September's faves


RO: Well hello there October! Este acea vreme a lunii, ştiţi voi, vremea de a vă dezvălui preferatele lunii precedente, bineînţeles. :) Şi pentru că am fost o blogger-iţă leneşă în ultimele 2 luni, am ratat complet preferatele lui August iar în septembrie nu mi-am notat nimic în fişierul din telefon aşa că iar a trebuit să cutreier prin casă în căutarea celor mai iubite produse, atentă să nu ratez vreunul.


Le Petit Marseillais Fleur D'Oranger
DOP Douche Creme a la framboise de la Vallee du Rhone

Încep cu răsfăţurile mele de la fiecare duş, cele două geluri de duş cu care m-am întors din Franţa, care-mi plac la nebunie, mai ales cel Le Petit Marseillais. Pe cel DOP încerc să-l folosesc mai rar pentru că mi-e frică de ziua în care îl voi termina şi încă nu am altul, în schimb pentru LPM mi-am făcut stoc. :)) Ca să vă faceţi o idee, dacă aţi folosit şamponul Bubchen cu zmeură ştiţi ce bine miroase, ei bine, DOP mi se pare că miroase mult mai bine.

L'Oreal Eclat Sublime Huile Demaquillante

Îmi pare rău că vă spamez cu uleiul ăsta, dar ce să-i faci dacă mi-a plăcut atât de mult. Pe scurt despre el: demachiere eficientă şi blândă.

Bourjois Bronzing Primer

Pentru că merge şi pe tenul meu deschis, pentru că o cantitate mică e de ajuns, nu trebuie decât să ating uşor cu pensula şi gata, pentru că îmi place să-mi bag nasul în el de fiecare dată când îl folosesc. :D

Kiko Glow Touch Lips&Cheeks 
in 02 Icy Watermelon

Îl iubesc pe pomeţi la fel de mult cum îl iubesc pe buze, arată la fel de bine pe amândouă, se întinde frumos pe obraji şi este destul de pigmentat pe buze şi e singurul fard de obraz cremă pe care-l folosesc şi pe buze.

Astor Soft Sensation Lipcolor Butter in 08 Hug Me

Care stă permanent în portfard pentru că este un nude piersiciu cu care chiar îmi place cum îmi stă, iar eu fug mereu de nuanţele de genul şi îl pot aplica oricând fără niciun stres. Plus că find sub formă de creion şi având o formulă hidratantă, se aplică incredibil de uşor şi din acest motiv am hotărât că va sta în portfard.

Kiko #245

Nu cred că e de mirare că am inclus-o având în vedere câte complimente a primit în articolul cu cele 10 oje preferate pentru toamnă.

Ar mai fi de menţionat, din nou, masca Paula's Choice Skin Recovery (for the obvious reasons) şi balsamul L'Oreal EverRiche dar nu va mai spamez cu ele. :D

***

Aaand...that's it! Acestea ar fi produsele care s-au remarcat în Septembrie, pe luna viitoare. :) Cu favoritele, nu va speriaţi, sper să nu mai dispar prea curând de pe blog.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

10 comments:

  1. Ma tenteaza fardul de obraz crema de la Kiko.

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. E foarte misto dar, din pacate, a fost editie limitata, eu l-am prins la reduceri dar nu cred ca se mai gaseste acum in magazine.

      Delete
  2. Am folosit si eu in ultimele doua seri masca Skin Recovery, am doua mostre. Din cauza frigului de afara si a schimbarii mici in rutina (Differin cu AHA alternate seara si BHA in fiecare dimineata), mi s-a uscat tare barbia si crema asta a inceput sa domoleasca pagubele. Tare mi-e frica sa nu devin dependenta! :D
    Sunt tare curioasa de ulei!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ar trebui sa scrie pe ea o atentionare: "creeaza dependenta". :)) E chiar foarte utila cand stai si te gandesti ce temperaturi infruntam noi iarna. Despre ulei o sa citesti cat de curand.

      pup :*

      Delete
  3. Am incercat si eu sa fac postarile cu favs, dar acum sunt in stadiul de cercetare si testare, deci n-as putea sa ma opresc la un singur produs :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dar nici nu trebuie sa te opresti la un singur produs. :) Din intamplare am avut destul ceva mai putine produse preferate pe Septembrie dar au fost luni cu mai multe produse.

      Delete
  4. Ah, LE Petit Marseillaise, wow! Aveam, cândva, şamponul acela cu rurzică, îmi amintesc că se găsea, parcă, în Cora... Era genial. E enervant că nu se mai găsesc şi la noi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zicea Adina de la From Meg With Love ca ea a mai vazut LPM pe la noi. poti incerca prin Carrefour, poate, poate. :)

      Delete
  5. Si eu tot pe cele doua le-am luat din Franta! Dop am luat multe sa impart pe la prietene, dar n-am nimerit niciunul cu miros asa de frumos cum descrii tu aici :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu am impartit pe la prietene DOP-uri :D

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram