Bioderma Photoderm Max SPF50 Crema

RO: Tipic pentru mine, sunt in continua cautare a unei creme cu protectie solara pentru care sa ma multumeasca pe deplin, din toate punctele de vedere, iar saga cremelor continua azi cu cea mai recenta achizitie in materie de SPf pentru fata: Bioderma Photoderm Max SPF50 Crema.


Desi am fost super incantata de lansarea variantei Aquafluide, dupa cum ati si putut citi pe blog in preview dar si in review, de fapt inca imi place si inca mai folosesc varianta colorata, datorita unor probleme aparute intre timp (despre care va voi vorbi mai in detaliu in viitor) am vrut neaparat ceva cu protectie UVA mult mai mare decat factorul 26 pe care-l ofera Aquafluide. M-am dus hotarata pentru Photoderm M, cu factor UVA 38 insa din fericire m-am mai uitat si pe la celelalte creme Photoderma si asa am dat peste varianta crema cu SPF50 si UVA 42.

La fel ca celelalte creme Photoderm adresate tenului, si Photoderm Crema vine intr-un tub ce contine 40 ml, deci aplicata intr-o cantitate adecvata, tubul va ajunge pentru 32 zile de aplicare zilnica.

Textura este mai densa si cremoasa, dupa cum ii spune si numele insa pe ten nu se simte greoaie, nu mi se pare ca incarca tenul - care dupa cum v-am mai tot zis este mixt, gras in zona T si normal in rest -, nu luceste excesiv si chiar am fost placut surprinsa ca nu am fost nevoita sa fac un compromis pentru a obtine protectie UVA mare. Eu eram deja pregatita ca tenul meu sa luceasca excesiv asa cum o facea atunci cand foloseam Nivea Baby SPF50 sau Avene Very High Protection Spray, doua exemple care-mi vin instant in minte. Insa nu s-a intamplat si mi se pare ca din punct de vedere al luciului pe care-l da tenului, este cam la acelasi nivel cu Aquafluide: nu este mata sau matifianta pe ten insa tenul meu nu se ingrasa mai usor atunci cand am crema decat daca nu as avea-o aplicata. 


Revenind la textura, pentru ca este crema, se simte si usor emolienta si de aceea eu nu mai folosesc niciun produs hidratant inainte de a aplica protectia solara. Nu se agata sau scoate in evidenta portiunile descuamate sau uscate si de aceea mi se pare o varianta excelenta si pentru cele cu ten uscat. Lasa tenul catifelat dar usor lipicios si eu trebuie s-o masez ceva mai mult ca sa se absoarba bine

Bioderma Photoderm Max SPF50 Crema este pe baza de filtre chimice dar fiind o crema lasa o usoara pelicula alba dar cu cat o masezi mai bine si cu cat se absoarbe efectul se diminueaza si devine aproape inperceptibila. Si chiar daca in trecut am avut probleme cu filtrele chimice si uneori tind sa ma irite insa folosind Aquafluide inante, nu am avut nicio grija si chiar nu mi s-a intamplat sa mi se irite tenul din cauza cremei,

Eu am ales din nou varianta incolora, dar am vazut pe site-ul Bioderma ca exista si variante colorate iar pretul unui tub a fost 33 lei la Farmacia Tei (acum vad ca e redusa la 29.5, probbail din cauza ca e sfarsitul sezonului estival).

Apropo, ca mic update, va ziceam ca as vrea sa incerc La Roche Posay Dry-Touch Gel Cream SPF50 insa am inteles ca nu e chiar un gel si ca nici matifianta nu ar fi, asa ca am renuntat la idee si momentan voi ramane la varianta actuala. 

Ingrediente: AQUA/WATER/EAU, DICAPRYLYL CARBONATE, OCTOCRYLENE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL
[NANO], BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BIS-ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE, CYCLOPENTASILOXANE, C20-22 ALKYL PHOSPHATE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, ECTOIN, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, C20-22 ALCOHOLS, DECYL GLUCOSIDE, CYCLOHEXASILOXANE, HYDROXYETHYL ACRYLATE/ SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, PENTYLENE GLYCOL, XANTHAN GUM, PROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, PHENOXYETHANOL, CHLORPHENESIN. [BI543]

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

9 comments:

  1. Buna!

    Care ar fi diferenta intre aceasta si cea Ultrafluide? Parca ai folosit-o, din cate imi aduc aminte... . Mie Ultrafluide nu mi-a placut deloc ca textura, luceam ingrozitor, mai tare ca dupa Nivea Baby(am ten mixt). Pe timp rece ce protectie folosesti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna! Oh, imi pare rau sa citesc asta, diferenta este ca textura acesteia este mai cremoasa, densa, onctuoasa dar pe tenul meu nu luceste atunci cand o aplic (asa cum pateam eu cu Nivea Baby). O masez bine si ramane doar putin "dewy" si apoi vin cu ceva matifiant peste.

      Asta-iarna parca am folosit Bioderma ABCDerm dar probbail acum voi ramane la asta. In principiu eu raman tot anul la SPF50.

      Pup :*

      Delete
  2. Folosesc de doi ani La Roche Posay Dry-Touch Gel Cream SPF 50 iar acum o luna am cumparat Bioderma Photoderm Max SPF 50.
    Am acelasi tip de ten ca si tine.
    Ca o comparatie intre cele doua: imi place mai mult Bioderma pentru ca se intinde repede si nu lasa pelicula alba pe ten. Nu luceste excesiv pe ten, iar cu o pudra matifianta rezolv problema.
    Folosesc La Roche Posay Dry-Touch Gel Cream SPF 50 cand am o zi plina sau este canicula si nu vreau sa am grija luciului excesiv si folosirea pudrei. In schimb pana estompez pelicula alba irosesc destul timp pretios dimineata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru impresii Mihaela, deci pentru tine LRP Dry Touch e cum era pentru mine Bioderma ABCDerm :D deci bine ca nu am luat-o pentru ca am renuntat la ANCDerm tocmai pentru ca ma saturasem de pelicula alba si de textura greoaie. Pup :*

      Delete
  3. Am avut eu La Roche Posay Dry-Touch Gel Cream SPF50 si e destul de matifiant, cam la fel ca fluidul de la Photoderm, dar, intr-adevar, nu are textura de gel.
    O sa incerc si aceasta crema, vara asta m-am rasfatat cu Photoderm Max 50 fluid.

    ReplyDelete
  4. Hmm.. eu chiar ma gandeam sa iau Aquafluide pentru vacanta de la mare, dar m-ai facut sa-mi pun intrebari legate de UVA. (mai ales ca eu tind sa resimt soarele destul de repede)

    ReplyDelete
  5. Eu nu am mai încercat și altceva in afară de ABCDerm cu care ma inteleg chiar bine. Îmi place cel mai mult la aceasta faptul ca îmi oferă matifiere iar pelicula alba nu rămâne prea mult pe ten și o pot acoperi cu fond de ten sau chiar doar cu pudra
    Pupici

    ReplyDelete
  6. Daca folosesc aceasta crema cu protectie solara te poti da dupa aceea cu un fond de ten sau CC Cream? Nu am folosit pana acum pentru ten creme de genul acesta. Mereu mi-a fost teama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bineinteles. Protectia solara este ultimul pas in rutina de ingrijire dupa care poate fi aplicat machiaj fara probleme.

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram