Coty achizitioneaza Bourjois. Ce inseamna asta pentru brand?


RO: Nu pregatisem niciun articol pentru astazi insa pe ultima suta de metri m-am hotarat ca as vrea sa pun aceasta intrebare pe blog, s-o dezbatem putin.

Astazi am citit pe blogul Nouveau Cheap faptul ca s-a anuntat oficial faptul ca Bourjois a fost achizitionata de catre Coty si nu mai apartine de Chanel. Anuntul a fost facut pe 1 Aprilie insa discutiile incepusera de anul trecut cand Coty le-a facut oferta pentru achizitia Bourjois. Si nu e o pacaleala de 1 Aprilie. Eu nu pot sa nu ma intreb oare care va fi directia in care o va lua brand-ul.

Coty Inc. (NYSE:COTY) and CHANEL announced today that Coty has completed its acquisition of the Bourjois cosmetics brand from CHANEL for a consideration of approximately 15.43 million shares of Coty’s Class A Common Stock.

Nu este intamplator faptul ca gasesti la Bourjois destul de multe produse asemanatoare cu cele Chanel si nu cred ca meritul pentru multitudinea de produse bune se datoreaza in totalitate oamenilor de la Bourjois. Pe de alta parte, nu mi se pare ca brand-urile mass-market din portofoliul Coty reusesc sa tina pasul in ceea ce priveste lansarile, parca nu vin cu produse noi prea interesante, cel putin asa mi se pare mie. Exista totusi si exceptii, evident. 

Asadar, primul meu gand, si nu numai al meu, a fost ca e posibil sa scada calitatea produselor si formulele viitoarelor produse sa nu mai fie atat de bune. Insa datorita faptului ca plata s-a facut in actiuni si nu in bani, prin achizitia Bourjois, Chanel devine actionar la Coty asa ca poate lucrurile nu se vor schimba intr-un mod radical.

Voi ce spuneti de achizitia Bourjois de catre Coty?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

2 comments:

  1. Eu vad ce inseamna achizitiile pe piata de food si intotdeauna in urma unei asemenea achizitii exista o perioada de declin a calitatii, probleme de imagine, confuzii de concepte, wrong messages etc. Mie imi place atat de mult Bourjois si am urmarit treaba asta cu tristete, nici nu am avut chef sa scriu despre asta. Sper totusi ca Chanel isi va impune in continuare standardele si ca totusi Coty nu va risca sa scada cota de piata Bourjois din cauza calitatii. Consumatorul de Bourjois are niste asteptari. Cam sunt de acord cu primul tau gand, dar sa fim optimisti :).

    ReplyDelete
  2. Si eu la fel cred ca e posibil sa scada calitatea produselor Bourjois... vom vedea.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram