Singurul motiv pentru care merita sa mergi la Digital Divas...

RO: Este networking-ul, socializarea, ocazia de a cunoaste persoane pe care poate pana la momentul respectiv le cunosteai doar din articolele lor sau poate schimband mesaje online. Si eu stiu cat de frumos este sa atribui o fata, sau mai degraba o persoana unui blog pe care-l urmaresti de mai mult sau mai putin timp dar care iti place.

Si cam atat. Asta e impresia cu care am plecat Marti seara de la Digital Divas 2014. Prezentarile au lasat de dorit aproape toate. Majoritatea inivitatilor mi-au lasat impresia ca i-a durut fix "where the sun don't shine". Anul trecut chiar daca s-a pus accentul pe blogurile de moda, invitatii s-au pregatit si aveai ce invata doar ca, trebuia sa iei esentialul si sa-l adaptezi pentru nisa de beauty.

Dana Sota a fost singurul speaker pe beauty si ne-a povestit...ce tare e ea. O fi, dar pe mine nu ma intereseaza sa ne spuna lucruri pe care le putem afla cel mai probabil accesand pagina About me de pe blog (presupun). Nu a venit cu nimic util si cand a fost intrebata de trafic a inceput sa se balbaie si s-o dea cu cati fani are pagina ei de Facebook.

Dar mi-a placut foarte mult Vicki Nicola, a fost singura prezentare la care mi-am luat notite. Mi-a placut mult si anul trecut iar anul asta mi-a intrecut asteptarile. Nu stiu de ce dar ma asteptam sa vina cu acelasi lucru ca anul trecut dar nu a fost asa. Si mi-a mai placut Lucy, invitata speciala, venita tocmai din Olanda. Mi-a placut ce a a vut de zis si mi-a parut rau ca nu i s-a acordat mai mult timp pentru prezentare.

Celelalte impresii le voi pastra pentru formularul de feedback dar va spun ca tot ce a fost bun de mentionat, am facut-o in acest articol. Ba nu, si cafeaua de la Starbucks a fost buna, si briosele. :)

Pe final va las cu cateva poze de pe Instagram.



Si diseara revin cu impresiile de la workshop-ul Oriflame.Ca sa vedeti comparativ cele doua evenimente.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

15 comments:

  1. Uite de-asta nu-mi pare rau ca am ales sa stau acasa. M-am bucurat de o seara cu mama , pe care n-o vazusem de vreo luna. Legat de eveniment, se pare ca de la an la an e mai rau. Pacat, ca sunt multe fete talentate in blogosfera, care se chinuie sa scrie chestii originale. Dar pana la urma, si-n domeniul asta, conteaza pe cine cunosti, nu ce faci sau cat de bun esti.

    ReplyDelete
  2. ai perfecta dreptate! din pacate, la nivel de continut e slab spre foarte slab si e pacat, la urma urmei ala trebuie sa fie principalul scop al evenimentului. dar ma bucur ca am fost pentru ca m-am simtit foarte bine cu voi! :*

    ReplyDelete
  3. Ai mare dreptate!!!!!! Sunt de acord cu tine.

    ReplyDelete
  4. mie mi-a placut si de Alina Gavrila. Cat despre event, n-am termen de comparatie cu anii trecuti pentru ca nu am fost, insa mie mi s-a parut dragut, am luat partea buna din fiecare moment :)

    ReplyDelete
  5. Well, asa este. Am auzit numai impresii proaste legate de calitatea evenimentului. Eu nu am reusit sa ajung, desi imi propusesem sa vin o ora, la sfarsit. Poate la anul :).

    ReplyDelete
  6. In primul rand mi s-a parut groaznic ca au chemat mai multi oameni decat locuri disponibile. Dupa a fost penibil la baie, unde era ditamai coada, chemi 300 de oameni si ai doar 2 wc-uri ? Mesele au fost putine, inghesuiala peste tot...Trecand peste asta, vorbitorii au fost penibili, 99% fashion, cand erau cel putin 2 categorii de premii pe beauty. Mie doar Alina Gavrila Bortun mi-a placut, si asta pentru ca e geniala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt complet de acord insa am preferat sa pastrez toate astea pentru formularul de feedback (si chiar am de gand sa le scriu tot) dar d-asta am si precizat ca tot ce a fost bun, am mentionat.

      Nu m-a dat pe spate Alina Gavrila dar am cules ideea principala a prezentarii ei. ;)

      Delete
    2. Sincer a fost prima data cand am venit la un evenimet atat de mare.Da, Camelcutza ai dreptate nu este normal sa ai atatia invitati si doar 2 wc-uri.Spekerii si-au facut reclama si c-am atat.Nu am invatat nimic din ceea ce s-a zis acolo.Bine ca sunt agendele super :D.Sihaya ai dreptate ca cafeaua a fost buna, dar din pacate nu am gustat din briose si nustiu de ce.Per total nu m-a impresionat deloc :(
      www.bysunshine.com

      Delete
    3. cam atat ,nu c-am

      Delete
    4. Draga anonim,

      Data viitoare poate te semnezi, asa ca sa stie cui sa-i multumeasca. ;)

      Delete
    5. Multumesc oricum am fost neatenta :D

      Delete
  7. eu m-am uitat online la eveniment anul trecut si anul acesta. sincer anul acesta mi s-a parut mai slab decat anul trecut, iar anul viitor cu siguranta nu ma voi uita...in schimb am tras cu ochiul la DD Ungaria si a fost mult mai frumos decat la noi si cu sfaturi bune.

    ReplyDelete
  8. Eu m-am uitat on and off la eveniment si..mai bine ca am stat sa invat :)) Da, partea de socializare imi place si mie, dar in rest (chiar daca nu am participat la multe evenimente) mi-am dat seama cam cum a fost si sunt de acord cu tine.
    De Dana Sota nu vreau sa comentez :))

    ReplyDelete
  9. Salutari de la Cluj! :) n-am urmarit eveniementul, doar dupa am google-it cine ce a castigat dar sincer mi se pare ca a fost aranjat si tintit s-au plasat premiile...

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram