Prima mea comanda online H&M


RO: Cred ca ati aflat deja ca H&M a inaugurat, in sfarsit, magazinul online un lucru minunat avand in vedere ca inainte era destul de frustrant daca incercai sa gasesti ceva anume pentru ca nu toate magazinele au aceeasi marfa iar site-ul nu te prea ajuta pentru ca nu tot ce gaseai pe site, era disponibil si in magazin. Pe langa asta, acum va fi accesibil si celor care nu au H&M in orasul in care locuiesc.

Am inteles ca a fost mare nebunie la inceput, ca au fost comenzi intarziate si se pare ca ei nu au fost pregatiti corespunzator pentru valul mare de comenzi (nimic nou in Romania). Chiar si eu am avut parte de o surpriza neplacuta cand am incercat sa comand prima data pentru ca voucherele de reducere nu mergeau corect pe site asa ca am renuntat. Insa luni, cand au bagat reducerile nu am mai rezistat si am profitat de faptul ca atunci cand introduci un voucher de reducere, nu numai ca ti se aplica acea reducere de 25% la un produs dar si transportul devenea gratuit.

Mi-am comandat doar trei lucruri dar ma bucur ca am gasit exact piese pe care le aveam in wishlist de ceva vreme. Acum, dupa ce am primit pachetul ma bucur si mai mult pentru ca toate 3 imi plac foarte mult si abia astept sa le port. Ulterior, am mai dat inca o comanda, pentru ca am mai gasit o pereche de pantaloni scurti.

Inainte totusi de a va arata ce am comandat va dau cateva detalii utile despre comenzile online H&M:
  • daca va inscrieti la newsletter, primiti pe mail un cod pe care il puteti folosi pe site pentru a beneficia de 25% reducere la un produs; codul merge si pentru produse deja reduse
  • in momentul in care introduceti un cod de reducere, transportul devine gratuit (cel putin momentan)
  • comenzile sunt livrate prin Cargus
  • puteti verifica la Cargus starea comenzii folosind codul de urmarire dar informatiile se actualizeaza greu
  • ambele comenzi au fost facute luni, doar ca la un interval de cateva ore distanta, a doua fiind pe seara daca nu ma insel; prima am primit-o vineri, a doua vad ca este in depozit la Cargus si probabil va ajunge maine
  • produsele nu pot fi ridicate din magazin si nici retururile nu pot fi facute in magazin, doar prin curier si costa 4.9 lei
  • retururile pot fi facute in termen de 30 de zile

Acum haideti sa va arat ce mi-am comandat mai exact.

Pantaloni de motociclist
* 49.9 lei (99.9 pret intreg) *link produs*




Pantalonii din imitatie de piele arata mult mai bine decat ma asteptam, sunt mati si sunt aproape perfecti ca lungime pentru mine (1.58 m), un lucru extrem de rar. Nu toate materialele care imita pielea arata bine, in cel mai rau caz arata ca o musama si ma bucur ca nu a fost cazul acestor pantaloni. Dingurul potential minus ar fi croiala: dupa cum puteti observa si din poza, sunt destul de ingusti la solduri. Eu port in general masura 34 dar pantalonii 34 H&M imi sunt largi si am ales 32. Nu sunt inca hotarata daca ii pastrez sau nu in aceasta marime.
Pulover supradimensionat
* 29.9 lei (59.9 pret intreg) *link produs*


Puloverul a fost ceva mai larg decat ma asteptam si am ales marimea corspunzatoare, XS, dar odata pus pe mine mi-a placut cum se aseaza. Materialul ests fin, moale, foarte placut la atingere, tesatura este usor transparenta, dar nu foarte mult. Sunt sigura ca va fi o placere sa-l port si mi se pare perfect pentru aceasta perioada, de fapt din acest motiv l-am si luat iar modelul nu numai ca este versatil dar mi se pare si unul dintre cele care nu se vor demoda. .

Pantaloni scurti de alergare
* 38.9 lei (59.9 pret intreg) *link produs*



Nu in ultimul rand ar fi pantalonii scurti de alergare. Chiar va recomand sa profitati de reduceri daca aveati in plan sa cumparati echipament sportiv. Eu mai am 2 bustiere (una cu sustinere medie si una cu sustinere mica) si o pereche de pantaloni 3/4 de care sunt foarte multumita, dupa atata timp inca arata si se mentin foarte bine. Dar pentru ca mereu ma prindea soarele pe gamba si era enervant, am zis ca anul asta alerg cu pantaloni scurti. Modelul acesta are o dublura de colanti si l-am ales pentru ca am sa ies la alergat si asa sunt asigurata si nu o sa stau cu gandul ca mi se ridica prea mult sortul sau cine stie cum se aseaza in timp ce alerg. Sortul este dintr-un material foarte placut si este crapat pe laterala, asigurand o mobilitate maxima. In realitate, fata de poza de pe site, culorile sunt intense si modelul de pe colant este mai frumos iar asta o spune o persoana careia nu-i place animal print-ul.

*Mai este o varianta neagra a acestor pantaloni de alergat dar nu este redusa

***

Ati apucat sa comandati din magazinul H&M online? Cum a fost experienta voastra?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

8 comments:

  1. Foarte deranjanta postarea ta! De doua ori mi-am umplut cosul online si am renuntat, am mers la shopping in magazinul fizic si mi-am luat chestii inutile deisgur, am revenit la shop-ul online, iar am renuntat si acum citesc despre comanda ta!

    Incredibil! As zice ca e semn sa fac un patrulea cos si sa plasez si comanda de data asta :D Esti oricum sursa permanenta de inspiratie (ca depaseste simpla tentatie) cam la orice tip de produse :)

    Sa le porti cu placere! Cele doua perechi de pantaloni erau si in cosurile mele si vor fi diseara iar :))

    Have a good one!

    www.fitbody.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rux, mersi pentru comentariu dar sa stii ca m-ai panicat putin cu prima propozitie. Sa stii ca si eu fac asa de multe ori: bag in cos, apoi renunt si tot asa. :)) Pup :*

      Delete
    2. Am formulat intentionat asa :D

      Am dat comandat pana la urma, am emotii cu marimile, mi-am luat si eu 32. 34 deja mi-e cam mare la ei si in magazinele fizice rareori baga marimea 2, iar 32 cu atat mai putin. Pana sa vad magazinul online nici nu credeam ca produc ceva mai mic de 34/4.

      Sper sa vina in 2 zile, nu 4 :)

      Btw, mie nu mi-au trimis niciun cod in momentul in care m-am abonat la newsletter :(

      Astept cu nerabdare noua comanda de orice fel care ma va tenta (iherb, in special, doar ca acolo mi-e teama de transport si nu ma bag...) si imi va da peste cap calculele financiare :))

      Pupix!

      Delete
    3. Si eu am aceeasi problema cu marimile lor la pantaloni si m-am bucurat cand am vazut si 32. Nu inteleg de ce nu bagau si in magazin, eu de multe ori am renuntat sa cumpar pantaloni de la ei tocmai pentru ca nu ma incapeau.

      Sa stii ca nu va trebui sa astepti mult pentru o noua comanda, doar pana diseara. :D

      Pup :*

      Delete
  2. Succes la scoala! :)
    Sa porti cu drag hainutele, pantalonii din imitatie de piele sunt foarte draguti!
    Pupici

    ReplyDelete
  3. De mare ajutor postarea, Lory ! daca port 36 in general de la alte firme, imi pot comanda aceeasi marime si de la h&m sau trebuie sa imi iau o marime mai mica ? ma refer la pantaloni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu as zice sa iei cu o marime mai mica sau ca sa fii sigura poti lua 2 perechi si una o returnezi. Mie mi se pare ca pantalonii lungi sunt cu o marime mai mare decat cea corespondenta la Zara, de exemplu.

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram