Rimmel Rita Ora 558 Go Wild-er-ness


RO: Am mai mentionat pe blog oja  pe care urmeaza sa v-o prezint azi, Rimmel Rita Ora 558 Go Wild-er-ness, si am inclus-o printre cele 5 recomandari de oje pentru vara. Insa m-am gandit ca, fiind atat de frumoasa, merita si o postare separata. Pe mine m-a cucerit instant si am purtat-o des de cand am primit-o.

Pana la aceasta oja nu apucasem sa incerc nicio alta oja din colectia Rita Ora dar la Beauty Bloggers Summer Party am avut ocazia sa admir toate nuantele superbe din actuala gama si tin sa va spun ca am fost foarte impresionata de calitatea ojelor.



In primul rand formula este ceva mai groasa, nu foarte lichida, insa se aplica foarte frumos pe unghii si fara batai de cap, nu raman dungi inestetice, s-a uscat repede iar doua straturi sunt de ajuns pentru a fi complet opaca ceea ce este un lucru foarte bun pentru o oja pastel. Pensula este lata, plata si rotunjita la capat, deci mi-a usurat cu atat mai mult aplicarea.

In poze puteti admira oja aplicata in doua straturi si cred ca este fara top coat.



Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. Cat de draguta este nuanta <3 Pupici

    ReplyDelete
  2. Ai cele mai frumoase poze, iar nuanÅ£a ojei e perfectă! ♥
    Weekend frumos! :-)

    ReplyDelete
  3. Ce lila frumos!!! :)
    Imi place!
    Pupici

    ReplyDelete
  4. am luat-o si eu azi ... este WOW!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram