Gel de curatare a tenului ieftin si bun: Balea Ultra-Sensitive


RO: Desi rutina mea de ingrijire a tenului este cu siguranta cea mai constanta si foarte rar schimb produsele, cu atat mai greu daca mi-am gasit unul care-mi place foarte mult si care-mi prieste insa la capitolul demachiere si curatare a tenului rar folosesc acelasi produs de doua ori la rand. Ce-i drept, parca si optiunile sunt mult mai bune, parca e mai usor sa gasesti demachiante si geluri de curatare cu formule cat mai prietenoase sau poate nu sunt eu atat de stricta in alegerea lor avand in vedere ca sunt produse care nu raman pe ten. In orice caz, dupa dezamagirea pe care am avut-o cu gelul ACM Sebionex am fugit repede in DM si am ales gelul Balea Ultra-Sensitive si m-am gandit ca ar fi timpul sa revin cu impresii despre el.

Ambalajul este foarte practic si dozeaza bine produsul iar textura este una usor ciudata de gel ceva mai consistent insa pe ten se simte cremos si mie mi-a palcut mult. Nu este prea lichid incat sa ti se scurga printre degete dar nici prea vascos. Fiind din gama Ultra-Sensitive, formula este blanda, fara iritanti si fara parfum dar gelul nu face foarte multa spuma.

Eu il folosesc cam de o luna si aproape ca l-am consumat complet deci singurul minus care ar fi este ca se consuma repede. In rest, face o treaba excelenta, curata bine, este bland, nu mi-a uscat tenul si nu am avut nicio problema cu el. L-am folosit inclusiv in zona ochilor fara probleme. Pe langa acestea, produsul este foarte ieftin si un tub de 150 ml costa putin peste 10 lei si cu siguranta il voi mai cumpara in viitor.




Ati folosit acest produs? Voi ce recomandari aveti pentru gel de curatare ieftin si bun? (daca tot trebuie sa iau unul nou cat de curand)

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

3 comments:

  1. Foarte interesant, merita testat :) Pupici

    ReplyDelete
  2. nu l-am folosit, am ramas agatata de apa micelara!

    ReplyDelete
  3. Sunt cu gandul la acest produs de ceva vreme, dar vreau sa termin gelul Eucerin de pe Iherb abia inceput. Pupici!
    www.bysunshine.com

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram