8 sfaturi de la workshop-ul Oriflame


RO: Asa cum v-am promis la pranz, revin cu impresiile despre workshop-ul Oriflame si am sa va spun ca este la polul opus fata de ce-a fost la Digital Divas: organizare foarte buna, speakeri pregatiti, am plecat de acolo cu lucruri invatate si nu am simtit ca mi-am pierdut timpul aiurea. Cam asta ar fi pe scurt.

Workshop-ul a fost ultimul pas in campania Oriflame The ONE, campanie la care am participat si eu. Pana acolo am scris cateva articole iar aventura de care am avut parte in drum spre workshop v-am povestit-o. Ajunsa la Novotel, am fost indrumata catre sala de conferinte rezervata pentru eveniment (unde toata lumea a avut scaun si nimeni nu a stat in picioare).

Tot workshop-ul a fost impartit in trei sesiuni dupa cum urmeaza :
  • Stefania Marian, Marketing Director Oriflame Romania, ne-a povestit despre Oriflame per ansamblu iar Jonas Wramell, makeup artist si Global beauty Artistic Director ne-a dat mai multe detalii despre gama the ONE dar a vorbit si in general despre despre machiaj, trenduri si procesul de creatie pentru look-urile realizate in primavara la saptamana modei de la Stockholm unde au fost prezentari la acre machiajul a fost realizat folosind exclusiv noua gama.
  • A doua sesiune a fost cea mai lunga si a apartinut polonezelor Katosu si Maxineczka care au vorbit despre Youtube si bloguri de beauty. Ne-au dat foarte multe sfaturi si au atins multe puncte importante cum ar fi crestearea canalului/blogului, monetizarea lor, interactiunea cu brand-urile si cu cititorii, inclusiv hater-ii.
  • Cristian China-Birta (aka Chinezu) a vorbit despre piata de blogging din Romania, despre campanii si despre blog ca o afacere iar Elena Dobre, Digital Marketing Strategist Specializing in PPC Performance, ne-a vorbit despre promovarea prin AdWords si Facebook.

Intre prezentari, am putut testa produsele The ONE (asa mi-am gasit nuanta buna de fond de ten), ne-am delectat cu bunatatile puse la dispozitie si pe care le-am savurat pe balcon, ofc. Am discutat, atat intre noi cat si cu invitatii, am ras, am facut poze cu Jonas Wramell (din nou, ofc!!! ;) ) si ne-am distrat cu pozele facute la cabina Amelie.

Pentru voi, am selectat 8 sfaturi dintre cele pe care le-am primit de la cei 6 speakeri, 8 sfaturi pe care am vrut sa le impartasesc cu voi.
  1. Machiajul si produsele trebuie adaptate in functie de varsta si de tenul vostru pentru ca ce vi se potriveste la 20 de ani, e foarte posibil sa nu vi se potriveasca si la 40. (Jonas Wramell)
  2. Daca aveti un produs nou, incercati-l acasa, inainte de a va face un machiaj si a iesi cu el iar din cand in cand experimentati cu machiaje diferite, cu look-uri care va schimba. (JW)
  3. Cand vine vorba de blogging sau vlogging, fiti originale, sau daca va inspirati de undeva, incercati sa aduceti ceva original ideii, s-o adaptati astfel incat sa vi se potriveasca. Fiti interesante dar fiti voi insiva. (Katosu&Maxineczka)
  4. Alegeti-va cu grija colaborarile, nu acceptati orice si nu acceptati colaborari cu brand-uri care nu va reprezinta. (K&M)
  5. Cereti bani, nu trebuie sa va fie rusine. Este timpul si munca voastra iar ele merita sa fie recompensate. (K&M)
  6. Nu va mintiti cititorii, increderea lor este mai importanta decat cateva produse gratuite (sau invitatii la evenimente). (K&M)
  7. Daca vrei sa faci blogging la un nivel mai inalt decat cel de simplu hobby, nu ai voie sa zici: "azi nu am chef sa postez". E ca si cum ai zice ca azi nu ai chef sa muncesti. (Cristian China-Birtu)
  8. Argumenteaza-ti atat de bine alegerile astfel incat si cititorii tai sa le poata folosi mai departe. (CCB)

M-am bucurat cand am aflat ca voi participa la workshop-ul Oriflame The ONE, m-am bucurat si dupa workshop pentru ca am invatat ceva nou, ceva util. Acum nu mai ramane decat sa-mi completez profilul pentru The ONE Collective.

PS: For the record, Cristian China-Birtu a fost un maestru de ceremonii nemaipomenit!

jonas wrammell workshop oriflame the one collective

jonas wrammell workshop oriflame the one collective


katosu maxineczka workshop oriflame the one collective

*poze via Oriflame

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

9 comments:

  1. si eu am un blog si un canal de you tube la inceput de drum si caut sa aplic aceste sfaturi si cam tot ce mi-ar placea la randul meu sa gasesc pe alte bloguri. cel mai mult mi-as dori sa vad nu acele campanii trase la xerox la mai toate bloggeritele, ci o alta alternativa, ideea prezentata altfel, astfel incat sa ramai cu ceva reprezentativ acelei persoane. lasand la o parte asta, mi-a placut mult tinuta si machiajul ales pentru eveniment. te urmaresc cu drag si datorita atentiei pe care o dai tinutelor si machiajului tau la fiecare aparitie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai mare dreptate in ceea ce priveste campaniile agresive "in your face" dar aici nu numai bloggeritele au de invatat ci si brand-urile trebuie sa inteleaga ca nu e ok sa faci astfel de campanii. Dar si noi trebuie sa fim selective si sa facem altfel lucrurile d-asta am si scris articolul asa.

      Si iti multumesc pentru complimente. Pup :*

      Delete
  2. super, nici macar nu merita comparatie cu digital divas, din cate am citit doar, d'apai daca mai si eram acolo sa vad :) ma bucur ca ne-am impartasit din experienta ta la acest workshop.
    ps: imi place mult tinuta ta, you look so pretty in it! si tipul nu e rau deloc ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, nu e rau deloc monsieur Jonas. :)) Imi pare rau ca nu ai participat la campanie si la workshop, chiar a fost interesant. Pup :*

      Delete
  3. inca o data se observa diferenta intre avon si oriflame, ma bucur sa vad ca se aplica si la evenimente nu doar la produse. Ai fost foarte chic!

    ReplyDelete
    Replies
    1. As zice ca e discutabil in ceea ce priveste evenimentele pt ca DD nu e facut exclusiv de Avon si nici nu au facut ceva asemanator cu workshop-ul asta. In orice caz, mi-a placut mult initiativa Oriflame si d-asta mi-am dorit sa particip la campanie.

      Mersi, Pup :*

      Delete
  4. Hei, daca ti-a placut.. e tot ce conteaza. Ma uitam de acasa la voi si te-am zarit printre alte bloggerite :)
    http://allaboutmakeupandbeauty.wordpress.com/

    ReplyDelete
  5. La digital divas, evident. Am uitat sa mentionez :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am dedus eu ca era vorba de DD, pentru ca workshop-ul Oriflame nu s-a transmis online. :) M-am simtit bine doar pentru ca eram acolo cu prietene din blogosfera si am putut sta multe ore de vorba cu ele ca in rest... :)

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram