Summer essentials | Video

RO: Am vazut ca v-a placut articolul despre produsele preferate de machiaj pentru primavara asa ca daca tot am facut tranzitia la Youtube imi facusem planuri mari, adica sa va prezint si produsele esentiale pentru vara insa de aceasta data in format video si sa includ atat cosmeticele cat si produsele de machiaj.

Nu mi-a prea iesit planul, tot fiind plecata din Bucuresti si nefiind multumita de ce filmasem pentru partea a doua insa m-am mobilizat si azi va voi prezenta produsele cu care ramasesem restanta, cele de machiaj. De fapt, cu ocazia asta s-a mai restrans selectia lor pentru ca, fiind deja August am ales produse pe care le-am folosit deja intens pe parcursul celor doua luni deja scurse din vara.

Daca ati ratat primul clip, mai ales pentru ca nu am apucat sa vi-l arat si aici dar daca dati subscribe canalului meu sigur nu veti mai rata nimic, vi-l las si pe acela aici. Nu veti vedea in videoclip produse de ingrijire a tenului pentru ca schimbarile in rutina le fac dupa cum mi se schimba tenul si oricum voi avea in curand un clip special dedicat rutinei mele actuale de ingrijire a tenului.

Dar inainte, imi cer scuze ca este un videoclip kilometric, m-am cam lungit dar sper sa vi se para interesante detaliile pe care vi le dau. 

Daca va intereseaza vreunul dintre produse mentionate, am pus si link-uri pentru cele carora le-am dedicat deja revenzii pe blog.


PRODUSE MENTIONATE: elmiplant senses touch calming spa si freshen up // elmiplant care moment exotic elixir //B.U. In action Yogurt+Fig // Evoka oriental Nights Body Scrub // EcoTools Shower Gloves // NIVEA In Shower Body Lotion Q10+ Firming // NIVEA In Shower Body Milk Dry Skin // Marionnaud Fresh Body Lotion 63 candyGOURMANDE // Alpha Hydrox Silk Wrap Body Lotion // Bioderma Photoderm Autobronzant // Vita Liberata Luxury Tan Tinted Wash Off Tan Lotion Medium // NIVEA Baby Sun Protecting Lotion SPF50 // Bioderma Photoderm Mineral SPF50 // elmiplant SUN Ulei spray protector SPF30 // GAP Established 1969 // B.U. My Secret

Iar pentru saptamana asta am pregatit produsele dupa care deja intind frecvent mana atunci cand ma machiez.



PRODUSE MENTIONATE: Benefit The POREfessional // Bioderma Sebium Pore Refiner // Benefit Bigger Than BB Big Easy // Catrice Re-Touch Light Reflecting Concealer in nuanta 010 Ivory // Pudra Bourjois Healthy Balance in nuanta 52 Vanille // Pudra Oriflame THE ONE Illuskin in nuanta Medium // Sephora Sun Disk // Too Faced Dark Chocolate Soleil // NYX Cream Blush in nuanta Golden // Inglot Face Blush in nuanta 30 // Physician's Formula Shimmer Strips in nuanta Vegas Strip // H&M Lip Pen // Rimmel Moisture Renew in nuanta 660 In Love With Ginger // Inglot Lipstick in nuanta 103 // Melkior Lipstick in nuanta Le Rouge

SWACH-URI:






Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram