Un ten ca o mimoza


Am o noua descriere pentru tenul meu, ca sa nu-i mai spun ca-i sclifosit acum am sa-i spun ca-i ca o mimoza: imediat ce nu-i convine ceva reactioneaza, asa cum mimoza se strange la simpla atingere, sau orice alt factor extern care nu-i convine. Ba pe langa tenul meu, acum am grija si de o mimoza simpatica si imi e asa draga, cum nicio planta/floare nu mi-a fost pana acum, double the work. :)

Voi, cititoarele mele vechi, stiti deja ca tenul meu este destul de sensibil si multe chestii nu-i convin, variatii de temperaturi, pH-uri prea mici si sa nu incepem despre cremele de protectie solara, stiti voi saga. Pot spune ca e intolerant? As putea spune ca are momentele lui.

Asadar, am fost interesata de cea mai noua lansare Bioderma: cel mai nou produs din gama Sensibio, Tolerance Plus+. O crema pentru tenul intolerant, o crema cu o formula simpla fara iritanti, fara parfum si cu un sistem de dozare in vid. Un mare, mare plus pentru sistemul de dozare.

Cui se adreseaza? Mie sau tie, daca tenul tau se irita la aproape orice crema sau produs pe care-l aplici pe ten. Ce-i drept, din fericire la mine nu este mereu cazul dar daca se intampla sa exagerez cu aplicarea retinolului sau a exfoliantului cu AHA ma irit si uneori nici cremele mele obisnuite, bine formulate fara iritanti, fara parfum imi creeaza discomfort. Sau in trecut reactiona la numeroasele filtre chimice din cremele cu protectie solara bazate exclusiv pe acest tip de filtre.

Eu am bagat-o deja in rutina si intentionez s-o folosesc si la ochi si voi reveni cu impresii.

Ingrediente: AQUA/WATER/EAU, COCOGLYCERIDES, GLYCERIN, SILICA, GLYCERYL STEARATE, SODIUM CITRATE, CAPRYLOYL GLYCINE, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, SODIUM PCA, ACETYL TETRAPEPTIDE-15, UNDECYLENOYL GLYCINE, SCLEROTIUM GUM, SODIUM HYDROXIDE.

Pretul recomandat este 72 lei dar la Farmacia Tei o gasiti la 47.5 lei.

Iar daca tot am pomenit de creme de protectie solara trebuie sa va arat produsul pe care-l astept cu sufletul la gura: noua varianta de Photoderm Mineral. Acum sub forma de spray si cu o textura mai light. Stiti ca eu vara sunt adepta cremei ABCDerm Solaire SPF50+ dar consistenta si pelicula alba nu se numara printre proprietatile ei preferate. Pentru pelicula alba am gasit solutie, mai ramane consistenta, motivul pentru care abia astept noua varianta.


Pentru mai multe informatii despre acest spray, accesati pagina produsului pentru ca acum il gasiti si pe site-ul Bioderma Romania.

Ingrediente: DECYL OLEATE, DICAPRYLYL CARBONATE, ZINC OXIDE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, COCOGLYCERIDES, TITANIUM DIOXIDE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, TOCOPHERYL ACETATE, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, STEARIC ACID, ALUMINA, TOCOPHEROL. [BI 694]

Cum vi se par noutatile Bioderma?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. Multumesc de review, si eu am tenul sensibil si habar nu aveam de noul produs de la bioderma:) si nici de super pretul de la farmacia tei!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Farmacia Tei are preturi foarte bune <3

      Delete
  2. I-am intrebat pe cei de la Bioderma Romania de noul Photoderm Mineral si mi-au spus ca este disponibil in farmacii de la inceputul lunii iunie. Din pacate, eu nu l-am vazut pe nicaieri.Mihaela

    ReplyDelete
  3. Si articolul pe care ti l-am promis acum ceva vreme :)

    http://sanzienesimatraguna.blogspot.co.uk/2014/07/blind-review-sensibio-tolerance-plus-si.html

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram