Garage sale: Touched by an angel

RO: TGIF! Iar daca va faceti planuri pentru weekend, vreau sa va dau cateva detalii despre un targ ce va avea loc maine, Sambata, 28 Iunie 2014, un targ de donatii in scopuri caritabile.


Maine, intre orele 11 si 20 in incinta Club InSpayer (str. Batistei, nr. 24A, 040 Bucuresti) va avea loc targul de donatii Touched by an angel, targ organizat de Asociatia Touched Romania in scopul strangerii de fonduri si sprijinirii mamelor tinere aflate in situatii de dificultate emotionala, materiala sau educationala.

Asa ca nu e este numai ocazia perfecta de a gasi cine stie ce comoara dar stiti ca acei bani vor fi folositi pentru un scop bun. Eu am fost si saptamana trecuta la un astfel de targ si am fost surprinsa de cate lucruri frumoase am gasit (ca majoritatea nu erau marimea mea, asta e o problema deja clasica) si cu siguranta voi merge si maine.

In zona de produse donate veti gasi haine, accesorii, carti sau jucarii dar va exista si o sectiune dedicata bijuteriilor create de voluntari impreuna cu mamele beneficiare ale Asociatiei. Intrarea este gratuita iar prin completarea unui cupon special participati la tombola cu premii Irenka si Glamour Salon Expert.

Cum vi se pare ideea? Veti merge maine la targul Touched by an angel?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram