Solutia pentru parul uscat sau degradat

RO: Nu cred ca v-am spus aici pana acum ca eu nu am avut de mica parul ondulat, ba chiar aveam parul drept, lins, asa cum arata acum cand imediat dupa ce-l indrept dar dupa ce m-am tuns scurt prin clasa a 11-a, brusc parul meu e devenit mai ondulat. Nu ca nu mi-ar placea acest lucru insa odata cu aceasta schimbare parca a devenit mai uscat pe lungimi in timp ce scalpul este in continuare gras si sunt perioade in care se usuca foarte rau, dupa cum are chef.

Printr-o astfel de perioada cu par foarte uscat pe lungime am trecut in aceasta vara la care se mai adauga si varfurile decolorate de vara trecuta si m-am tot chinuit cu masti si uleiuri, cu Moroccanoil si cam ce mi-a maitrceut mie prin cap cu rezultate mai bune sau nu. Asta pana pe la mijlocul lui Iulie cand am incercat pentru prima data Elgon Luminoil.

Despre Elgon am aflat fix la inceputul lui Iulie, cu ocazia unui eveniment pe care l-au avut. Este un brand de produse profesionale pentru par din Italia si au atat produse de colorare cat si de ingrijire. Pentru mine vedeta este chiar Luminoil.


Luminoil este un produs unic in lume, premiat in anul 2014 in America de Sud la capitolul inovatie, singurul care are proprietatea de a patrunde si de a repara firul de par din interior spre exterior, procedura inversa fata de toate celelalte produse restructurante. Este o etapa de tratament intermediara, practic, intre folosirea samponului si masca.

Va spun sincer ca am crezut ca toate aceste vorbe, ca ar patrunde in firul de par etc. este pur marketing, asa cum vezi la televizor pentru toate tratamentele adresate parului degradat dar tot am fost curioasa sa-l incerc pentru ca oricum, nu aveam ce pierde iar surpriza a venit de la prima folosire.

Luminoil este usor ciudat ca dozare si textura, fata de orice alt tratament pentru par vazut de mine, pentru ca la o prima vedere ai zice ca este o spuma de par, dupa ambalaj. Produsul in sine chiar este ca o spuma dar ceva mai lichida, atunci cand o pui in palma trebuie sa fii atent sa nu ti se scurga printre degete insa, fata de spumele de par, NU AGITATI LUMINOIL INAINTE DE FOLOSIRE. Este fix pe dos, daca agiti flaconul, produsul devine lichid, daca nu-l agiti, spuma.

Eu am aplicat Luminoil dupa samponare si nu am mai aplicat nici balsam sau masca, initial doar de proba pentru a vedea efectele tratamentului, apoi pentru ca m-am convins ca nu mai am nevoie de altceva si cea mai usoara metoda de aplicare a fost sa despart parul in doua si sa pun cate putina spuma pe fiecare jumatate, direct in par apoi sa masez pentru a distribui spuma. Ce am observat a fost ca daca parul este mai ud, spuma se intinde mai bine. Nu trebuie sa aplicati mult produs, ci doar 7-10 ml  la fiecare spalare deci tubul va va ajunge pentru peste 20 de aplicari. 


Prima oara cand am folosit Luminoil, era seara tarziu si am adormit cu prosopul in cap si cu parul ud. Dimineata cand m-am trezit, nu mi-a venit sa cred ce am vazut in oglinda: un par care arata a par sanatos, cu un luciu ca in reclame, nu uscat. Inclusiv varfurile aratau foarte bine si nu ai fi zis ca nu au mai fost taiate de un an. Si nu exagerez, iar daca ati mai citit articole despre produse pentru par aici pe blog, sigur ati observat ca nu tind sa ridic in slavi produsele, dar chiar am fost incantata.

De fapt, inca de cand clatesti parul ii simti textura schimbata, de parca firul de par ar fi imbracat intr-o pelicula dar nu una emolienta ca cea pe care o lasa mastile si balsamurile de par. Nu ingrasa parul si eu l-am aplicat inclusiv pe scalp, de fapt pe par pana la radacina, si nu a fost nevoie sa ma spal mai devreme decat de obicei.

Are totusi si un minus iar acela este mirosul. Nu stiu sa va explic exact a ce miroase insa mi se pare inecacios si neplacut si din pacate persista foarte bine insa rezultatele au fost atat de bune incat trec peste acest aspect si sunt dispusa sa accept acest lucru.

Ah, si inca un lucru pe care l-am mai observat de cand am inceput sa folosesc Luminoil a fost faptul ca efectele tind sa se pastreze si la urmatoarele spalari, chiar daca nu-l mai folositi. Evident ca parul nu arata la fel de bine insa am observat acum in August, cat am fost din nou plecata 2 saptamani si nu am avut tratamentul cu mine ca parul arata mai bine decat inainte sa incep sa-l folosesc deci m-am gandit ca ar merge alternata folosirea lui si folosit o data la 2 spalari.

Deci, daca aveti parul uscat, degradat si daca sunteti cumva in aceeasi situatie in care am fost si eu si nu stiti ce sa mai incercati...incercati Luminoil. Il puteti folosi si ca tratament dupa colorare, decolorare sau permanent sau ca protectie de vara, ianinte de a merge la plaja.

Un tub are 300 ml, costa 84 lei si il puteti comanda de pe site-ul Elgon.


Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

2 comments:

  1. Trebuie neaparat sa incerc acest produs :) Pupici

    ReplyDelete
  2. Da, da, da, foarte buna recomandare, Julie draga! Urmeaza si review-ul meu curand, multumesc de pont!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram