Tutorial / prime impresii | Sephora toamna 2015 | video

RO: Desi v-am aratat deja noutatile de toamna din Sephora m-am gandit ca poate v-ar fi si mai util sa le vedeti in actiune. Apoi m-am gandit sa fie si mai interesant si sa vedeti niste prime impresii pentru majoritatea produselor asa ca le-am pastrat pe majoritatea nedesfacute si le-am inaugurat in acest video ca sa puteti vedea reactiile mele in timp ce folosesc produsele.



L-am filmat acum cateva saptamani, pe canicula de atunci insa abia acum a vazut lumina Youtube-ului. Din nou, un clip lung, imi pare rau, am incercat sa-l scurtez cat mai mult posibil insa sa pastrez cat mai multe informatii, probabil daca voi mai face voi reduce numarul de produse despre care sa va vorbesc. 


Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram