Lazy Sunday - Tag day

RO: Acum o mie de ani am primit 2 lepşe drăguţe pe care nu am apucat încă să le onorez şi m-am gândit că ar fi subiectul perfect pentru o postare de weekend.

*Super Sweet Blogging Award*

L-am primit de la Hannelore, căreia îi mulÅ£umesc că s-a gândit la mine ÅŸi am de răspuns la câteva întrebări legate de una dintre slăbiciunile mele: dulciurile. 

1. Biscuiţi sau tort?


Tort...duh! :) Nu mănânc mai deloc biscuiţi, nu-mi plac.


2. Ciocolată sau vanilie?


Ciocolată, ciocolată, ciocolată. :)

3. Care este gustarea dulce preferată?


Nu am o preferată, îmi place mult ciocolata dar nu fac mofturi, plus că depinde şi de poftele mele.

4. Când ai super poftă de dulciuri?

Mai des decât mi-ar plăcea să recunosc. :)

5. Dacă ai avea o porecla dulce care ar fi aceea?

Hm...sweetie pie se pune? Piersicuţă? :P

*The Versatile Blogger Award*


Următoarea leapşă am primit-o de la Beauty Spot, thank you. :* Iar acum trebuie să mă gândesc la 7 lucruri despre mine.

  • de fiecare dată când mi se cere ceva de genul spune-mi x lucruri despre mine parcă uit tot ÅŸi nu-mi vine nimic în minte. Dar altfel aÅŸ vorbi despre mine cu cea mai mare plăcere, doar să-mi dai ÅŸansa :))
  • Me& my long natural curly hair, acum o mie de ani (2007), înainte să mă apuce nebunia bob-ului. Asta pentru că Ioana ÅŸi Cristina au zis că de când mă ÅŸtiu, tot cu părul scurt sunt. :)

  • fără fond de ten ies din casă, dar cu sprâncenele neconturate mai rar, doar dacă mă grăbesc rău de tot 
  • după ce a tot circulat tag-ul Zece de pe Youtube a început să-mi placă tot mai mult să stau pe Youtube iar Duminică dimineaÅ£a îmi place să lenevesc în pat ÅŸi să mă uit la videoclipuri
  • când eram mai mică îmi plăcea să cânt ÅŸi o făceam frecvent dar acum mi-e ruÅŸine să cânt de faţă cu altcineva :))
  • îmi place să las lucrurile pe ultima sută de metri sau "pe mâine pentru că poate mâine nu va mai fi nevoie să-l fac", ar trebui să remediez tendinÅ£a asta
  • dacă înainte purtam o ojă cât mă Å£inea pe unghii ÅŸi preferam să-mi fac manichiura o dată pe săptămână, am ajuns acum să schimb destul de des culorile ÅŸi cu greu mai rezist 5 zile cu o ojă pe unghii, actuala manichiură o voi vreo 10 zile ÅŸi deÅŸi culoarea este superbă, cu greu voi rezista.

Cam acestea ar fi lepşele, de obicei trebuie să nominalizezi mai departe, dar a circulat ceva aşa că, nu voi nominaliza pe nimeni, însă, dacă vă place vreuna, vă invit la leapşă.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

9 comments:

  1. Nici nu stiam ca ai parul cret. Pai si acum de cand cu parul scurt cum il tii sub control? Nu de alta dar al meu e cam la fel dar mai umflat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din pacate cat e scurt nu se onduleaza chiar asa de frumos si fiind moale, a doua zi e deja pleostit. :( Dar ca sa-ti raspund, il mai prind in coada cat e ud ca sa se usuce mai drept in partea de sus sau il intind cu placa.

      Delete
  2. Arata asa de bine tortul din prima poza...yammyy.
    Ce frumoasa esti cu parul lung si cret!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. asta m-am gandit si eu atunci cand am cautat o poza cu un tort. :D

      Mersi, abia astept sa-mi creasca ca sa-l mai tin asa :)

      Delete
  3. Foarte bine iti sta cu parul lung si ondulat :)

    ReplyDelete
  4. Wow! Iti statea super bine cu parul lung! Si nu as fi banuit ca ai parul asa cret :))
    Trebuie sa-l lasi din nou sa creasca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi :* asta incerc acum, mi-e dor de pltele mele :D

      Delete
  5. Wow, Jully cu parul lung... si cret! :)) Si mai deschis la culoare, sau ma insel?
    Am prins acelasi obicei ca tine, pierd mult timp pe YT mai nou si s-a intamplat de multe ori sa ma uit pe YT in loc de serialele preferate. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu stiu daca era mai deschis la culoare, poate doar din cauza soarelui (era vara), dar nu ca i-as fi facut eu ceva special. :) Nici sa nu ma recunosti, nu-i asa? :P

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram