Promotii tentante in DM #6

RO: O nouă tură de oferte DM, o nouă postare. Din păcate, ÅŸi tura asta e destul de slabă pentru că ofertele sunt numai pe 2 săptămâni, până pe 5.11.2013.

Iată ce mi-a atras mie atenţia:

Nivea In Shower Body Lotion Dry Skin 400 ml 14.99 lei (24.99)


În primul rând mi-a atras atenţia această oferta pentru loţiunea sub duş de la Nivea. O am şi eu, luată tot la oferta din DM, tot în varianta de 400 ml şi mi se pare chiar utilă. Poate apuc să-i public review-ul până se termină oferta. :D


Extra Pop Lash 9.99Rimmel  lei (19.99)


Colecţie limitată pentru toamna acestui an, rimelurile colorate Extra Pop Lash pot crea un efect cu adevărat special. Din câte m-am documentat (pentru că normal că trebuia să văd înainte ce-i cu ele), culorile sunt intense pe gene şi dacă va gândeaţi să încercaţi un look cu rimel colorat, puteţi lua în considerare colecţia Extra Pop Lash. Însă negrul, nu a impresionat aşa că nu v-aş recomanda să-l luaţi. Deşi nu e ceva ce ai purta zi de zi, dacă tot se apropie Haloween-ul, poate un rimel colorat vă ajută pentru a obţine un machiaj special, sau poate chiar şi pentru o ieşire, seara în oraş/club.

Åžampoane Gliss 250 ml 9.99 lei 


Dove Original Deo Spray 1+1 15.94 lei


Ştiu că acum câţiva ani foloseam deodorant spray de la Dove şi eram foarte mulţumită de el.

Oje Nicole by OPI 17.5 lei (35)


Un later edit, dupa ce am citit la Jules despre aceasta oferta care nu se regaseste in catalog. For all you nail polish lovers out there :)

Dacă vreţi, v-am pregătit pentru răsfoit catalogul complet ca vedeţi ce alte oferte mai sunt şi dacă vreţi să-l descărcaţi, îl găsiţi aici.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. Oooh ce de oferte :-)) numa bine ca am astazi drumuri pe langa Dm :-))

    ReplyDelete
  2. Faza cu lotiunea de corp sub dus merge si cu altele, nu doar cu asta special pentru asa ceva. Ai nevoie in principiu de un unt sau o lotiune mai consistenta, si dupa dus, tzac un strat de lotiune/unt, pe urma clatit cu dusul. Am citit asta pe un blog si am incercat si chiar functioneaza.

    ReplyDelete
  3. Nu ma tenteaza nimic, in primul rand pentru ca nu mai vad sa aiba oferte la produsele marca proprie. :(

    ReplyDelete
  4. Tocmai ce am renunÅ£at la Extra Pop Lash Rimmel pe care l-am cumpărat din DM. Căutam de mult timp un rimel mov, aÅŸa că am fost încântată când l-am găsit, mai ales Å£inând cont că ÅŸi preÅ£ul era accesibil. Din păcate, oricât de mult aÅŸ fi vrut să îl iubesc, pur ÅŸi simplu… nu se vedea. :( Pe genele negre, movul acela este prea închis ÅŸi de abia dacă se observă diferenÅ£a faţă de culoarea mea naturală. Nu l-am putut folosi nici în locul rimelului clasic, fiindcă nu face genele nici mai lungi, nici mai pline. Nu face nimic, practic! L-am dat mai departe până la urmă, cuiva cu gene mai blonde - poate va avea mai mult noroc decât mine.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram