Castigatoare concurs Glamour Summer Experience


RO: Iata ca s-a incheiat concursul Glamour Summer Experience si vreau sa va multumesc pentru toate comentariile, a fost o placere sa descopar dorintele voastre ascunse in ceea ce priveste podoaba capilara si am fost uimita sa vad cate dintre voi ar alege o tunsoare Bob. Curaj doamnelor! Eu am facut trecerea de la par lung la Bob acum 3 ani, fara niciun regret.

Mi-au placut alegerile voastre si mi-a fost foarte greu sa aleg o castigatoare, m-am gandit si razgandit, am analizat toate inscrierile iar intr-un final am ales castigatoarea:


Mi-a placut comentariul Cosminei pentru ca a surprins foarte bine spiritul exercitiului si m-a distrat in acelasi timp, mi-a placut foarte mult tunsoarea pixie aleasa de ea.

Deci, Cosmina, pregateste-te pentru o zi de rasfat.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

10 comments:

  1. Jully, iti multumesc din suflet!!!

    ReplyDelete
  2. Fara nicio intentie rea, multe fete au descris mai frumos schimbarea pe care si-ar face-o. E decizia ta si o respectam, dar e putin dezamagitoare...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper ca intr-adevar nu este cu rea intentie si sper ca nu o ia personal celelalte fete inscrise dar alegerea nu avea cum sa fie altfel decat una subiectiva. Asa cum am scris, Cosmina a surprins foarte bine spiritul intrebarii, descrierile m-au interesat mai putin, alegerile facute au cantarit mult in decizia mea.

      Delete
    2. iti multumesc mult pentru ca m-ai ales :) si eu am fost surprinsa :)

      Delete
  3. Felicitări câștigătoarei! :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram