Machiaj colorat pentru primavara (hooded eyes)


RO: Nu stiu ce a fost cu mine in ultima vreme, dar am tot avut chef sa ma machiez folosind paleta de farduri de ochi Violets de la Biotissima. Tocmai eu, iubitoarea de nuante neutre. Iar astazi am vrut sa va arat unul dintre machiajele facute.

Apropo, probabil daca stati sa va uitati printre machiajele puse pe blog pana acum o sa spuneti ca va mint si ca de fapt ma machiez numai cu nuante de mov, nu cu cele neutre, dar promit ca pentru machiajul viitor, pe care il am in minte, nu va mai fi cu (prea mult) mov. Am in plan un machiaj neobisnuit de colorat, dar nu va speriati si luati in considerare ca e neobinuit de colorat in comparatie cu cele pe care le port eu in mod normal.

Si tot o alta paranteza, nu stiu daca veti observa dar mi-am ciuntit pensat sprancenele si le-am rotunjit mai mult. Asa se intampla cand ma mananca si daca nu ma duc la Ioana sa ma penseze. Si totusi, cum vi se pare schimbarea?

Gata cu parantezele, sa trecem la machiaj. M-am gandit sa fie ceva colorat si cu mult bronzer pentru ca m-a entuziasmat vremea frumoasa si pentru ca voiam neaparat sa incerc bronzer-ul Sephora Sun Disk in editia limitata din vara aceasta, Pe cel de anul trecut il ador si mi-a parut rau ca nu am apucat sa va vorbesc despre el din timp asa ca anul asta am zis sa iau masuri.

Am sa va arat mai intai produsele folosite si va mai dau cateva detalii iar apoi va las cu machiajul.


Pentru ten am folosit fondul de ten Rimmel London Lasting Finish pentru ca are o acoperire foarte buna si in mare parte scap de camuflarea imperfectiunilor. Pentru un efect a la Kim K, am folosit Inglot Cream Concealer in nuanta 34 pe care l-am aplicat in forma unui triunghi inversat sub ochi. Nu am pudrat tenul pentru ca nu era nevoie si am trecut direct la bronzer pe care l-am aplicat pe obraji (nu sub), pe tampla, sus pe frunte si sub maxilar in jos pe gat.

Pentru ca am inclus in poza si produsele de buze, am sa va zic de acum de ele: am aplicat Bourjois Rouge Velvet in Happy Nude Year si peste am aplicat foarte putin ruj Catrice Ultimate Colour 340 Berry Bradshaw ca sa obtin o nuanta care sa se asorteze cu cele de la ochi.


Iar la ochi am incercat tehnica pe care am vazut-o recent la Wayne Goss (va las link catre videoadecvata pentru ochii cu pleoapa cazuta sau descendeti. Eu le am pe amandoua. Nu sunt eu foarte multumita dar mai exersez, cred ca imi trebuie o pensula si mai mica decat cea pe care am folosit-o de aceasta data.
  • am definit usor pliul cu nuanta 1 din Sleek Oh So Special
  • apoi am aplicat 2 pe toata pleoapa mobila; ador culoarea asta si mi s-a parut ca se potriveste foarte bine cu cele din paleta Biotissima
  • am revenit in pliu cu 3 si apoi cu 4 pentru a intuneca si mai mult pliul; pentru fiecare culoare am plecat din punctul cel mai inalt al ochiului si am miscat pensula orizontal
  • am aplicat creionul Xtreme Lashes Glideliner Truffle (pe care am uitat sa-l pun in poza) atat pe pleoapa superioara, cat si sub ochi, apoi l-am estompat putin cu pensula 
  • sub ochi am mai aplicat si nuanta 5
  • am folosit creionul iluminator mat Anastasia Beverly Hills in coltul intern al ochiului, pe arcada dar si pe conjunctiva (mi se pare nemaipomenit pentru conjunctiva)
  • am aplicat rimelul obisnuit, L'Oreal Miss Manga
  • sprancenele le-am conturat ca de obicei, cu Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade Dark Brown si Golden Rose Brow Powder 104 (am sa fac un articol in care am sa va arat cum si de ce folosesc ambele produse)






Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

12 comments:

  1. Imi place mult machiajul si chiar imi faci pofta sa ma machiez si eu mai des la ochi. In ultima perioada sunt o lenesa care isi intoarce genele, se da cu rimel si, poate, cu putin creion...
    Esti o frumusica, draga mea Jully!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca-ti fac pofta sa te machiezi. Si mersi Adina, always a sweetheart!. :)) Pup :*

      Delete
  2. Foarte fain machiajul! deci ai un ten perfect...iti vine foarte bine!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anka, as vrea eu, insa creditul merge catre aparat si fondul de ten cu acoperire mare. Pup :*

      Delete
  3. Foarte frumos machiajul si potrivit pentru hooded eyes! Felicitari! Kisses, G

    ReplyDelete
  4. Ce tare e poza de la final! :))
    E dragut machiajul si usor de purtat o zi intreaga! :)
    Pupici

    ReplyDelete
  5. Jully tu mai ai gene false resp. extensii sau asta e efectul rimelului? Ca deja ma tenteaza mult prea mult dupa ce am vazut frumusetea in actiune

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nope, nu mai am extensii, e doar rimelul. :D Planuiesc sa-i si fac review in curand, chiar ma gandeam zilele astea ca ar fi cazul sa pregatesc pozele. Pup :*

      Delete
  6. Imi place machiajul tau si imi place si cum se vede Manga! Am vazut ca esti a doua persoana care folosește fardul de sprâncene de la golden rose! Cred ca am sa il cumpăr si eu!

    www.rokolla.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ai vazut fardul GR la Anca, Makeup Your Mind, ea l-a cumparat dupa ce l-a vazut la mine. :D L-am mentionat si ca "underdog" in I love drugstore makeup tag tocmai pentru ca nu e mentionat prin blogosfera dar merita. Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram