Quick tip: scoaterea dungilor negre de pe pantofii lacuiti


RO: Acum vreo lună, am comandat o pereche de pantofi nude lăcuiţi, foarte frumoşi, foarte ieftini. Toate bune şi frumoase, până când i-am purtat prima oară şi am reuşit să le las câteva dâre negre, ştiţi voi, cele lăsate se talpă.

Zilele trecute i-am purtat din noi şi am lăsat ditai urma neagră. M-am întristat şi m-am întrebat dacă mai reuşesc eu s-o scot cu ceva fără să distrug şi lacul în procesul de curăţare.


După o scurtă "google-leală" am citit că aceste urme s-ar putea scoate cu o simplă gumă de şters, deci m-am înarmat cu una şi am început să frec. Şi a funcţionat! M-am oprit repede din frecat cât să fac nişte poze. Dâra din poză era triplă ca lăţime dar abia după ce am şters din ea mi-a venit ideea să scriu .

Deci, sper să vă ajute acest pont, m-am gândit să scriu pentru că atunci când am observat dâra, am întrebat dacă există vreun remediu şi am aflat că diluantul de vopsea ar funcţiona, dar nu este chiar la îndemâna oricui şi nici plăcut de folosit, sau că alcoolul izopropilic ar distruge lacul.

Deci, dacă sunteţi ca mine şi v-aţi trezit cu urme negre pe pantofii lăcuiţi, luaţi o gumă de şters şi gata. Also, unele se pare că funcţionează mai bine decât altele. Întâi am încercat cu una şi mergea destul de greu, după care am schimbat şi a şters imediat.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

27 comments:

  1. Replies
    1. Si e ok? Mie mi-a fost frica sa pun ceva de genul. Apropo, acetona pura sau dizolvant de unghii cu acetona?

      Delete
    2. Eu le-am luat treptat : Pasta de dinți - fail
      Guma de șters - fail
      Dizolvant fara acetona - a curățat printr-o singura mișcare !
      Imi pot folosi pantofii din nou ❤

      Delete
    3. a mers de minune cu guma de sters! am scos urmele de pe pantofii de lac negrii.

      Delete
  2. multumim pentru pont.. nu stiam de el.. :)
    pupici!

    ReplyDelete
  3. La mine a mers si cu spirt pe unii dar nu pe toti, dar si cu acetona daca chiar nu se lua. O prietena de-a mea a zis ca merge si cu pasta de dinti dar iarasi nici asa n-am incercat dar e bine de stiut. Foarte fain tip mai ales ca o guma de sters poti sa o porti in poseta si daca sunt accidente poti sa-i stergi oriunde.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi pentru idei, l-am pastrat pe celalalt ca sa incerc cu spirt. Si buna idee cu guma in geanta, la asta chiar nu m-am gandit.

      Delete
    2. Eu nu recomand spirt si acetona niciodata, mai ales pe material lacuit, risti sa cureti lacul. E mai bine sa cauti metode inofensive decat spirt sau acetona. Am incercat sa sterg si eu diverse suprafete si m-am trezit ca, fie s-a cojit, fie s-a luat culoarea...

      Delete
    3. Ufff, si mie imi era frica de asta, si tocmai din acest motiv am evitat sa folosesc ceva mai dur.:(

      Delete
  4. Nu stiam de asta ;) si chiar am niste pantofi pe care am facut niste urme minunate :))

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  5. Multumesc pt pont, sigur imi va fi util candva.
    Pantofii sunt superbi, de mult am in minte ca vreau sa-mi cumpar o pereche. Sunt foarte versatili si eleganti.
    Am gasit numai pantofi exagerat de inalti, din pacate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi, si eu m-am gandit acelasi lucru cand i-am vazut, ca sunt versatili si eleganti. Nu stiu daca ii mai gasesti, dar pantofii sunt luati de pe Asos, in caz ca vrei sa arunci un ochi, parca Scala le zice.

      Delete
  6. Pantofii sunt de la asos?cred ca ii am si eu, identici, si am avut aceeasi problema. Am folosit dizolvant pt unghii, si a mers, dar s-a mai dus putin din luciu(foarte putin). Nu ti se par cam imcomozi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dap, de pe Asos sunt. :) Nu sunt chiar cei mai comozi pantofi cu toc, sunt usor cam inalti pentru piciorul meu micut dar in rest sunt ok.

      Delete
    2. Eu ma cam chinui sa merg cu ei, chiar daca sunt experimentata,dar sunt ataaaaat de frumosi :)

      Delete
  7. Ca pantofi frumosi!!! Multumim de pont, o sa fie util candva.

    ReplyDelete
  8. Abia mi-am cumparat o pereche de pantofi lacuiti si sfatul tau a venit la fix. Numai bine de stiut daca e sa patesc vreo problema de genul asta sa o rezolv repede. Imi poti spune de unde ti-ai cumparat pantofii?

    ReplyDelete
  9. Buna, tocmai ce mi-am luat si eu o pereche de pantofi de lac noi si am si reusit sa las o dara nearga cu talpa. Am fost putin disperata :( mai ales ca sunt noi , dar datorita pontului tau am reusit sa rezolv problema fara sa creez una mai mare !! Multumesc mult !! o sa tin cont si o sa dau mai departe acest sfat ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Bianca! Ma bucur ca te-a ajutat articolul, d-asta l-am si scris. Te inteleg, si eu am fost usor disperata cand am vazut ditai dunga neagra dupa o singura purtare.

      Delete
  10. Multumesc frumos de sfat, mi-a fost de mare ajutor. Am incercat sa curat darele negre de pe pantofii rosii de lac cu solutie speciala si nu a functionat. Nu m-am indurat sa incerc cu acetona, ca sunt noi, i-am purtat o singura data. AM incercat cu 3 tipuri de gume pana am reusit, dar am scaptat de pete!

    ReplyDelete
  11. Super fain. Pantofii mei arata ca noi! Multumesc :)

    ReplyDelete
  12. Multumesc mult! S-a primit cu guma de sters! #FANTASTIC :)))
    Pupicii!!!"))<3333

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram