Noutati in dulapul de cosmetice


RO: Aseară va anunţam pe Facebook, foarte entuziasmată de altfel, că mi-a ajuns şi celălalt colet de la iHerb pe care îl aşteptam. Dacă v-aţi săturat de iHerb, îmi cer scuze, dar sunt atât de entuziasmată încât trebuie să vă arăt bunătăţile, plus că, înafară de 2 balsamuri de buze pe care le aştept într-o comandă comună, preconizez că voi mai sta ceva până să mai dau încă o comandă pentru că momentan am tot ce-mi doresc.

Anyways, înapoi la oile mele...uhm, cumpărăturile mele, de dată aceasta coletul magic conţine următoarele chestiute:



  • în primul rând setul Eco Tools Fresh&Flawless, motivul principal al nerăbdării mele, nu vă spun de câte ori am mai intrat pe site aÅŸteptând că acest set să între în stoc, aÅŸadar, atunci când am văzut în Inbox mail-ul care mă anunÅ£a că în sfârÅŸit a ajuns pe stoc, am dat fuga la bancă ÅŸi am plasat comanda în aceeaÅŸi zi. Ambalajul este super drăguÅ£, sub formă de carte, pe care o deschizi ÅŸi găseÅŸti pensulele care sunt mai mici decât mă aÅŸteptam, trebuie să mă gândesc cum am să le folosesc dar abia aÅŸtept s-o încerc pe cea de corector.
  • apoi ar mai fi noua pensulă de buze, tot Eco Tools, pe care am comandat-o...din impuls, mă tenta pentru că pare foarte practică ÅŸi mi-a scăpat în coÅŸ.
  • ÅŸosetele ÅŸi mănuÅŸile, tot Eco Tools, le-am luat în speranÅ£a că-mi vor aduce aminte să-mi hidratez mai des extremităţile, până ÅŸi mâinile le-am cam ignorat în ultimul timp
  • ciocolată Chocolove cu chilli ÅŸi cireÅŸe, pe care am luat-o pentru chilli. GândiÅ£i-vă la ciocolata voastră preferată, sau hai în topul celor mai preferate, aÅŸa era ciocolată cu chilli de Lindt, care ÅŸi atunci când era pe piaţă era greu de găsit, mai era una ÅŸi de la Heidi care nu se ridica la nivelul celei Lindt. Ei bine, este delicioasă ciocolata, chiar este picantă ÅŸi sunt aÅŸa entuziasmată că mi-am comandat-o, am să mai iau ÅŸi alte comenzi, acum pot să mă mai bucur ÅŸi eu de ciocolată amară cu chilli
  • pentru că m-am învăţat minte, mi-am luat deja un cleanser Eucerin de rezervă, că să fiu sigură că nu voi rămâne fără
  • ceai Twinings English Breakfast, ador ceaiul neagru ÅŸi îmi place s-o fac pe modelul britanic, cu lapte, iar English Breakfast este momentan varianta mea preferată de ceai negru
  • Georgia mereu mă tentează cu chestii noi, de dată asta mi-am luat ÅŸi pliculeÅ£ele de limonadă ÅŸi chiar sunt curioasă cum sunt
  • ÅŸi era să uit de creionul de sprâncene Physician's Formula pe care l-am luat pentru că sunt foarte curioasă cum e, eu am devenit maniacă în ceea ce priveÅŸte produsele de sprâncene cu subtonuri roÅŸiatice, nu le suport. 

Gata, am terminat cu iHerb-ul, din câte vedeţi nu mi-am comandat cine ştie ce, pensulele erau baza. :) Dar, nu ştiu cum e la voi dar eu stau cuminte, mă uit, nu cumpăr, dar şi când mă apucă shopping-ul, iar în ultima vreme I had the itch, iar acum tot primesc comenzile şi pentru că nu am vrut să vă sufoc cu postări de tipul haul/shopping, le mai grupez şi eu.

Următoarele "goodies" sunt de la...drum rolls/să bată tobele :))...Illamasqua. Ei au reduceri de tipul 5 lire/10 lire/20 lire iar câteva fete din blogosfera ne-am pus pe o comandă comună şi foarte rapidă la ei, mi-aş fi ales multe chestii dar m-am tenperat şi în final m-am ales cu:


  • Liquid Metal în nuanÅ£a Resolute (observ că a fost scoasă de pe site) pentru că tot voiam eu o culoare asemănătoare de Color Tattoo dar dacă am avut ocazia să iau Illamasqua, de ce să ratez ÅŸansa? Nu are un review tocmai bun la Temptalia, dar mi-a plăcut că poate fi folosit ÅŸi ca fard de obraz, ÅŸi pe buze, deci am variante. AveÅ£i un swatch cu el aplicat în cantitate mai mare ÅŸi mai mică ÅŸi uÅŸor estompat.
  • Illuminator în nunata Slay, iluminator lichid, un alb cu sidef argintiu foarte concentrat ÅŸi pigmentat, am avut câteva reÅ£ineri pentru că nu Slay a fost prima mea alegere, însă nu am mai reuÅŸit să-l prind pe Odyssey pe stoc. :( Odyssey era mai perlat, însă nu-i nimic, mă mulÅ£umesc ÅŸi cu Slay ÅŸi abia aÅŸtept să-l încerc.

Mi-ar mai fi plăcut să încerc alte produse de la Illamasqua însă m-am abţinut pentru că aveam în plan şi alte cumpărături, cum ar fi următoarele, de dată aceasta de pe BeautyJoint de unde mi-am luat câteva lucruri pe care nu le găseam pe Cherryculture şi am vrut să profit de faptul că puteam să dau o comandă comună, deci nu trebuia să suport în totalitate costurile de transport, destul de ridicate. Aşadar, iată ce am luat:


  • în primul rând mi-am comandat fardul de obraz HD de la Elf nuanÅ£a Headliner, care se găseÅŸte ÅŸi la noi, teoretic, doar că ÅŸtiÅ£i diferenÅ£ele de preÅ£ Europa/SUA. La noi costă 22 lei (+transport), eu am dat 4$ (+transport). Este un roz foarte drăguÅ£, din swatch-uri ÅŸi am să-l încerc zilele astea.
  • apoi mi-am luat Sally Hansen Instant Cuticle Remover pentru că voiam de mult să-l încerc ÅŸi abia aÅŸtept să am puÅ£in timp pentru a mă ocupă de unghii că la carte
  • la urmă am lăsat prima mea pereche de gene false, da, prima! :) Am vrut ceva natural ÅŸi am ales Ardell Invisiband Demi Wispies ÅŸi arată foarte bine, iar pentru că au bandă foarte finuta s-ar putea să le pot purta ÅŸi fără tuÅŸ, aÅŸa cum am văzut că se pot purta cele MAC (la care visez). 

Cam astea ar fi cumpărăturile mele cosmetice, am scăpat şi o ojă Sephora cu flakies, ultima din Sephora AFI şi mai aştept momentan 2 colete, unul de la The Body Needs cu câteva mostre MAC (nu vă spun ce :P) şi un colet de la Cherryculture cu bunătăţi de la NYX.

Dacă vreţi să aflaţi mai multe despre unul dintre produsele prezentate aici, lăsaţi-mi un comentariu pentru că vreau să vi le prezint în funcţie de dorinţele voastre, aşa îmi e şi mie mai uşor să mă hotărăsc cum să le bag în rotaţie. ;)

***Pentru a vedea toate bunatatile mai in detaliu apasati pe butonul Read More***


Eco Tools Fresh&Flawless Complexion Brush Set 13.28$

Eco Tools Detailed Lip Brush 3.33$

Chocolove Chillies&Cherries in Dark Chocolate 3.2 oz/90 gr 2.7$


Twinnings English Breakfast Tea 1.76 oz/50 gr 3.82$

Eco Tools Sustainable Moisture Gloves and Sustainable Moisture Socks

Physician's Formula Brow Definer 0.008 oz/0.2 gr 5.71$

Now Foods Vita Squenchers Sugar Free Drink Sticks 12x4 gr 4.3$ (special limited time offer 2.95$)

Illamasqua Liquid Metal in Resolute
Illamasqua Liquid Metal in Resolute

Illamasqua Illuminator in Slay
Illamasqua Illuminator in Slay

Elf Studio HD Blush 0.34 oz/10 ml 3.99$

Sally Hansen Instant Cuticle Remover 1 Oz/259 ml 7.29$

Ardell Invisiband Demi Wispies Black 3.5$


***

Daca sunteti la prima comanda pe iHerb, puteti folosi codul SIH411 (sau puteti da click pe link-urile de mai sus si vi se va aplica automat) pentru a beneficia de o reducere de 5$. Coletele ajung in general cam in 2 saptamani (cu International Airmail) la posta normala dar in functie de zona pot aparea intarzieri. Pentru orice eventualitate, puteti opta pentru plata prin Paypal, disponibil doar cand selectati ca preturile sa fie afisate in dolari sau euro.

Puteti opta fie pentru transport prin International Airmal (disponibil pentru comenzile cu valoare sub 80$ si greutate mai mica de 4 lbs / 1.8 kg) caz in care costul este de 4$.

Daca nu aveti radbare si doriti sa aveti tracking , puteti opta pentru transport prin DHL, trebuie sa aveti in vedere ca se platesc taxe in functie de valoarea comenzii (comanda+transport daca nu ma insel). Pentru valori sub 150 euro se plateste TVA iar pentru cele care depasesc se vor plati si taxe vamale. Si pe langa aceste taxe, DHL percepe o taxa suplimentara de garantare a vamei, taxa in valoare de peste 100 lei.

Exista si varianta de transport prin UPS, mai scumpa ca DHL insa nu vi se va percepe acel comision de garantare si veti plati doar taxele vamale aferente comenzii. Transportul nu este inclus atunci cand se calculeaza taxele iar daca va comandati doar suplimente TVA-ul este 9%, Coletul ajunge in cateva zile prin curier la adresa. 

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

32 comments:

  1. Am vrut si eu Resolute, dar imi pare bine ca nu mi-am luat decat 2 Liquid Metals (Stoic si Electrum). Mai bine nu-mi luam nici unul. Pe pleoape mi se strange in fix 5 minute. E groaznic! :(

    ReplyDelete
  2. @loloablestuff serios? Banuiesc ca aplicate fara primer se strang, nu? Imi pun sperantele in TFSI, nu m-a dezagit pana acum.

    ReplyDelete
  3. ce de goodiesvreau si eu pensule eco tools:(

    ReplyDelete
  4. nu am zarit pretul pensulelor eco tools. Sunt faine? as face si eu o investitie :)

    ReplyDelete
  5. Ce de goodies! sA LE FOLOSESTI CU placere!
    Prima oara sa faci review la Sally Hansen pls, ca sa stiu daca e bun, ca vreau sa mi-l iau si eu :)
    Am citit o groaza de review-uri pe net si parerile sunt impartite :)

    ReplyDelete
  6. Numai bunatati! Cu care sa incep? As vrea sa stiu si despre pensule, dar si instant cuticle remover ma face curioasa.

    ReplyDelete
  7. @FromMegwithLove am pus pretul sub poza, este 13.28$ setul, cat despre cat de bune sunt, habar n-am nici nu am apucat sa ma uit mai bine la ele. :( Momentan trebuie sa ma gandesc cum o sa le folosesc si dupa am sa revin cu impresii. Pup :*

    ReplyDelete
  8. @Dorina mersi. :) Ok, s-a notat, deja vad ca are 2 cereri deci probabil va voi povesti cat de curand posibil de el. Pup :*

    ReplyDelete
  9. Ah ce dragalase sunt pensulele, nu mai pot de dragul lor! Iar ceaiul ala negru cred ca e delicios, eu am facut o fixatie pentru el combinat cu lapte, yum!

    ReplyDelete
  10. Cat de tare imi doresc si eu gelul ala pt cuticule! Te rog, poate-i faci un review :)
    Sa le folosesti iubita!

    ReplyDelete
  11. Sa-mi zici cum e Acai Lemonade, te rog. Sper sa zici ca e acrisor, ca eu asa il vreau :P

    ReplyDelete
  12. @Alice wonders me too, in general nu mai beau ceaiul negru fara lapte <3

    ReplyDelete
  13. @Katyna ok, maine imi fac si te anunt :)

    ReplyDelete
  14. Buna! Tocmai ce am vrut si eu acum cateva zile sa imi comand setul de pensule si nu mica mi-a fost dezamagirea cand am vazut ca nu mai erau in stoc...astept sa le bage cat mai repede pentru ca ma simt ca un copil,mai ales ca au si un design foarte dragut, si m-am gandit sa iti cer o parere.As fi vrut sa imi comand si ecotools bronzer brush, am vazut o multime de review-uri pozitive, dar ma gandeam sa nu fie la fel cu complexion blending brush din acest set.Ai putea sa imi dai un sfat avand in vedere ca detii deja acest set? Multumesc

    ReplyDelete
  15. Sa le folosesti cu placere pe toate! Azi mi-au ajuns si mie pensulele, au venit super rapid. Eu sunt putin mirata/dezamagita de marimea lor, dar sunt tare frumoase si sper sa ma impac cu ele cand le folosesc.
    Pup

    ReplyDelete
  16. Ciocolata cu chilli buna mai gasesti la Moser Roth, daca ai drum prin Germania :)
    Pe mine ma intereseaza gelul pentru cuticule :D Sa le folosesti cu placere pe toate!

    ReplyDelete
  17. @Alexa Costache Buna! este o nebunie mare cu pensulele noi si se pare ca trebuie sa fii pe faza ca sa le prinzi. :) Din pacate eu nu am Bronzer brush dar o prima chestie pe care ti-o pot spune este ca Bronzer Brush este o pensula destul de mare, rotunda si pufoasa in timp ce Complexion Blending brush este micuta si usor aplatizata. Depinde de ce preferi tu sa folosesti pentru a-ti contura fata/aplica bronzer-ul, daca preferi o pensula mai mare cu care sa-ti faci treaba repede, atunci Bronzer Brush e buna, daca iti place sa ai un control mai mare asupra suprafetei de aplicare si ca atare a preciziei, poti incerca Complexion Blending brush. Eu de exemplu prefer pensule mai mici, mai precise dar destul de flexibile si am tot vorbit de Contour Brush de la Real Techniques, sau o alta pensula care mi-a mai placut f mult pt bronzer a fost Mineral Powder brush din setul Eco Tools 5 Piece brush set. Sper sa te ajute cat de cat comentariul meu, am sa incerc sa folosesc si eu Complexion blending pt bronzer si sa vad cum ma descurc cu ea, eventual iti pot lasa un update, daca te intereseaza. Pup :*

    ReplyDelete
  18. @Georgiana mersi, si eu am aceeasi parere despre noile pensule ET. Pup :*

    ReplyDelete
  19. @Alina Anghel mersi, prin Germania mai rar, Franta mai mult. :) Vad ca sunteti multe interesate de gelul de cuticule, e trecut deja pe lista :)

    ReplyDelete
  20. Sa te bucuri de ele! Eu sunt tare curioasa cum este creionulpentru sprancene.

    ReplyDelete
  21. Sa le folosesti cu placere :*

    ReplyDelete
  22. Sa le folosesti pe toate cu multa placere! Eu abia astept sa citesc un review mai detaliat al pensulelor din setul Fresh & Flawless. Sunt atat de curioasa! :)

    ReplyDelete
  23. Să le foloseşti cu mare drag, numai bunătăţi ai pe acolo!
    Să ştii că şi eu de când mi-am luat şosetele eco tools nu mai uit de crema de călcâie.

    ReplyDelete
  24. Mersi mult! Chiar mi-a fost de folos sfatul tau si astept un review mai degraba cat de curand :); am inteles totusi de la tine ca nu ar fi prea lungi? ca marime sunt ca cele din travel kit-ul cu pensule pentru ochi? Apropo sa te bucuri de toate si sa auzim numai lucruri pozitive despre ele :D :*

    ReplyDelete
  25. Asa am fost si eu, anul trecut am stat mai pe coada, mai o cosmeticala, mai o hainuta, dar mai degraba strictul necesar. Ei, din ianuarie am cam scapat de sub control!
    Tre'sa revin, tre'sa revin!
    Sper sa-ti placa gelul Sally Hansen, eu sunt dependenta de el. Mai am o jumatate de sticla si unul nou, trimise de o verisoara.

    ReplyDelete
  26. @Monica - Pisica albastra cat de curand, deja am inceput sa le folosesc. :) Pup :*

    ReplyDelete
  27. @ank_adaus teoretic ar trebui sa le elimine, fara a fi nevoie sa le tai ulterior, asta e si ideea lui, indepartarea cuticulor fara a le taia.

    ReplyDelete
  28. @Sadie :)) si eu imi zic la fel, desi tot imi vine sa mai cumpar. Si eu sper sa-mi placa, abia astept sa-l incerc. Pup :*

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram