The other side of Paris


RO: Zilele trecute mi-am adus aminte că nu v-am arătat nicio poză din tura mea prin Franţa din August şi imediat m-am gândit că e cazul să remediez situaţia şi că trebuie neapărat să vă arăt o altă faţă a Parisului, pe atât de impresionantă, pe atât de diferită de cea cu care poate sunteţi obişnuite: La Defense, cartierul ultra-modern al Parisului.


În momentul în care am păşit afară, în La Defense am rămas uimită, normal că-l văzusem din depărtare cu un an în urmă dar atunci când eşti acolo e cu totul altceva. Clădirile înalte şi impunătoare, zgârie-norii, arhitectura modernă te rup complet de atmosfera pariziană şi te simţi mai degrabă într-un oraş american, sau cel puţin eu aşa m-am simţit. M-am bucurat că am ajuns să mai şterg ceva din lista "de văzut în Paris" şi mi-a părut rău că nu am putut petrece decât câteva ore, mi-a fost greu să plec, mi-a fost greu să mă urc în RER-ul ce avea ca destinaţie aeroportul Charles De Gaulle.

La Grande Arche


Mall :D



Mi-e dor de Paris, speram să-l revăd mai curând, dar sper să am ocazia să ajung şi anul viitor şi să continui tradiţia.


À bientôt, Paris!

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

10 comments:

  1. Eu nici nu stiam ca exista zona asta in Paris. Cand am iesit din metrou am ramas socata. Am crezut ca m-am teleportat direct in New York :D..A fost o senzatie ciudata, nu stiam daca sa-mi placa sau sa fiu contrariata ca se afla in Paris..Am urcat si in arc, prin liftul transparent si a fost frumos sa vad orasul de acolo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact aceeasi senzatie am avut-o si eu cand am vazut La Defense :)

      Delete
  2. Cat de fain arata! Hope to get there someday :)

    ReplyDelete
  3. Superb Parisul ! Sper sa ajung sa il vizitez curand ! :)

    ReplyDelete
  4. Aaah, si n-ai scris nimic despre locurile de shopping din cartierul asta?! Pai se poate?

    ReplyDelete
  5. Ce fain e!! Cred ca as fi ca un copil mic surprins, m-as invarti in cerc cu gura cascata. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Si eu as fi facut la fel, daca n-as fi avut bagajul in spate

      Delete
  6. Mi-ai facut dor de Paris! :)

    ReplyDelete
  7. Mi-ai facut dor de Paris cu postarea ta.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram