Cherryculture goodies


RO: Mai ştiţi când vă ziceam că mai aştept nişte comenzi? Ei bine ieri am ridicat de la poştă cu mare entuziasm coletul de pe Cherryculture, aveam în el bunătăţi care stăteau în wishlist de multe luni.

Ştiam că Cherryculture urma să aibe reducere de 20% în perioada sfârşitul lui Ianuarie, începutul lui Februrie, după ce comandasem anul trecut, aşa că am aşteptat-o cumintica. Având în vedere că transportul nu este de neglijat, profit de orice reducere posibilă, doar aşa-i frumos. :P

Comanda am plasat-o pe 28 Ianuarie şi apoi a stat în prelucrare la ei încă 8 zile (!!!). Mă aşteptam la o perioadă lungă de aşteptare, pentru că şi la prima comandă am aşteptat 7 zile, ei sunt mai lenţi de fel, cu atât mai mult cu cât aveau oferta de 20% reducere la toate produsele. Plata am efectuat-o prin Paypal iar coletul a ajuns în mâinile mele după aproximativ 3 săptămâni. L-am ridicat de la poşta vamală, unde nu am avut nicio problemă iar coletul avea trecută valoarea de 10$. Începusem să mă îngrijorez pentru că celălalt pachet, plus altele de care am citit ajungeau în 2 săptămâni.

Deşi am luat câteva lucruri şi de pe Beauty Joint, site foarte asemănător, îmi place că cei de la Cherryculture au mai tot timpul reduceri la produsele NYX, cumulate cu o reducere de 20% ieşi foarte bine, chiar şi cu transportul, comparativ cu suma pe care ai plăti-o la noi, unde mai pui că momentan nici nu găseşti pe acelaşi site toate produsele.

Că să nu mă mai lungesc, vă mai spun că produsele erau foarte bine ambalate şi au ajuns intacte, erau atât de bine ambalate că dacă mai încerc acum să le bag în cutia în care au venit, cu siguranţă nu aş reuşi.

Şi iată ce am luat:




  • NYX Cream Blush, Golden, 4.5$ - mi s-a pus pata pe acest fard de obraz atunci când m-a machiat Adina (la evenimentul Montagne Jeunesse) ÅŸi în sfârÅŸit am pus mâna pe el. Este un piesiciu-bej care merge atât pe tenuri mai închise dar ÅŸi pe tenuri foarte deschise, că al meu. Când l-am văzut prima oară într-un videoclip al Adinei, nu m-aÅŸ fi gândit că mi s-ar potrivi tocmai pentru că ea are un ten închis pe lângă al meu aÅŸa că vă daÅ£i seama surpriza mea atunci când l-a folosit pe mine. Cel mai probabil îl voi folosi la vară, atunci când e ÅŸi lumina mai caldă.
  • NYX Round Lipstick, Louisiana, 2.99$ - voiam să-ncerc un ruj fucsia, aÅŸa că am incerrcat să găsesc la NYX unul ÅŸi după ce m-am gândit ÅŸi tot răzgândit, am rămas la Louisiana. Are o textură cremoasă, aplicarea e de vis iar finish-ul este satinat, puÅ£in lucios. Ah, ÅŸi nu are sidef sau alte minuni, cum avea de exemplu Shiva, una dintre nuanÅ£ele la care m-am uitat.
  • NYX Slim Lip Pencils, Deep Red ÅŸi Prune, 1.75$ fiecare - tot voiam eu un creion de buze într-o nuanţă de mov pentru a-l folosi sub Flormar L10 ÅŸi m-am gândit la creionele NYX, cred că le recomandase cineva pe Youtube aÅŸa că nici nu m-am mai uitat la alte variante. Pe lângă cel mov am luat ÅŸi un roÅŸu pe care să-l folosesc sub numeroasele mele rujuri roÅŸii. 
  • NYX Soft Matte Lip Cream, Monte Carlo, 4.5$ - deoarece ÅŸi pentru că, Amsterdam este etern out of stock, am ales să-mi iau Monte Carlo care e un roÅŸu spre viÅŸiniu foarte frumos. Nu ÅŸtiu dacă am culoarea ÅŸi printre rujuri, dar poate ÅŸtiÅ£i că sunt o mare fană a lip cream-urilor NYX, plus că îmi trebuie ÅŸi mie diversitate pentru că atunci când sunt cu iubi, dacă vreau să port ceva buze ajung la lip cream sau la lip stain, deci am zis să mai port ÅŸi altceva înafară de Sao Paulo. :))
  • NYX Xtreme Lip Cream, Bonfire 4.5$ - eram foarte curioasă cum este ÅŸi cealaltă variantă de lip cream, cele Xtreme având un finish lucios faÅ£a de cel complet mat al celorlalte. Ca textură, este complet diferit, dacă cele mate au o textură parcă de spumă, Xtreme Lip Creăm are o textură densă ÅŸi nu se întinde foarte uÅŸor pe buze dar nu este lipicios, ceea ce e de bine. Ca finish mi se pare că seamănă cu Rimmel Apocalips cu care este mare nebunie acum. Ah, ÅŸi încă un minus faÅ£a de variantele mate: nu miros frumos. :((
  • Jordana Brow&Eyeshadow Powder Single, Brown, 1.99$ - pentru că sunt puÅ£in obsedată de produsele de sprâncene (doar puÅ£in :P) ÅŸi pentru că sunt în căutarea acelor marouri mai cenuÅŸii, fără subtonuri roÅŸiatice am zis să încerc ÅŸi acest fard de la Jordana. Am dat întâmplător peste el ÅŸi am observat din swatch-uri că majoritatea nuanÅ£elor sunt mai cenuÅŸii ÅŸi m-am hotărât asuprea nuanÅ£ei Brown. Sunt foarte curioasă să-l încerc ÅŸi să văd cum e.

Cam astea ar fi cumpărăturile mele, ar fi trebuit să fie şi un LA Girl PRO.conceal dar am uitat complet de el (grrr X( ).

Totalul a fost 22$, iar cu reducerea de 20% 17.6$ + 9.25$ transportul  => 26.85$ în total. Transportul nu a fost chiar atât de mare pentru că am dat comanda împreună cu Adina ÅŸi am împărÅ£it transportul, dar o s-o las pe ea să vă povestească ce ÅŸi-a luat. :D

Mă declar total satisfăcută iar acum trebuie să mă mai liniştesc, mai puţin shopping, mai multe economii. :P Ei draci! Staţi c-am pus ochii pe un fond de ten nou. :))








L2R: Bonfire, Monte Carlo, Louisiana, Brown, Deep Red&Prune

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

16 comments:

  1. Cum arata lipcreamul ! Cred ca o sa imi iau si eu unul :D

    ReplyDelete
  2. @Monique care din ele, cel Xtreme? Este primul din stanga in poza cu swatch-uri, plus putina lumina galbena (imi ies cu tenta foarte rece pozele din cauza luminii)iar langa e cel mat. O sa-l incerc zilele astea am sa scriu despre el. :D

    ReplyDelete
  3. Ce interesant e maroul acela, wow !

    ReplyDelete
  4. Sunt foarte faine toate, bine ca te-ai rasfatat cu ele, ce atatea economii :). Oricum, produsele Nyx au un raport calitate-pret imbatabil, eu imi doresc niste lip cream-uri.

    ReplyDelete
  5. Si eu vreau sa incerc Xtreme lip cream-urile de la Nyx, sa vad daca rezista la fel ca surorile lui. Pe cele mate le iubesc. :X

    ReplyDelete
  6. Vai cat tanjesc si eu dupa lip cream-urile de la NYX. Salivez pe aici, pe cuvant.

    ReplyDelete
  7. @Coconut :)) pey am avut destul d emulte cheltuieli in ultimul timp, asa ca au fost bine-venite economiile. :D Dar asa e, sunt foarte tari NYX din pctul asta de vedere si trebuie sa-ncerci, sunt f tari. Pup :*

    ReplyDelete
  8. @bambina da, chiar ca si eu sunt curioasa cum se comporta la capitolul rezistenta. :D

    ReplyDelete
  9. Super faine alegeri, sa te bucuri de produse! Blush-ul crema mi se pare absolut superb :)

    ReplyDelete
  10. Doamna, ai dat lovitura cu comanda asta! Absolut tot ce ti-ai luat imi place. Sa le folosesti iubita!

    ReplyDelete
  11. Sa te bucuri de ele! Imi place mult rujul Louisiana.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram