A aparut Bioderma Photoderm Max Aquafluide (dry touch)

bioderma photoderm max aquafluide

RO: Astazi am dat o fuga pana la Farmacia Tei pentru a-mi cumpara o noua crema cu SPF. Intentia mea era sa incerc La Roche Posay Dry Touch Gel Cream insa m-am gandit sa ma uit si la raftul cu Bioderma. Mare mi-a fost surpriza cand am descoperit la raft Photoderm Max Aquafluide SPF50+. Aceasta crema inlocuieste varianta Photoderm Max Ultra-Fluid si spre deosebire de cea veche, Aquafluide promite o textura dry touch.

Cu o asociere exclusiva a filtrelor dermatologice anti-UVA/UVB, Photoderm Max Aquafluide ofera protectie optima impotriva razelor UV (arsuri solare, alergii etc,) alaturi de protectia interna biologica: brevetul exclusiv Bioprotectie Celulara. Acesta activeaza protectia naturala a pielii, protejeaza celulele si previne imbatranirea prematura a pielii. Textura ultrafluida cu efect matifiant, dry touch, nu lasa film gras. 

Dupa 2 ani de ABCDerm Solaire pot sa spun ca am nevoie de o pauza, nu pentru ca nu m-as mai impaca bine cu aceasta crema, insa m-am saturat de pelicula alba. Dar in continuare vreau o crema care sa nu luceasca pe ten si sper ca asa va fi Bioderma Photoderm Max Aquafluide.

La o prima vedere, crema este lichida si curge imediat cum indrepti flaconul in jos - aveti grija cu ea, se absoarbe repede si, cel putin pe mana, nu a lasat niciun fel de pelicula la suprafata pielii. Partea mai putin buna este faptul ca protectia UVA este destul de mica, doar 24 fata de 40 pentru varianta Ultra-Fluid.

bioderma photoderm max aquafluide

bioderma photoderm max aquafluide

bioderma photoderm max aquafluide

Ingrediente: AQUA/WATER/EAU, DICAPRYLYL CARBONATE, OCTOCRYLENE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL [NANO], BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, GLYCERIN, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, CYCLOHEXASILOXANE, CYCLOPENTASILOXANE, BIS- ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, METHYLPROPANEDIOL, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, C20-22 ALKYL PHOSPHATE, C20-22 ALCOHOLS, DECYL GLUCOSIDE, GLYCERYL STEARATE CITRATE, PENTYLENE GLYCOL, MICROCRYSTALLINE CELLULOSE, C30-45 ALKYL CETEARYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, DISODIUM EDTA, XANTHAN GUM, MANNITOL, XYLITOL, SODIUM HYDROXIDE, CELLULOSE GUM, RHAMNOSE, PROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, ECTOIN, TOCOPHEROL. [BI 642]

Pretul cremei la Farmacia tei este 38 lei iar dupa ce o voi folosi destul timp am sa revin pe blog cu un review.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

11 comments:

  1. Astept cu interes review-ul :D stii ca imi caut o crema noua si asta are un pret super bun din ce vad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, pretul e foarte bun, am economisit ceva bani fata de LRP. :D

      Delete
  2. Ha! Fix la 2 zile dupa ce am luat Photoderm Cream :)). Nice one, Bioderma.
    Din poze imi place consistenta, dar astept review-ul sa vad daca o cumpar :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, dar tu voiai oricum ceva adecvat pentru tenul uscat. :) Cum imi fac o parere destul de buna, revin. Pup :*

      Delete
  3. Abia astept un review! Eu am ultrafluid varianta veche dar lasa o pelicula extrem de apoasa pe ten...nu e grasa...e ciudata, tapotez cu un servetel dar mi-e frica sa nu se ia si fps-ul pe servetel.Am si ABC Derm care e cea mai mata crema cu fps din lume:) doar ca are tendinta sa usuce tenul si se ia si cam greu la demachiat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am auzit si eu ca Ultra Fluid lasa o pelicula si era cam lucioasa daca o aplicai in cantitatea adecvata, d-asta nu am incercat-o. Si eu am patit sa-mi mai usuce tenul ABCDerm, dar e asa misto, mai ales ca primer pentru machiaj. <3

      Delete
  4. Abia astept un review, sunt foarte curioasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu sunt super curioasa s-o incerc. :D

      Delete
  5. Vai, vai, am nevoie de ea! Aștept cu nerăbdare review-ul :*

    ReplyDelete
  6. Nu pare sa lase pelicula alba...Bioderma - bun! SPF 50 - Foarte buna! :)

    ReplyDelete
  7. sper sa ne spui cat mai curand daca se merita, eu sunt indragostita de varianta veche. :***

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram