Monthly review: Iunie 2014

RO: Pentru ca este ultima zi a lunii este timpul pentru o noua postare "Monthly review". Parca ieri ma bucuram de venirea verii iar prima luna s-a si dus dar e ok, poimaina plec la munte. Yay!

Iunie pe Insta (@sihayasworld)

Iar am fost super lenesa si am postat cam din an in Paste pe Instagram dar am reusit totusi sa "strang" cateva poze dragute si demne de aratat. Ma revansez in Iulie pentru ca voi face #supergorgeousjuly.


In caz ca ati ratat articolul meu despre Digital Divas, pozele redau ideea lui. Link-ul articolului, il gasiti mai jos, la top 5 articole citite.


In iunie am simtit ca parca a venit toamna din cauza ploilor de care am avut parte, dar intr-una din zilele frumoase am iesit cu Simona, Sanziene si Matrguna, la o vorba si un chai latte pe cocheta terasa de la Caffe Tabiet si a fost foarte frumos. In alta zi am dat o fuga pana la Ploiesti si in sfarsit am baut Caramel Macchiato la Coffeol. Iar cu ocazia saptamanii asiatice la Lidl am luat niste noodles Pad Thai, care suspectez ca nu au nicio treaba cu reteta originala dar tot au fost deliciosi.


In Iunie au intrat in viata mea cateva produse mult asteptate: Amazing Grass ORAC, cateva noutati Max Factor, creionul CC verde fiind cel dorit (dar abia astept sa incerc si celelalte 2 produse) si, chiar azi, mult-asteptata noua varianta a Bioderma Photoderm Mineral SPF50 care nu a venit singur, ci impreuna cu Photoderm SOS.
Preferatele lunii


1. Moroccanoil Luminous Hairspray Finish Strong

Imi place la nebunie acest fixativ. Daca ati auzit cumva pana acum ca nu incarca parul si ca nu-l lasa "teapan" asa cum o fac multe alte fixative, sa stiti ca este adevarat. De fiecare data cand l-am folosit a fixat coafura foarte bine dar daca puneai mana in par nu ai fi zis ca am folosit fixativ. In plus, are acel parfum specific produselor Moroccanoil care-mi place foarte mult.

2. elmiplant senses touch freshen up

Recunosc faptul ca luna trecuta am uitat complet de el atunci cand am facut lista cu preferatele lunii dar am remediat problema. Dintre cele 3 variante senses touch cel mai des am intins mana dupa acesta si ma declar total cucerita de aroma lui.

3. Batiste Original Dry Shampoo

Ca sa-mi treaca supararea ca am ratat o promotie foarte misto pe Asos la Batiste, m-am dus dis de dimineata la magazinul Hello Free Z One si mi-am cumparat 3 sampoane uscate. Nu stiu cum am trait fara asa ceva pana acum dar ma bucur ca am inceput cu cea mai laudata marca. Pana acum am folosit doar varianta Original si sunt foarte multumita, nu ramane praf alb in par si acesta arata foarte bine dupa ce folosesc samponul uscat, pot sa mai stau lejer inca o zi pana sa-l spal.

4. CND VINYLUX Weekly Top Coat

Va povesteam in postarea cu rutina de ingrijire a unghiilor ca atunci cand am sa vreau o manichiura rezistenta am sa apelez la top coat-ul VINYLUX si asa am facut. Oja OPI a tinut 7 zile pe unghiile mele iar OPI nu rezista atat in mod normal. Pe langa rezistenta, oja s-a uscat foarte repede iar luciul este deosebit si rezista mult mai bine decat luciul oricarui alt top coat incercat de mine pana acum.

5. ACM SENSITELIAL SPF50 Tinted

In Iunie nu am purtat mai deloc fond de ten si am preferat sa folosesc aceasta crema colorata. Mi-a fost mult mai comod iar crema ACM nu m-a iritat deloc, desi este pe baza de filtre chimice. Din pacate subtonul nuantei variantei Golden, pe care o am eu, este roz si luceste dar eu am trecut peste aceste aspecte.

6. Max Factor CC Stick The Reducer verde

Face o pereche minunata impreuna cu ACM pentru ca-mi acopera rozaceea, e rapid si usor de folosit, am scris mai pe larg despre noile creioane corectoare Max Factor, daca sunteti curioase sa aflati mai multe.

7. Rimmel Exxagerate Undercover Shadow Primer

Poate va intrebati ce cauta printre preferate un produs care m-a dezamagit atat d erau incat l-am inclus in Dezamagirile lui 2013. Ei bine, i-am gasit intrebuintare si acum imi place, dar ca primer de ochi tot e foarte prost. Am sa va dezvalui cat de curand.

Top 5 articole

  1. Singurul motiv pentru care merita sa mergi la Digital Divas
  2. Editii limitate essence: road trip/wave goddess (care vor aparea in Iulie)
  3. Non-Beauty Favorites
  4. Un ten ca o mimoza
  5. 8 sfaturi de la workshop-ul Oriflame

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

10 comments:

  1. Batistu' si CC-ul all the way! <3

    ReplyDelete
  2. Tot Senses Touch galben? Ce fain, e si preferatul meu si iti multumesc!
    Eu m-am bucurat mult ca ne-am intalnit luna asta si, dupa cate se pare, vor mai fi vizite la Bucuresti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yap, tot galben. :)

      Imi pare rau sa aud asta, dar ma bucur ca vom mai avea ocazii sa ne vedem. Pup :*

      Delete
    2. Trebuie sa gasim aspectele pozitive in orice, nu? Si eu te pup! :D

      Delete
  3. ma tenteaza tare mult produsul cu spf de la bioderma, o sa il vanez prin farmacii :D imi place poza cu noi doua, e o amintire tare placuta de la digital divas :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi place mult poza si mi-a placut ca ne-am revazut, poate apucam sa ne mai vedem luna asta. Pup :*

      Delete
  4. Si eu vreauu Bioderma Mineral!! E mai ieftin ca la Belladona( 61 de lei-in caz ca l-ai luat de la Farmacia Tei :D) E tot atat de alb ca Abcderm sau mai decent? :D

    O zi faina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din fericire eu l-am primit, dar am inteles ca e 47 lei la Farmacia Tei, oricum ei au in general cam cele mai bune preturi (evident daca si poti ajunge cat de cat usor la ei :D).

      Nu este atat de alb ca ABCDerm, foarte putin albicios, am fost placut surprinsa ca nu aratam ca o stafie dupa ce l-am aplicat. Dar daca vrei mai poti astepta putin cat sa vad cum e si eventual sa revin cu acteva impresii, si asa o sa am ocazia sa-l testez la greu in urmatoarea saptamana.

      Pup :*

      Delete
    2. Da da , astept impresii! NU cred ca sunt singura. :P Si eu m-am inteles cat de cat bine cu ABCDerm vara trecuta, insa faptul ca esta atat de alba si densa ma face sa nu mai revin la ea... .

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram