What's in my bag: small vs. big


RO: Cam acum o luna mi-a venit ideea de a face o noua postare "What's in my bag", idee ce a venit o data noua mea geanta Stradivarius asa ca azi m-am pus pe treaba si va voi arata nu numai ce tin in geanta mentionata ci si ce tin in cea mai noua geanta, una Desigual. M-am gandit ca ar fi interesant sa vedeti comparativ geanta mica cu geanta in care poti baga cam tot ce-ti trece prin cap.

Dar initial vreau sa va povestesc doua vorbe despre fiecare geanta in parte. Ambele imi plac pentru ca sunt bine compartimentate, cea Stradivarius are in interior un buzunar cu fermoar iar de partea opusa unul fara fermoar iar la exterior mai are un buzunar ascuns. Cea Desigual nu se inchide cu fermoar ci cu o capsa dar la interior are un compartiment cu fermoar ce poate fi scos pentru a face mai mult loc. Pe langa acel compartiment, are si ea un buzunar cu fermoar iar in partea opusa alte 2 buzunare. In compartimentul cu fermoar imi pun tot ce e mai important, acte, bani iar resstul le "arunc" pa langa.



Atunci cand am luat geanta Stradivarius am vrut o geanta mica incat sa nu car toata casa cu mine si astfel sa ma aleg cu dureri de umar dar destul de incapatoare incat sa o pot purta inclusiv ziua si neagra ca sa nu am probleme cu asortatul ei. Si iata ce indes in ea:

  1. acelasi portofel Solitaire ca acum 2 ani pentru ca e foarte compact si are valoare sentimentala
  2. telefon, casti, chei
  3. o agenda mica in care imi scriu diverse iar daca ma apuca inspiratia pe undeva, mi-e mai usor sa notez in ea decat pe telefon + un pix
  4. port carti de vizita
  5. pudra Oriflame The ONE Illuskin care imi place foarte mult si nu ma mai despart de ea, plus ca are oglinda
  6. rujul pe care-l port 
  7. balsam de buze iar in momentul de fata tot trag de preferatul meu, Kiss My Face cu aroma de capsune
  8. iar atunci cand nu uit s-o pun in geanta, crema preferata de maini pentru geanta: OPI Avojuice. 
  9. nu in ultimul rand mai indes si ochelarii de soare care intra cu chiu cu vai


La polul opus, geanta Desigual, este atat de mare incat pot sa car tot ce vreau si inca ceva pe langa si cu un imprimeu foarte vesel, colorat, diferit pentru cele doua fete ale gentii deci le pot varia, in functie de stare. :) Iar in ea tin:

  • frumosul portofel Ideal Boutique
  • aceleasi chei, agenda, poate alt pix s.a.m.d.
  • portfard Sisley in care bag cam tot ce pot, iata mai exact ce

  1. un ruj rozaliu delicat, acea nuanta "your lips but better" - Max Factor Lipfinity in nuanta Always Delicate
  2. un ruj intr-un roz ceva mai intens, dar usor de aplicat, lucios si hidratant - Max Factor Colour Elixir Giant Pen Stick in nuanta Foxy Amber
  3. un ruj nude-ish - Astor Soft Sensation Lipcolor Butter in nuanta Hug Me
  4. pentru ca nu-mi ajunge, mai pun si rujul pe care-l port in acea zi
  5. balsam de buze
  6. servetele umede
  7. aceeasi pudra Oriflame
  8. aceeasi OPI Avojuice
  9. Travalo, pe care nu l-am mai folosit de foarte mult timp, dar il tin acolo, sa fie
  10. pila de unghii
  11. un aplicator de rimel ramas de pe cand aveam extensiile de gene


Cred ca am cam exagerat cu produsele de buze, nu-i asa? Dar daca tot intra in portfard. Evident ca pe langa mai apar diverse nimicuri, dar ce vedeti in poze exista permanent in genti. Ce-i drept, cea mica nici ni-mi permite variatii prea mari.

Voi ce artificii faceti astfel incat sa va incapa tot ce va trebuie in geanta?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

9 comments:

  1. La fel ca mine, multe rujuri, sa fie acolo :)))

    ReplyDelete
  2. Eu nu prea car cosmetice dupa mine, mereu mi-e frica sa nu le sparg, sa nu se topeasca, bla bla. In schimb am o tona de medicamente, vara, forfecuta etc. Si te-am priiiins, ai uitat sa pozezi cu ce iti aplici pudra :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu m-ai prins, o aplic cu buretelul cu care vine pudra. :P

      Delete
    2. Am scris vara in loc de vata. Opss! Asa bun e buretelul?

      Delete
    3. Nu-i nimic, am dedus eu din context. :) Dap, asa bun e.

      Delete
  3. Mie mi-e asa de greu sa imi "fac" geanta mica... Aleg cu chiu, cu vai cate ceva din aia mare pe care o tarai cam peste tot. Dar mi-ai dat o idee, si daca nu te deranjeaza, nu vrei s-o facem tag? Big bag vs. small bag: ce caram in ele! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poti prelua cu drag postarea, chiar abia astept sa vad ce se ascunde in geanta ta. ;) Daca vrei, fa si tag, it's ok with me.

      Pup :*

      Delete
  4. la mine se aduna rujuri la greu...... :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe mine ma enerveaza sa ramana prin geanta si altele inafara de cele care stau tot timpul, vreau sa le am frumos expuse pentru a-mi alege asa ca mereu am grija sa nu le las sa se adune, nu ca nu ar fi deja destule. :))

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram