Twinkle, twinkle little flake


Sephora Twinkle Twinkle nail polish top coat swatch

RO: Astăzi vă arăt manichiura pe care am purtat-o recent pe unghii, în care am folosit top coat-ul Twinkle Twinkle de la Sephora, una dintre puţinele achiziţii off-line pe care le-am făcut în perioada reducerilor. Plus că am văzut că v-a trezit interesul în postarea anterioară. :P


Sunt o fană a ojelor flakies, sunt aşa de frumoase, deci atunci când le-am văzut pe cele de la Sephora, normal că inimioara mea de nail polish addict mi-a cerut doar că...mai rar dau 18 lei pe 5 ml de ojă, am dat pe Diving in Malaysia, era un caz special, pentru că la vremea aia era singura copie de Peridot dispobila la noi. Anyways, atunci când am văzut că sunt din nou la reduceri, m-am bucurat să prind ultima Twinkle Twinkle din Sephora Afi.

Am purtat-o peste o ojă neagră Golden Rose, care s-a aplicat foarte mişto şi a fost opacă dintr-un singur strat, pe deasupra mai are şi o pensulă lată, exact că cea a ojelor Sephora, sau essence. L-am mai purtat şi peste ojă albastră, caz în care abia se vedea dar dădea o tentă mişto ojei.

Pentru poze am aplicat 2 straturi de Twinkle Twinkle, de uscat s-a uscat mai greu, prima oară am reuşit să-mi stric 2 unghii dar apoi am stat cuminte la laptop şi mi-am găsit de lucru şi a fost ok. dacă aveţi un top coat cu uscare rapidă, v-ar fi foarte util. Iar de şters, s-au şters destul de uşor unghiile, parcă mai uşor decât oja cu flakies de la Golden Rose.

Vouă vă plac ojele cu flakies?

Sephora Twinkle Twinkle nail polish top coat swatch

Sephora Twinkle Twinkle nail polish top coat swatch

Sephora Twinkle Twinkle nail polish top coat swatch

Sephora Twinkle Twinkle nail polish top coat swatch

Sephora Twinkle Twinkle nail polish top coat swatch

Sephora Twinkle Twinkle nail polish top coat swatch

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

18 comments:

  1. Foarte frumoasa manichiura ta, imi place mult :)

    ReplyDelete
  2. O am si eu, fix asa vreau s-o port si eu, dar mi-e frica sa nu raman cu unghiile patrate de negru. Sper sa faca fata basecoat-ul.

    ReplyDelete
  3. Sunt absolut superbe, ti-am zis de la postarea cu pensulele ca le-am remarcat. Vreau si eu neaparat, dar neaparat oja aia de la sephora!

    ReplyDelete
  4. @It's Friday Somewhere mersi, si eu am fost foarte incantata de ea :)

    ReplyDelete
  5. @Alice wonders eu cred ca n-o sa-ti ramana daca folosesti base coat, eu am Calcium Gel si n-am ramas cu pic de negru pe unghii.

    ReplyDelete
  6. @Coconut da, d-aia ti-am zis c-o s-o vezi cat de curand. :D Sper sa se mai gaseasca si daca ai rabdare, s-o prinzi poate la urmatoarele reduceri, asta daca nu te induri sa dai 18 lei pe ea. Pup :*

    ReplyDelete
  7. Imi place, o am si eu. Mi s-a pus ulterior pata si pe cealalta, cea cu nuante de aramiu-galben-verde.

    ReplyDelete
  8. Ce bine arata la tine:D. Am cumparat si eu una cand eu fost la reduceri, dar am luat-o pe cea cu reflexe galbui-portocalii (cred ca numai pe asta o mai aveau si dupa aia nu am mai intrat in Sephora sa vad daca mai au altele:p).

    ReplyDelete
  9. superba combinatia, love it! :)

    ReplyDelete
  10. Foarte frumoasa combinatia. Si eu iubesc ojele de genul asta, mi se par usor de folosit si de efect.

    ReplyDelete
  11. E minunata combinatia! Chiar n-am mai purtat GR cu flakies de ceva timp, ia sa le pun la treaba :D

    ReplyDelete
  12. @Papadiile Ruxandrei da, o stiu dar eu nu am mai prins-o pe aia :(

    ReplyDelete
  13. @Aminara mersi, eu am ceva asemanator de la Golden Rose, abia astept s-o folosesc si pe aia peste baza neagra

    ReplyDelete
  14. E superba combinatia! Felicitari!

    ReplyDelete
  15. Ce bine arata! Eu am aplicat azi oja OPI rosie si in vreo doua zile cred ca-i pun ceva peste... :D

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram