The road to softer heels


RO: De câteva zile tot îmi spun că trebuie să vă împărtăşesc descoperirea mea: cum am ajuns să am călcâiele fine la  care visam, fără prea mult efort, nu vă trebuie decât 2 chestii.

Prima ar fi o cremă de picioare emolientă, eu am ales Crema pentru călcâie crăpate de la Titania, pentru că tot stă mult uitată prin dulap, nu e tocmai o minune în ceea ce priveşte ingredientele, are câţiva iritanţi dar hai că sunt călcâiele totuşi. :D Am folosit-o şi în trecut cu rezultate bune dar nu atât de minunate ca acum, după ce am introdus cealaltă jumătate a ecuaţiei.

Apoi vin şosetele Sustainable Moisture Socks de la Eco Tools, cele care au făcut diferenţa, cele care au transformat rezultatele obţinute cu crema Titania de la ok la fenomenale. Ele sunt cele care îmi aduc aminte deseori de călcâie şi asta a fost şi ideea atunci când le-am luat.

Vă jur că nu am făcut absolut nimic special, nici măcar nu am folosit crema în fiecare seară, nu am folosit pilă, nimic altceva decât crema cu care mă dau seara, apoi îmi pun sosetelele Eco Tools peste care îmi trag o pereche de şosete de casa că să nu le murdăresc pe cele de la ET cât mă mai fâţâi prin casă.

Am rămas uimită, am ajuns să am nişte călcâie fine de-mi vine să le mângâi constant, aşa că să mă conving că sunt chiar atât de fine, cum nu le-am mai avut de...mult timp.

Bine, din fericire nici am plecat de la nişte călcâie aspre, dure, uscate, probabil dacă situaţia necesită, am mai putea include şi pila de călcâie sau poate chiar Sally Hansen Instant Cuticle Remover care am înţeles că poate fi folosit şi pe bătături.

Şosetele sunt făcute dintr-un amestec de 93% viscoză obţinută din celofibre de bambus (sursă regenerabilă) şi 7% spandex, deci sunt elastice. Eu am piciorul mic (port 35-36) şi îmi vin perfect dar se vor adapta foarte bine şi pe un picior mai mare.

Cam asta ar fi secretul, pe mine m-au ajutat enorm şosetele şi sper să va ajute şi pe voi, cei 3.32$ plătiţi pe ele mi se par o învestiţie foarte bună.

Voi aţi încercat şosetele Sustainable Moisture de la Eco Tools? Sau poate ceva asemănător?







***Click read More for the English version***

EN: For a few days I've been wishing to tell you my little secret, how I managed to get soft heels and it's nothing difficult, I ysed just 2 products.

The first one would be a very emollient cream, in my case one I had lying around the house, forgotten: Titania  (I think it's a German brand, or at least it is made in Germany). It's not the perfect moisturizer when it comes to the ingredients, it does have some irritants but let's give it a little break since we are talking about our heels. I have also used it in the past with good results but not as fabulous as since I've introduced the second part of the ecuation.

That would be the pair of Sustainable Moisture socks from Eco Tools, they were the ones that made all the difference, that transformed the results I had with the foot cream from good to the best and because of the socks I now remember to use the foot cream more frequently then before. That was the main reason behind my purchase. :D

I swear to you that no other products were used, no files or scrubs, I just use the foots cream and then I put ET socks on and another random pair of random socks on top in order to prevent the ET socks to get dirty while I'm getting around the house.

I was truly amazed with the results and I'm enjoying and stroking my heels because they're so soft, I can't remember the last time they were like this.

Well, luckily I started with just dry, rough, tough heels but if the situation requires it, you could also include a foot file or even Sally Hansen's Instant Cuticle Remover, I read that it can also be used to remove calluses.

The socks are made with a blend of 93% viscose rayon made from bamboo (highly sustainable source) and 7% spandex, so they stretch. I have small feet (size 35-36) and they fit me perfectly but they can also stretch in order to fit larger sizes.

I guess this would be it, the socks helped me very much and I hope they will also help you, I consider the 3.32$ paid as money well spent.

Have you tried the Sustainable Moisture Socks from Eco Tools? Or maybe something similar?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

9 comments:

  1. Suna interesant! Avand in vedere cat de maniaca sunt eu cu cremele pt picioare, cred ca voi cumpara si eu sosetele sa vad daca se intampla si la mine minunea! :)

    ReplyDelete
  2. Nu am incercat nimic de genul asta! Doar banalele sosete din bumbac! :) Chiar m-ai facut curioasa! Stiu ca vazusem mai demult si pe la Avon ceva de genul...daca imi aduc bine aminte! :))

    ReplyDelete
  3. @Papadiile Ruxandreichiar iti recomand sa le incerci. Pup :*

    ReplyDelete
  4. @Andreea cele be bumbac nu fac nimic decat sa absoarba crema, am incercat si eu dar nu s-a intamplat nimic. :) Uite nu stiam ca au si Avon asa ceva, am sa caut sa vad. Pup :*

    ReplyDelete
  5. CHiar m-ai facut curioasa! Dar de la 35 la 40 nu e diferenta cam mare?

    ReplyDelete
  6. Si eu sunt indragostita de sosetele astea, i le-am luat si mamei ca ea chiar are probleme mari cu calcaiele. Eu port 36 si imi in perfect, dar totusi nu cred ca sunt one size cum zic ei, poate daca nu aveau forma aia la calcai tot era cum era, dar asa, nu stiu.

    ReplyDelete
  7. @Sadie Daca nu ma insel, e o diferenta de 2,5 cm, ele sunt elastice dar nu stiu sa-ti zic sigur, l-as pune pe iubi sa le-ncerce si te anunt. Pup :*

    ReplyDelete
  8. Eu vreau sa le comand dar astept ceva care sa ma atraga la oferta zilei pe iherb. In rest am cosul deja facut: sosetele si poate si manusi ca am mainile tare uscate, pensule real techniques core collection, stevia, ceva de la phycicians formula...inca nu stiu ce. sper sa am aceleasi rezultate bune cu sosetelele.

    ReplyDelete
  9. @Sihaya
    Of, dragul de el, la ce chinuri vrei sa-l supui! Poate ti le fura daca vede ca ii vin!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram