O schimbare minora cu efecte neasteptate


RO: Astăzi aş vrea să vă împărtăşesc o descoperire recentă în ceea ce priveşte rutina mea de îngrijire a tenului şi cum un simplu lucru, o simplă schimbare poate aduce efecte pozitive sau negative şi cât de important este ca atunci când faceţi schimbări în rutină să le faceţi încet, una câte una astfel încât să vedeţi cum reacţionează tenul.


Ştiţi eterna mea problema cu cremele cu SPF? (* saga cremelor cu SPF * ins and outs #1 *) Poate vă aduceţi aminte de problemele mele cu filtrele chimice: pe scurt, iritaţii şi roşeaţă. Vă povesteam în articolul Ins and Outs că am revenit la o crema cu filtre chimice şi că nu am avut parte de iritaţii. Acest lucru s-a păstrat până acum câteva zile când am observat că iar mă ustură tenul în momentul în care aplic SPF-ul. Dar ce se schimbase?

Nu a trecut mult până să-mi dau seama ce era: mutasem BHA-ul dimineaţa, era singură variantă pentru că altceva nu schimbasem. Am schimbat la loc rutină şi nu m-am mai iritat, nu m-a mai usturat tenul la aplicarea cremei cu protecţie solară. Şi nu o aplicăm imediat după BHA, aveam cam 10 minute între aplicări, deci timp destul.

Voi ştii de acum încolo că aplicarea SPF-ului cu filtre chimice după aplicarea BHA-ului este "no-no" pentru tenul meu, cel puţin dupa aplicarea exfolianţilor lichizi. Aş fi curioasă să văd dacă am aceeaşi reacţia cu 2% BHA Lotion (yup, după mai puţin de un an revin spăşită la ea, tenul meu cu siguranţă i-a dus lipsa) şi voi reveni cu un update.

Nu ştiu dacă foarte util articolul însă m-am gândit să vă împărtăşesc descoperirea mea, poate şi voi v-aţi iritat după aplicarea unei creme de protecţie solară cu filtre chimice şi poate şi voi v-aţi gândit că nu le toleraţi când de fapt, răspunsul era în altă parte.

Bine, nu aÅŸ zice că tolerez chiar orice filtru chimic (oxibenzona tot nu mi-aÅŸ mai pune-o pe piele nu numai pe ten :D ) dar parcă nu aÅŸ mai fugi de ele aÅŸa cum am făcut-o în această vară.

*poza din colaj via

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

2 comments:

  1. Ma pui pe ganduri... asa am patit eu cu crema hydralight PC, desi anul trecut mi-a fost ok cu ea. diferenta ar fi ca acum o aplicam peste Bha. Mi s-a intamplat sa ma. usture si cand am aplicat-o singura o singura data, dar poate era tenul deja sensibilizat... cine stie? Insa cu actualul produs nu am nici urma de iritatie, desi il aplic tot peste bha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu cred ca se aplica treaba pt Hydralight pt ca nu are filtre chimice, probabil o fi fost tenul deja sensibilizat.

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram