Swatch oje Golden Rose

oje golden rose swatch

RO: De nu ma tin de nu stiu cate saptamani sa va arat niste oje Golden Rose primite acum ceva timp si tot incercam sa ma motivez sa ma apuc de poze iar azi s-a intamplat minunea.

Pana sa apara gama Jolly Jewels, acum un an jumatate, nu ma mai atrageau ojele Golden Rose dar de atunci si pana acum au tot scos colectii frumoase ca Holiday, Impression, Carnival sau Galaxy si nu s-au oprit doar la oje in ceea ce priveste produsele noi. E de admirat ca Erkul Cosmetics, producatorul Golden Rose si cel mai mare exportator de cosmetice din Turcia, incearca sa se alinieze atat la tendintele cat si la standardele actuale asa ca produsele noi sunt produse in Europa (Germania, Italia).

Eu am pentru voi azi 6 oje, cate una din fiecare gama mentionata mai sus, plus una Rich Color. Ele sunt:

Golden Rose Rich Color 102 Carnival 05 Jolly Jewels 104
Rich Color 102 / Carnival 05 / Jolly Jewels 104

Golden Rose Holiday 72 Galaxy 12 Impression 07
Holiday 72 / Galaxy 12 / Impression 07
Golden Rose Impression 07 Jolly Jewels 104 Carnival 05 Galaxy 12
Nuanta ojei Rich Color imi place foarte mult, am o slabiciune pentru aceasta culoare, gri-mov. Aplicatorul ojei este lat si rotunjit, perfect pentru o aplicare rapida iar pentru o culoare uniforma si opaca am aplicat 2 straturi si in poze o vedeti fara top coat.
Golden Rose Rich Color 102 swatch

Golden Rose Rich Color 102 swatch

Apoi, urmatoarea preferata dintre cele 6 este oja Galaxy in nuanta 12 pe care am inclus-o si in selectia de anul acesta a celor 10 oje de vara. Asa cum am mai mentionat, este un dupe a lui OPI Get Your Number si nu este singurul dupe din colectia Galaxy. Am aplicat-o in 2 straturi si daca incercati s-o indepartati in modul clasic, va veti chinui cam mult asa ca va sfatuiesc sa apelati la trucurile de indepartare rapida: baze peel-off, foloie de aluminiu, borcanasul Sephora special conceput pentru indepartarea ojelor cu sclipici sau pur si simplu dati un strat proaspat si gros de oja apoi stergeti imediat cu dizolvant.

Golden Rose Galaxy 12 swatch

Golden Rose Galaxy 12 swatch

Cu oja Holiday in nuanta 72 mi-am cam luat teapa. Voiam ceva pastelat pentru vara si din poza de prezentare parea draguta dar cand am avut-o in fata, sclipiciul argintiu si nuanta in sine nu mi-au placut si nici nu ma prinde. In plus, fata de cealalta oja Holiday incercata de mine, faimoasa 58, pe asta a trebuit s-o aplic in 3 straturi mai groase pentru a obtine o culoare cat de cat opaca si tot nu e perfect. Ce-i drept am mai intalnit oje texturate care trebuie aplicate in mai multe straturi dar nu ma asteptam sa existe diferente de formula printre ojele aceleiasi game cum a fost cazul de fata.

Golden Rose Holiday 72 swatch

Golden Rose Holiday 72 swatch

Pentru final am pastrat cele 3 oje cu sclipici. Carnival nuanta 05, Jolly Jewels 104 si Impression 07. Mi-a fost foarte greu sa ma hotarasc pe care sa le aleg, de fapt mi-a fost greu la fiecare dintre cele 6 pentru ca gama de culori este mare pentru fiecare colectie si sunt foarte multe care mi-au atras atentia. Revenind la cele 3, toate imi plac. Jolly Jewels poate fi purtata si singura, in 2-3 straturi pentru o manichiura "bling-y" dar celelalte 2 merg doar mai degraba ca top coat pentru un efect deosebit.

Golden Rose Carnival 05 Jolly Jewels 104 Impression 07 swatch

Stiu ca nu toata lumea gaseste in magazine noile colectii de oje sau cele mai nou nuante si daca vrei o nuanta anume trebuie sa iei la rand magazinele cu Golden Rose din oras, asa ca in loc sa cutreierati orasul, puteti opta pentru o comanda on-line la Cosmania, unde veti gasi toate produsele Golden Rose. Au si reduceri. :)

Ojele Rich Color costa 8 lei, la fel si cele Impression si Carnival. Ojele din gamele Jolly Jewels, Holiday si Galaxy costa 15 lei.

Voi ce oje Golden Rose aveti in colectie? Care sunt nuantele voastre preferate?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

6 comments:

  1. Vai cat de frumoasa e primaaaa :x Neaparat trebuie sa mi-o iau :D

    ReplyDelete
  2. doamne femeie, ce poze misto faci !
    De oje ...nu mai are rost sa zic, sunt superbe, mai ales prima ♥

    ReplyDelete
  3. Numai una ÅŸi una! ♥♥♥

    ReplyDelete
  4. Si mie imi plac foarte mult ojele lor ! SI au asa de multe nuante frumoase :X

    ReplyDelete
  5. Ca de obicei, alegeri frumoase si poze si mai si! :) Imi place mult Jolly Jewels, cred ca seamana cu una de la Farmec...

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram