CND Fragrant Freesia

CND VINYLUX Fragrant Freesia swatch

RO: Acum doua saptamani va aratam noile colectii de primavara si vara CND si tot atunci v-am promis ca am sa revin cu mai multe poze pentru una dintre ojele colectiei Flora&Fauna, Fragrant Freesia.

Sincer, pozele din acel articol nu-i faceau deloc dreptate ojei. Este un roz pastel aproape nude foarte delicat si elegant dar elementul special il constituie sclipiciul, flakies, care ii da o tenta usor movulie ojei din anumite unghiuri, sper ca se observa ok si in poza facuta in soare.

In poze oja e aplicatea in 2 straturi si daca va uitati atent, se observa ca ar mai merge totusi inca un strat pentru a fi complet opaca. Ca rezistenta, nu am ajuns cu ea la o saptamana, dar 5 zile a rezistat si am fost super impresionata pentru ca am avut parte de niste sesiuni de montat mobila iar manichiura s-a tinut foarte bine (eu ma asteptam sa sara imediat).

CND VINYLUX Fragrant Freesia swatch

CND VINYLUX Fragrant Freesia swatch
poza in soare

CND VINYLUX Fragrant Freesia swatch

Pe sfarsit va mai las cu o poza cu toata colectia Flora&Fauna si pe langa Fragrant Freesia, alte prefarate din colectie ar fi Thistle Ticket, Salmon Run si Blush Teddy (de la stanga la dreapta, a treia, a patra si a cincea oja), mi se par niste nuante absolut superbe si perfecte de purtat acum pe unghii.

CND VINYLUX Fragrant Freesia swatch

Produsele CND se gasesc la Topline si atat ojele cat si top coat-ul din gama VINYLUX costa 56 lei.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

5 comments:

  1. cat de draguta este! imi place sclipiciul fin.
    ce-i drept, eu as fi purtat-o si c-un model peste :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si pe mine tot sclipiciul m-a atras si m-a determinat s-o aleg pentru ca initial ma gandeam sa-mi fac unghiile fie cu salmon Run, fie cu Thistle Ticket. :D Pup :*

      Delete
  2. Imi plac foarte mult postarile tale despre oje. Ai un stil al tau de a posta astfel de articole si mereu o manichiura impecabila. Nu-mi plac unghiile lungi si nici modelele desenate, asa ca nu pot sa spun ca urmaresc genul acesta de postari on-line, daaar....ale tale mereu ma incanta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela, multumesc mult pentru vorbele frumoasa, ma bucur enorm sa citesc asta. Pup :*

      Delete
  3. E tare simpatica nuanta aleasa de tine! Iar manichiura este impecabila! :)
    Pupici

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram