Exfolianti lichizi Paula's Choice III - Clear Regular Strength


RO: De mult timp îmi doresc să scriu un articol despre diferiÅ£ii exfolianÅ£i chimici Paula's Choice sub formă lichidă pe care i-am folosit până acum, să vă spun câte ceva despre fiecare în parte. Dacă nu sunteÅ£i noi pe blog ÅŸi dacă aÅ£i văzut articolele precedente, puteÅ£i sări direct la review-ul propriu-zis.


În caz că sunteţi noi pe blog, în caz că nu sunteţi familiarizate, exfolianţii chimici sunt foarte utili în rutina de îngrijire a tenului şi a corpului pentru a facilita procesul natural de "înnoire" a pielii. Exfolianţii dizolvă "cimentul" între celulele moarte, cele care au parcurs toate straturile pielii şi care au ajuns la suprafaţă şi astfel acestea se vor duce în loc să se creeze o acululare iar în urmă lor rămâne un ten luminos, curat. Atunci când procesul nu se produce într-un ritm normal, apar şi probleme cum ar fi puncte negre, pustule, ten tern, lipsit de luminozitate etc. Diferenţa între AHA (alpha-hydroxy acid) şi BHA (beta-hydroxy acid) este că primul exfoliază la suprafaţa pielii şi ajută în ameliorarea petelor, a pielii uscate iar al doilea pătrunde mai adânc în piele, trecând chiar şi prin bariera de sebum şi astfel curăţă porii, mai este şi anti-inflamator şi anti-bacterian, deci alegerea ideală pentru cei cu tenuri mixte/grase, predispuse la/cu acnee.

Încă o precizare, a nu se face o confuzie cu peeling-urile. Peeling-urile au în general o concentraţie mai mare de acizi faţă de exfolianti şi un peeling trebuie îndepărtat de pe ten după câteva minute, nu-l veţi lasă să acţioneze pe ten toată ziua/noaptea. Ca să va faceţi o idee, exfolianţii cu BHA au 1 sau 2% pe când peeling-urile au 10, 20%.

Nu mă lungesc foarte mult, puteÅ£i citi mai multe pe acest subiect în engleză, pe site-ul Paula's Choice, sau dacă preferaÅ£i în română, la Corina găsiÅ£i multe informaÅ£ii.

***

CLEAR Regular Strength Anti-Redness Exfoliant Solution 
with 2% Salicylic Acid


Actualul meu exfoliant cu BHA este cel din gama Clear pe care l-am primit de la Corina în varianta mini, sau trial-size, de 30 ml. Auzisem că are o textura mult mai plăcută, dar tot lichidă şi un pH mai mare decât precedentul.

Ambalaj: Tub de 118/30 ml însă, din ce am mai auzit, ambalajul variantei full size este destul de prost ÅŸi în general am auzit că cele care alegeau să ia acest exfoliant îl transferau în altul. Chiar eu am dat ambalajul de la loÅ£iunea tonică Resist pentru aÅŸa ceva. Bine, nici ambalajul celui mini nu este mult mai bun, de folosit se foloseÅŸte uÅŸor însă, atunci când l-am pus în bagaj, mi-a curs, nu foarte mult, dar toate produsele erau ude ÅŸi exfoliantul era singurul care ar fi putut fi de vină.

Textură: Este într-adevăr ca apa, nu se simte deloc uleios, pielea rămâne uÅŸor lipicioasă dar este mult mai plăcut decât lichidul clasic. Se absoarbe aproape instant.

Efecte observate:
  • Å£ine în frâu tendinÅ£ele acneice
  • ajută la curăţarea porilor
  • nu mi s-a părut că ajută atât de mult în diminuarea rozaceei

Impresii:
  • per ansamblu, îmi place mult acest produs, textura light ÅŸi pH-ul mai blând ale produsului fiind motivele principale
  • după experienţă neplăcută cu primul exfoliant lichid cu BHA nu speram să apuc să-l folosesc pe cel Clear zi de zi, însă acum aÅŸa o fac, de data asta fără descuameri ÅŸi treptat am reuÅŸit să mai îmbunătăţesc ÅŸi situaÅ£ia punctelor negre 
  • deÅŸi cei de la Paula's Choice spun că varianta de 30 ml este pentru 2 săptămâni de probă, vă asigur că vă va Å£ine mai mult, eu îl folosesc de 3 luni aproape ÅŸi încă mai am
  • cum am scris ÅŸi mai sus, nu mi s-a părut că acest produs m-a ajutat prea mult în diminuarea ÅŸi calmarea rozaceei, pe mine cremele hidratante ajută mai mult
  • deÅŸi îmi place produsul, nu cred că voi achiziÅ£iona varianta full size ÅŸi voi reveni la prima mea iubire, 2% BHA Lotion pentru că o pot folosi zilnic, pentru că pe lângă ingredientele de bază, conÅ£ine numeroase ingrediente benefice tenului ÅŸi pe lângă exfoliere asigură ÅŸi o hidratare uÅŸoară

FrecvenÅ£a aplicărilor: zilnic

Ingrediente: Aqua, Dipropylene Glycol (slip agent/penetration enhancer), Salicylic Acid (2%), Pentylene Glycol (slip agent), Polysorbate 20 (emulsifier), Butylene Glycol (slip agent), Glycerin (skin-identical ingredient), Sodium Hyaluronate (water-binding agent), Dipotassium Glycyrrhizate, Allantoin (anti-irritants), Panthenol (skin-conditioning agent), PEG/PPG-17/6/Copolymer (solvent), Methyl Gluceth-20 (skin-conditioning agent), Glycereth-26 (thickener), Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane (skin-conditioning agent), Sodium Hydroxide (pH adjuster), Sodium Metabisulfite (stabilizer), Tetrasodium EDTA (chelating agent).

pH: mai mare de 3.2 dar nu se precizează valoarea exactă

Cantitate: 118 sau 30 ml

PreÅ£ PC EU (24% TVA): 25.52/7.12 euro *link produs*link varianta mini*

***

În această serie de review-uri mai găsiţi articole pentru alţi doi exfolianţi sub formă lichidă, link-urile le găsiţi mai jos:
Pfiu...ÅŸi cu asta v-am povestit, în sfârÅŸit, despre exfolianÅ£ii sub formă lichidă folosiÅ£i până în momentul de faţă. Pe lângă ei, voi mai încerca ÅŸi micro-peeling-ul BHA9, care, din păcate, nu este disponibil în Europa. V-am povestit aici că am cumpărat o mostră/fiolă pe care am Å£inut-o deoparte cât a fost vremea frumoasă ÅŸi soare afară dar pe care am de gând s-o folosesc acum, vremea fiind perfectă acum. Dacă vă doriÅ£i, vă voi lăsa impresiile pe blog, dar nu m-am hotărât încă dacă s-o folosesc pe nas sau pe zonele cu pete pigmentare.

Pe lângă exfolianÅ£ii de care v-am vorbit, mai există încă unul sub formă de lichid, cel Extra Strength tot din gama Clear care are acelaÅŸi pH ca cel din gama Skin Perfecting ÅŸi aceleaÅŸi ingrediente, deci probabil textura ar face diferenÅ£a între cele două.

Dacă ar fi să fac un top al celor 3, în funcţie de preferinţe, ar arăta cam aşa:

  1. 10% AHA
  2. Clear regular Strength
  3. 2% BHA Liquid


Voi aÅ£i încercat vreunul dintre cele 3 produse?  Sau poate pe celelalte 2 pe care eu nu le-am încercat?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

11 comments:

  1. Eu am folosit 1 an bha 2% gel, iar acum am trecut la lichid. Am vrut ceva mai puternic si Corina mi-a confirmat ca am ales bine. Nu mi ajunge spatiul din comentarii ca sa spun cat bine mi-au facut produsele astea. Trebuie neaparat sa ma mobilizez si sa scriu despre ele. Poate chiar imi fac curaj si pun si poze before/after, desi nu as vrea sa oripilez oamenii :)).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu daca ai vazut dar articolul de ieri este exact pentru 2% BHA lichid. Eu nu am avut o experienta atat de placuta cu el dar ma bucur ca te-a ajutat. Eu cred ca merita sa faci o postare cu poze before/after, poti pune un avertisment pentru cei mai sensibili. :)

      Delete
    2. Am vazut, bineinteles :). Bine, acum sa nu te gandesti ca eram un monstru, problemele mele au fost "marunte" ca marime, nu d-alea mari Doamne Fereste, dar erau deranjante si n-as vrea sa primesc reclamatii dupa aia..

      Delete
    3. Nici eu nu am vrut sa insinuez asa ceva. :) Chiar si daca ai primi reclamatii, eu nu cerd ca ar trebui sa le bagi in seama, un avertisment in caz de orice mi se pare foarte ok. Daca iti ajuta cititoarele, daca e ca o incurajare, ceva de genul "uitati, se poate", mie mi s-ar parea util. Oricum, tot alegerea ta este, eu am vrut doar sa-ti zic parerea mea. :*

      Delete
  2. Am zambit cand am citit despre ambalaj, la mine a ajuns tubul tau gol de Resist - si iti multumesc inca o data! :) Prin atomizor se aplica mult mai comod si nici nu se iroseste. Nici nu concep sa-l mai aplic altfel.

    Cu exceptia BHA 1% lotiune, am incercat toate variantele de BHA Paula's Choice si acest Clear e singurul care mi-a placut. A fost fix primul pe care l-am cumparat si tot la el am revenit, textura e de neinlocuit pentru mine si asta a cantarit cel mai mult. Ce m-a facut sa testez si altele e ca, pe termen lung, dupa cateva luni de aplicari zilnice vedeam un pic de sensibilitate, tenul meu se inrosea prea usor, iar scazand la o data la 2 zile in cateva saptamani simteam ca pielea e incarcata. Pana la urma am ales aplicari la o zi si jumatate si treaba pare sa mearga foarte bine asa.

    Clear Extra Strength este identic cu 2% Liquid, au ales sa-l puna si in ambalajul Clear ca fie mai sugestiva eficienta in lupta cu acneea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu placere, ma bucur ca te-am putut ajuta. :) Acum, daca stau sa ma gandesc, ar trebui sa pun deoparte ambalajul bha-ului lichid, in caz ca ma tenteaza sa iau Clear-ul. :D

      Intr-adevar, atomizorul itit usureaza mult aplicarea, eu l-am cumparat direct atunci cand am luat lichidul. Ah, deci tot textura aia uleioasa are Clear-ul Extra Strength? :( Pacat.

      Te pup si sa stii ca si eu am zambit cand am citit comentariul tau :*

      Delete
  3. Eu l-am testat doar pe acesta, insa intr-o varianta mai veche. Nu m-a impresionat f tare, desi nici nu am termen de comparatie, nu am facut poze inainte. Sunt foarte tentata de lotiune.
    Si mie mi se pare ca se consuma f greu, il am de aprox 6 luni si s-a consumat cam 1/5. Il folosesc o data la 2 zile.

    ReplyDelete
  4. Chiar ma gandeam sa cumpar o varianta mai mica de BHA pentru ca tuburile mari le consum extrem de greu. Ma tenta, ca si pe tine, lotiunea 2%, primul exfoliant PC folosit de mine. Acum am gel 1%, mi se pare usor slabut, inainte am avut lichid 2%, prea tare pentru sensibilitatile tenului meu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt foarte utili si "travel-friendly" exfoliantii mini, asa m-am bucurat cand nu a trebuit sa mai car ditai tubul, pacat ca nu au decat la gama Clear. :(( Eu nu am incercat 1% pana acum, dar nici nu m-ar tenta :) Pup :*

      Delete
  5. Si exfoliantul meu curge. As vrea sa il transfer in alt recipient. Trebuie sa fie de culoare inchisa, e sensibil la lumina?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu exact insa nu as risca cu un astfel de produs, ca sa fii sigura, pune-l intr-un recipient complet opac (nu trebuie musai sa fie de culoare inchisa, de exemplu lichidul clasic, Skin Perefcting vezi ca e intr-un recipient alb)

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram