ca are o cantitate mica deci nu ia mult din greutatea coletului dar are un numar ok de portii, 11, iar fiecare portie ofera 24 g de proteine.

Skin Food Salmon Dark Circle Concealer in #1

* 8.55 $/ 39 g * link produs *


Ajunsesem in punctul in care toate anticearcanele mele erau cu subton galben, pentru ca terminasem iubitul meu LA Girl Pro Conceal. Si pentru ca mi se pare ca anticearcanele cu subton roz-somon sunt cele care-mi acopera cel mai bine cearcanele am zis sa incerc ceva nou si alegerea a fost acest corector Skin Food. Mi se pare inclusiv ca tenul per ansamblu are un aspect mai frumos atunci cand folosesc anticearcane cu subton roz decat unele foarte galbene. Vedeti ca pana si numele contine "salmon" si auzisem ca are o putere de acoperire foarte buna plus ca vine intr-o cantitate mai mult decat generoasa pentru un corector, 39 g. Culoarea e chiar mai somon decat ma asteptam iar asta e chiar bine si momentan sunt tare incantata de produs. Este foarte emolient, ceea ce imi place pentru ca pielea din jurul ochilor este foarte uscata, deci sigur nu voi avea vreodata probleme cu el sa arate uscacios, ba chiar trebuie sa aplic mai multa pudra ca de obicei (ma gandesc acum si la varianta aplicarii unei creme de ochi mai usoare ziua). Apoi, textura lui, chiar daca este asa cremoasa, nu incarca deloc zona si datorita culorii, neutralizeaza perfect cearcanele mele fara ca zona sa arate incarcata sau cakey si culoarea este perfecta inclusiv pentru camuflarea petelor pigmentare. Ca minus ar fi faptul ca este in borcanas, deci cam neigienic, si borcanasul in sine este cam mare deci nu e tocmai travel friendly. Dar de cand mi-a venit l-am folosit mereu, chiar si atunci cand nu aplicam altceva pe ten, tot bagam putin anticearcan.



Alba Botanica Hawaiian Lip Balm Nourishing Coconut Cream

* 2.08 $ * link produs


Imi era dor de un balsam de buze cu o aroma exotica si mereu am fost curioasa sa vad cum este cel Alba Botanica, asa ca l-am pus repede in cos. Este singurul produs pe acre nu am apucat sa-l folosesc inca, motivul fiind faptul ca am deja deschise destule balsamuri de buze si as vrea sa termin macar unul dintre ele inainte de a-l folosi pe asta. Am sa revin eu ulterior cu mai multe detalii.

Cerave PM Lotion

* 13.5 $/ 89 ml * link produs *


Daca va aduceti aminte, si in comanda anterioara am avut un tub de PM Lotion si l-am tot folosit. Imi place mult, imi place textura de lotiune, nici prea light si nici prea emolienta, perfecta in aceasta perioada pentru tenul meu mixt. Imi place ca are un pret foarte bun, o cantitate generoasa dar si o formula buna, neparfumata. Am luat inca un tub dintr-o usoara paranoia, pentru ca imi place atat de mult si pentru ca nu vreau sa raman fara. Apropo, nu stiu daca ati vazut insa mai nou se gaseste pe iHerb si AM Lotion SPF30. Este cam aceeasi Marie dar cu un adaos de filtre chimice si oxid de zinc (pentru protectie UVA). Desi am zis ca nu mai folosesc filtre chimice, uneori ies din casa nemachiata si uneori chiar nu am chef sa ies cu fata alba asa ca am o crema cu filtre chimice de rezerva si cand o termin, parca m-ar tenta sa vad cum e cea Cerave, poate luceste mai putin.

EcoTools Spa Moisture Gloves

* 3.4 $ * link produs *


Aceste manusi sunt nelipsite din dulapul meu de cosmetice de la descoperirea lor, aceasta fiind a treia pereche a mea. In special pe vremea asta geroasa prind foarte bine pentru ca amplifica si grabesc actiunea oricarei creme de maini. Daca tind sa vi se usuce foarte rau mainile, sa se crape de nu stiti ce sa le mai faceti, va recomand sa incercati manusile astea, sunt salvatoare.

***

Voi ce parere aveti despre schimbari, ati reusit sa dati vreo comanda noua de cand cu noile tarife de transport?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

5 comments:

  1. Ce ma enerveaza ca anticearcanul ala e mereu out of stock. Ma chinui de o gramada de timp sa-l prind cand dau comanda si nada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe mine nu m-a dat pe spate, sa stii. :(

      Delete
    2. Depinde de asteptarile fiecaruia dar doamna, daca tie iti place UD Naked Concealer, sa stii ca Skin Food e foarte gras pe langa el. Mie nu-mi mai place deloc UD.

      Delete
  2. Eu am dat doar 2 comenzi la IHerb, insa cu mult inainte sa modifice atat de mult chestiile astea care te faceau sa cumperi de fapt de la ei.

    ReplyDelete
  3. Eu nu am plasat niciodata o comanda la ei. De curand ce am ajutat o prietana sa-si comande niste produse de la ei, care au ajuns cam greu la vamala din cauza postei....Evident.
    Imi plac alegerile tale. Mi se par tare interesante. Is chestii de care nu am mai auzit si sincer ma atrag astfle de lucruri. Cred ca o sa-mi fac si eu curaj odata sa comand cate una, alta. Pacat ca nu mai livreaza prin UPS. Cred ca sunt cea mai buna firma de curierat pe care eu am intalnit-o pana in prezent.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram