Pensulele preferate



RO: Continuăm seria de produse preferate, doar că de data asta vă arăt pensulele mele preferate. M-am bucurat foarte mult atunci când am văzut că aţi fi interesate să citiţi o astfel de postare aşa că m-am pus pe spălat pensule, pozat şi scris. :D


Deşi nu aş putea spune că am multe pensule, comparativ cu cifrele pe care le-am mai auzit :D, tot mi-am creat în timp câteva pensule după care întind mereu mâna şi altele care stau uitate, ba pentru că nu mă omor după ele, ba pentru că între timp au fost înlocuite cu pensule care-mi plac mai mult.

Mi-a fost destul de greu să mă decid la o structură pentru această postare, iniţial voiam să le clasific în funcţie de modul în care le folosesc dar într-un final m-am hotărât că poate vă este mai uşor dacă iau fiecare pensulă în parte şi vă povestesc cum îmi place s-o folosesc, m-am gândit totuşi să le împart în pensule de faţă şi pensule de ochi.

PENSULE DE FATÄ‚

1. SIGMA F80



Cred că nu mai e o surpriză pentru nimeni care are această pensulă faptul că am inclus-o, mi se pare o pensulă bună la atâtea lucruri şi atât de versatilă. Am folosit-o pentru a aplica fondul de ten (dar nu mi-a cam plăcut), pentru a-mi contura faţa, pentru a aplica fard de obraz, pentru a difuza fardul de obraz şi bronzerul, pentru a aplica pudră Nu o mai folosesc atât de des acum dar îmi place s-o folosesc pentru finisarea fondului de ten atunci când mi-e lene să-l aplic cu Beauty Blender dupe şi îl aplic cu degetele. Sau o mai folosesc pentru a difuza fardul de obraz în caz că mi se întâmplă s-o dau în bară cu aplicarea, F80 to the rescue! :)

O găsiţi la Sigma la 18$.


2. SIGMA F82



Pensulă asta am luat-o pentru că mi-a plăcut atât de mult cea de mai sus încât mi-am dorit să am trio-ul (F80, F82 şi F84). Îmi place s-o folosesc pentru aplicarea fardului de obraz cremă şi îmi place că îl întinde foarte bine. La fel ca F80, mi se pare foarte fină şi cred că oricât de sensibilă ai avea pielea, nu ar trebui să te deranjeze când o foloseşti. Pe de altă parte, nu îmi place cum se comportă cu produsele pudră, iniţial am încercat s-o folosesc pentru conturare dar nu întindea produsul uniform, rămâneau pete. :(

Tot la Sigma găsiÅ£i ÅŸi această pensulă, tot la 18$.


3. REAL TECHNIQUES CONTOUR BRUSH



Nu m-ar deranja dacă aş avea măcar 2 pensule, v-am povestit şi în articolul pentru setul Core Collection cât îmi place să o folosesc pentru a-mi contura faţa. Mi-ar fi plăcut să am 2 dar nu am să iau încă un set Core Collection doar pentru ea.

O găsiţi pe iHerb în setul Core Collection de la Real Techniques la preţul de 18$


4. ECOTOOLS CONCEALER BRUSH



Pensula asta face parte din 5 Piece Brush set despre care v-am vorbit aici şi o iubesc. O folosesc pentru a aplica anticearcanul/corectorul lichid şi este minunată, îl întinde aşa bine şi lasă un aspect natural. Este pufoasă, fină, moale şi perfectă.

O găsiÅ£i pe iHerb în 5 Piece Brush Set de la EcoTools la preÅ£ul de 9.73$


5. REAL TECHNIQUES BUFFING BRUSH



Încă o pensulă din setul Core Collection. Pe ea o folosesc pentru a aplica fardul de obraz pudră, mereu întind mâna după ea în ultimul timp pentru că e la îndemână dar şi pentru că îmi place cum aplic fardul de obraz cu ea.

O găsiţi pe iHerb în setul Core Collection de la Real Techniques la preţul de 18$


PENSULE DE OCHI

1. URBAN DECAY SHADOW BRUSH


Este pensula cu care vine paleta Naked. Este incredibil de fină, ţeapănă şi aplatizată şi o folosesc pentru a aplica fardul pe pleoapa mobilă. Îmi place foarte mult şi atunci când nu sunt plecată o folosesc mereu, de fapt, cred că am s-o pun şi în husa Real Techniques că s-o iau şi atunci când plec pe undeva.

2. SIGMA E25



Tocmai ce v-am arătat-o şi în postarea cu preferatele lunii Ianuarie. este o pensulă atât de versatilă şi s-a păstrat foarte bine de-a lungul timpului, iar recent (în Noiembrie) am luat încă una pentru că-mi place atât de mult, deşi nu mă prea dau în vânt după mânerul lung al celei normale. Recent Goss a făcut un video în care arăta 10 moduri de a folosi pensulă MAC217, ei bine, E25 este o copie a acestei pensule aşa că m-am gândit să vă arăt şi vouă, poate vă inspiră. Veţi observa că, la fel ca F80-ul este genul de pensulă bună la toate. Eu o folosesc în principiu pentru blending dar şi pentru a aplica fardul în pliu, îmi place foarte mult pentru că este o pensulă de blending mai mică, pe mărimea ochilor mei. :D

O găsiţi la Sigma la preţul de 10$.

3. ECOTOOLS SMUDGE BRUSH


O pensulă mică, mică pe care o folosesc pentru a-mi ilumina colţul intern al ochiului, sau pentru a aplică fard sub ochi, ba chiar de curând am folosit-o şi pentru a crea V-ul extern, mi se pare perfectă pentru detalii. Face parte din setul 6 Piece Essential Eye despre care v-am vorbit în această postare.

O găsiţi pe iHerb în setul Six Piece Essential Eye Set la preţul de 7.22$

4. NO NAME ANGLED BRUSH



Este pensula pe care o folosesc pentru a-mi umple sprâncenele şi m-am gândit că nu am nevoie de cine ştie ce pensulă, aşa că am luat-o pe aceasta, nici nu mai ştiu de unde, cred că din IDM. Îmi place pentru că e ţeapănă, nu-mi plac pensulele de genul care sunt prea moi şi se îndoaie foarte uşor, aşa că asta mi se pare minunată. Pentru un no name s-a comportat excelent, deşi o folosesc de cam un an jumătate, nu şi-a pierdut forma, nu a pierdut fire la spălat, aplică fardul foarte bine, precis, nu ştiu ce ai mai putea cere altceva de la o pensulă de sprâncene.

Cred că pensula m-a costat 4-5 lei.


5. LINER BRUSH



Atunci când mă mobilizez să-mi trag şi eu o "dungă" la ochi (încerc să mă motivez şi s-o fac mai des) întind mâna după o pensulă pe care am cumpărat-o de curând. Este de fapt o pensulă de pictură şi am luat-o de la un magazin cu materiale de pictură dintre cele de pe Lipscani. E subţirică, dar nu exagerat şi destul de precisă cât să-mi trag şi eu acolo nişte codiţe. Înainte foloseam pensula cu care venea tuşul gel Maybelline, dar nu mă dau în vânt după ea.

Pensulă m-a costat 4 lei, pe ea scrie 0 Milan 611 (nu mă prind care dintre cele 2 este numărul pensulei ;;) ).

***

Cam acestea ar fi, nu cred că mi-a scăpat vreuna, în principiu să ştiţi că îmi plac pensulele cu peri sintetici (singurele pensule din păr natural sunt E25-urile), cât despre brand-uri, mă mulţumesc cu Real Techniques şi Eco Tools, iar Sigma aşa de Black Friday, momentan nu sunt pregătită sufleteşte să investesc mai mulţi bani mai ales că, cel puţin cele de la Eco Tools, s-au menţinut foarte bine.

În final sper că v-a plăcut articolul şi poate vă este cât de cât folositor. Care sunt pensulele voastre preferate?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

25 comments:

  1. Imi plac toate pensulele pe care le-ai aratat:D, dar cred ca cel mai la indemana imi sunt cele EcoTools si RT. Sigma.. or fi ele bune, dar mi se par scumpe momentan, poate mai incolo..:).

    ReplyDelete
  2. Chiar imi doresc sa investesc anul asta in niste pensule...F80 e in fruntea listei si ma tenteaza mult si cele de la Real Techniques.

    ReplyDelete
  3. Trebuie sa recunosc ca si mie imi plac cateva din pensulele prezentate de tine mai sus..appde cea no-name, te sfatuiesc sa iti mai cumperi pensule cu acelasi maner ca cea pe care o ai tu (sunt din aceeasi gama). Sunt foarte bune pentru cei 4 lei care costa. Eu am doua si le iubesc, sunt disperata sa gasesc si altele :D

    ReplyDelete
  4. @Aminara sa stii ca nu toate pensulele Sigma sunt bune, dar mie-mi plac mult cele din gama Sigmax. :D Dar ai dreptate, sunt mult mai accesibile Eco Tools si RT. Pup :*

    ReplyDelete
  5. @loloablestuff mersi pt sfat, cand mai trec prin IDM am sa ma uit dupa ele. Pup :*

    ReplyDelete
  6. foarte faine pensulele tale! eu am doar core colletion de la RT si setul Ecotools pentru ochi, plus un set clasic de la Beautycycle si vreo 2 ratacite de la elf. imi doresc niste Sigma, dar cand o sa am mai multi bani. si imi doresc sa experimentez mai mult, ca poate dezvolt si eu ceva indemanare, sunt mega varza chiar si cu pensule :)))

    ReplyDelete
  7. @Josephine B atunci iti urez spor la shopping. :D Sigma iti recomand sa iei de Black Friday, cand au transportul gratuit. Pup :*

    ReplyDelete
  8. @Milena o, Elf, aveam si eu unele dar le-am dus la tata. :DNici eu nu sunt o experta dar sa stii ca vorba cu "practice makes perfect" chiar se aplica, so practice, practice, eu asta mi-am propus. :D Pup :*

    ReplyDelete
  9. Pensula Milan este pentru pictura! 0 este marimea!
    Se gasesc diferite marimi si forme la magazilele cu materiale pentru pictura!

    ReplyDelete
  10. Chiar nu trebuie sa mai citesc postari legate de pensule. Devin maniaca mi le doresc pe toate :x

    ReplyDelete
  11. Can't wait to get my hands on those RT brushes ♥

    ReplyDelete
  12. Eu folosesc F80 si F82 exclusiv pt fond de ten, nici cu concep sa aiba o alta utilizare :))
    Si buffing brush pt contur,cand am rabdare :D
    Azi scoatem si F25 de la naftalina, sa vedem ce poate :D

    ReplyDelete
  13. @Manuela mersi pt lamurire in legatura cu numarul. Pup :*

    ReplyDelete
  14. @Monique am incercat, dar nu-mi place si nu ma pricep sa aplic fondul de ten cu pensula, sunt skill-less. :)) Nu, n-o scoate, nu poate nimic, nimic, vinde-o pt ca e proasta. :P

    ReplyDelete
  15. Imi iau si eu niste pensule RT saptamana asta.Abia astept sa le primesc :X

    ReplyDelete
  16. Eu am 3 mari favorite : buffing brush de la RT pentru fond de ten, blush brush tot RT pentru blush si pudra, plus pensula de blending de la EcoTools. La ele nu as renunta sub nici o forma :D Abia astept sa ajunga si setul nou de EcoTools, sper sa fie super fain, asa cum mi-l imaginez :D

    ReplyDelete
  17. Imi plac preferatele tale. Mie imi place mult f80 si f82 pt fdt, e25-ul si elf pt. blending, RT blush brush pt. blush si pudra, majoritatea eco tools. Pentru masti, pensula de fdt elf essential e perfecta, ieftina si rezistenta. Vreau si eu o pensula de pictura pt. tus :), si mai dau tarcoale pensulei de blending de la bdellium.

    ReplyDelete
  18. @It's Friday Somewhere uuu, misto, atunci iti urez anticipat sa le folosesti cu placere. pup :*

    ReplyDelete
  19. @Georgiana of, ma omori tu cu pensula aia de blush, deci o vreau, dar ma abtin. :)) Si eu sper sa fie setul ET misto asa cum imi imaginez. Pup :*

    ReplyDelete
  20. @Coconut of, si tu cu Blush brush de la RT, e o conspiratie. :)) Aaa, pensula de blending de la Bdeliium este o alta copie dupa 217, am citit si eu lucruri bune despre ea, poate mi-o comand si eu, asa ca sa faca un trio frumos cu cele 2 E25-uri. :) Pup :*

    ReplyDelete
  21. Eu tot n-am retinut - poate n-am citit suficient de atent - ce folosesti pentru fond de ten.
    Momentan dolosesc F80-ul, dar o sa incerc curand Buffing Brush RT pentru acest tip de produs.

    ReplyDelete
  22. @Sadie pt fond de ten folosesc minunatul beauty blender dupe :D sau degetele (cand imi e prea lene), nu-mi place sa folosesc pensula, sau nu ma pricep eu.

    ReplyDelete
  23. Abia astept sa dau si eu o comanda pentru pensulele RT! Cred ca mai dureaza un pic (am alte chestii pe lista), but I'm so getting those this year! Pana atunci, preferatele mele sunt cateva pensule Sigma in frunte cu F80, pensula din paleta Naked... Inca nu am gasit una care sa ma multumeasca pentru eyeliner, dar o sa incerc sa caut si prin magazinele de pictura! :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram