Shiseido Perfect Rouge RD305 Salon


RO: Mi-am adus aminte zilele astea că vă promisesem un articol despre ruj, primul meu produs Shiseido ÅŸi cum mi-am propus în ultimul timp să nu mai amân articolele pe care vi le promisesem deja, m-am pus frumos pe poze.

Ţin să va povestesc cum acest ruj a fost parcă "the lipstick from hell" în ceea ce priveşte capacitatea mea de a-i surprinde în poze nuanţa. Până la urmă numai Photoshop m-a scos din impas pentru că ar fi fost chiar păcat să nu-l vedeţi la adevărata valoare.


Eu am varianta mini/mostră a acestui ruj, norocul a făcut s-o descopăr în portfardul mamei prietenului meu, ea a zis că nu i se potriveşte nuanţa aşa că eu m-am bucurat s-o încerc, dacă sunteţi vizitatoare frecvente ale blogului cunoaşteţi afinităţile mele către culori puternice de rujuri.

Iată descrierea celor de la Shisheido pentru Perfect Rouge:
A new formula that provides true intense colour with all day hydration. This ultra-smoothing formula blends effortlessly for a luxurious finish.

Culoarea este un "cherry red", m-a atras instant iar textura cremoasă şi finish-ul uşor lucios m-au cucerit pe deplin. Descrierea reflectă aproape în totalitate proprietăţile rujului, zic aproape pentru că nu mi se pare totuşi chiar hidratant. Nu usucă buzele şi este mai permisiv faţă de rujurile mai mate, nu evidenţiază micile defecte ale buzelor. Cât despre rezistenţă, este medie, va rezista ore bune pe buze, chiar şi dacă beţi ceva.

Din câte am văzut, preţul unui ruj Perfect Rouge se învârte în jurul a 90 lei, nuanţa Salon o găsiţi pe Nordstrom la 89.76 lei iar pe Aoro am găsit câteva nuanţe (nu şi RD305 însă) la preţul de 91 lei.


Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

6 comments:

  1. OMG cum arata!!! Cand o sa fiu mare si o sa am bani multi, multi numa Shiseido cumpar :))
    Acum trecand peste gluma, nuanta mi se pare superba si cred ca ar merita banii.

    ReplyDelete
  2. E absolut geniala nuanta! :)
    Tre sa invat si eu Photoshop cat mai repede ca am dat si eu peste un lipstick from hell zilele trecute :))

    ReplyDelete
  3. @Monique ma bucur ca-ti place :) si oricum, comparativ cu alte brand-uri, are un pret chiar ok. :D Pup :*

    ReplyDelete
  4. @Georgiana l-am vazut si pe al tau, e superb. Pup :*

    ReplyDelete
  5. am avut rujul asta, l-am folosit de cateva ori, l-am tinut 2 ani in porfard si l-am aruncat :))
    culoraea da e f frumoasa, dar ca rezistenta si textul rujul e banal. pe bani mai putini se gasesc variante mai bune

    ReplyDelete
  6. Arata foarte bine nuanta aceasta :X

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram