10 oje de vara 2014


RO: In Mai v-am intrebat pe Facebook daca ati vrea sa vedeti o noua tura de 10 oje de vara si destul de multe mi-ati aratat ca ati vrea. Si daca nu mi-am notat in carnetel, am uitat dar bine ca m-am uitat peste postarile de anul trecut si mi-am adus aminte. Iar daca tot era soare si frumos azi, am profitat de ocazie, am luat la scotocit ojele si iata cele 10 oje de vara din 2014.

Din pacate, nu am swatch-uri pentru toate ojele prezentate, s-au strans atatea si nu am apucat sa le pozez dar am zis sa nu ma prinda Iulie/August pana apuc sa le postez pe toate. Toate vor primi pozele pe care le merita si pe masura ce acestea vor aparea pe blog voi actualiza si aici articolul.

Let's get down to business...


1. Zoya PixieDust Vespa

Praf de zane pe unghii, asa am descris aceasta oja si imi mentin parerea, si pentru ca se vede foarte frumoa la lumina directa, e numai buna pentru vara. Doar ca trebuie s-o aplicati in 3 straturi.

2. Essie Ole Caliente

In loc de rosul clasic, puteti alege un corai, precum Ole Caliente. Are o consistenta cremoasa si din cate tin minte s-a aplicat frumos.

3. OPI Dutch Ya Just Love OPI?

Una dintre ojele care m-au cucerit atunci cand am vazut colectia Holland. Are un sclipici fin auriu care se vede foarte frumos la soare. Un OPI creme pe care o aplic in 2 straturi si care se usuca repede. Este oja pe care am purtat-o in ultima saptamana.

4. CND VINYLUX Electric Orange

Vara e perioada perfecta pentru a purta culori vibrante precum Electric Orange si am sa v-o arat in curand pe blog, sa vedeti ce frumoasa este nuanta.

5. Golden Rose Galaxy #12

Copie a lui OPI Get Your Number si din nou o oja texturata.Si despre ea trebuie sa va vorbesc mai pe larg luna asta.


6. Nails Inc. 2-in-1 Colour&Pop Art Sheraton Street & Cavendish Place

V-am mai spus ca prefer sa port pasteluri pe unghii primavara si vara, in special nuante de bleu sau verde menta, iar oja Nails Inc. mi-a placut de cand am vazut-o.

7. SpaRitual Emerald City

Un turcoaz-verzui, cam asa as zice eu si atunci cand am vazut-o m-am gandit ca va fi o oja perfecta pentru vara. As pune oja in categoria jelly, fiind apoasa si necesitand 3-4 straturi pentru a fi opaca dar, cum poate stiti, un mare plus al ojelor jelly este luciul deosebit.

8. Sephora Color Hit L89 Comic Time
*sneak peek*

Nu sunt eu o mare fana a ojelor galbene dar Comic Time chiar mi-a placut, mi-a placut mult culoarea. Pensula este lata, asa cum imi plac, este cremoasa si este opaca din 2 straturi.

9. Max Factor Max Effect Mini Nail Polish 59 Silver Me

Un gri liliachiu cu sclipici fin argintiu care, din nou, se vede foarte frumos la soare.

10. Deborah Milano 70 Red Baroque

Mi s-a parut o oja numai buna de a fi aplicata peste o baza pentru a crea un efect special si am ales-o pe cea Deborah pentru sclipiciul holografic.

***

Shop the post:
  • OPI si CND gasiti la Top Line si in saloanele partenere.
  • Zoya si Essie la Beauty In The Bottle
  • Golden Rose gasiti online pe Cosmania.ro (in rest, gasiti magazine care vand si oje Golden Rose)
  • Nails Inc este brand exclusiv Sephora
  • Zenith este importatorul SpaRitual
  • Max Factor gasiti in DM si in alte magazine
  • Deborah nu se gaseste foarte usor, in Bucuresti stiu doar de un stand in Obor unde au si produse Deborah Milano
***

Acestea ar fi alegerile mele, mi-a fost greu sa ma hotarasc asupra celor zece oje, am vrut sa includ oje noi si as mai fi adaugat cateva pe langa ele. Daca vreti, puteti arunca un ochi si peste propunerile de anul trecut.

Cum vi s-au parut alegerile mele? Voi aveti oje, nuante, texturi preferate pentru vara?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. Foarte frumoase sunt toate! Insa de departe nuanta ojei essie e preferata mea!

    ReplyDelete
  2. OPI si SpaRitual sunt favoritele mele de aici, dar toate sunt absolut superbe! :)

    ReplyDelete
  3. Frumoasă selecÅ£ie! ♥♥♥

    ReplyDelete
  4. Imi plac mult alegerile tale, mi-au facut cu ochiul oja Essie si oja SpaRitual.
    Te pup!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram