Textured nails


RO: Vă mai aduceţi aminte că obişnuiam să vă arăt manichiuri pe blog? Nu? Nu mă mir. Nu vreau să mă gândesc şi să caut când a fost ultima manichiură postată, exceptând articolele cu 10 oje pentru că ele nu se pun. Problema a fost că la un moment dat am luat şi am făcut o întreagă şedinţă foto cu oje numai că apoi m-a apucat aşa o lene şi numai gândul că trebuia să deschid Photoshop-ul pentru a edita pozele mă făcea să renunţ imediat la orice tentativă de a posta. În orice caz, am trecut peste şi am o groază de oje mişto să vă arăt.


Una dintre ele fiind Golden Rose Holiday 58 pe care am luat-o la Cosmetics Beauty Hair şi este o ojă cu finish texturat. Trebuie să recunosc faptul că atunci când au apărut primele oje Liquid Sand de la OPI, nu mi-au plăcut, nu m-au atras şi într-un fel, m-am bucurat. Apoi au tot început să apară alte oje, de exemplu cele P2 sunt cred că primele de care am aflat dintre cele la preţuri mult mai accesibile. Nici acelea nu mi-au plăcut. Până la Zoya! Atunci când am văzut prima colecţie PixieDust s-a schimbat totul şi parcă şi OPI Liquid Sand au devenit mai atractive.

Dacă tot veni vorba de Zoya, eu plecasem la târg cu scopul de a-mi lua o ojă PixieDust însă, în fuga mea, am ratat complet standul lor aşa că, drept consolare, am luat-o pe cea de la Golden Rose. Apropo, vouă nu vi se pare parcă prea mult 15 lei pentru o ojă Golden Rose? Unde sunt zilele când una era 3-4 lei?

Şi, ca să nu mă mai lungesc, nuanţa 58 este o un mov cu sclipici în nuanţe de galben şi mov. Se aplică frumos, chiar şi într-un strat mai gros va fi opacă şi s-a uscat repede, nu m-a deranjat faptul că nu am folosit top coat cu uscare rapidă. Oja devine specială la soare sau o sursă directă de lumină şi, spre surprinderea mea, nu este greu de îndepărtat deci nu mă gândiţi că vă veţi chinui că la ojele cu sclipici.




aici puteţi observa bine textura

În colecţia Holiday mai găsiţi următoarele oje:

Data viitoare am să vă arăt frumuseţea mea Zoya PixieDust, pe Instagram găsiţi un preview. :D

Aveţi vreo ojă din colecţia Holiday?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

16 comments:

  1. De cand au aparut ojele de acest gen, nu m-a tentat niciuna (sunt curioasa cat de greu se da jos..), dar asta parca are ceva special :D. Se gaseste la orice stand GR sau trebuie s-o caut si in gaura de sarpe? :))

    ReplyDelete
  2. Eu am una de la OPI Liquid Sand, am luat-o prin primavara, dar nici acum nu am folosit-o. Trebuie neaparat sa ma dau cu ea! :)
    Adevarat ca s-au scumpit ojele Golden Rose.

    ReplyDelete
  3. maine plec la vanatoare. Eu am nr. 55, dar teoretic asta trebuia sa fie a a mea :D

    ReplyDelete
  4. Si eu mi-am luat azi o oja din gama Holiday, 59. Am dat 16 lei pe ea de la un stand GR. La inceput vroiam sa o iau pe cea pe care o ai si tu, dar m-am razgandit cand am vazut swatch cu 59 :D Abia astept sa o incerc!
    Ai dreptate, s-au scumpit mult ojele GR. Aveau la 6 lei unele oje pe care acu cv timp le puteam lua cu 2,5 sau maxim 3 lei...

    ReplyDelete
    Replies
    1. S-o folosesti cu placere! Vaai, dar deja ma enerveaza cei de la GR, cand pe o Zoya dau 29, sau pe un OPI 33, parca nu-ti vine sa dai 15 lei pe GR. Grrr :) Pup :*

      Delete
  5. Si eu mi-am luat azi oja asta. Am dat 20 de lei pe ea la standul din Sun Plaza. Dar e superba, total diferita de orice alta oja pe care o am. Mai am in plan cateva nuante, dar sper sa le gasesc mai ieftin in alta parte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pfoai...20 lei?! :O Incearca la standul care are GR din magazinul Obor, ei aveau preturi bune mereu.

      Delete
  6. Imi place oja, imi place cum realizezi pozele. Serios, te admir, se vede ca te implici si ca stii ce faci. Mi-as dori sa-mi iasa ceva la fel de calitativ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. All the credit to RAWs...changed my life! :D

      Delete
  7. nu mai pun poze cu unghii. mi-e si rusine si cu unghiile si cu pozele :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. e, fas, dar ai unghii foarte frumoase, c'mon...si poze, ma enervezi :P

      Delete
  8. Tu incerci sa ma faci sa cedez si sa cumpar GR, huh? Lovely pics!

    ReplyDelete
  9. Foarte misto arata, imi place la nebunie si culoarea si textura...tot!:X

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram