Asos beauty shopping


RO: Daca ati stii de cand ma mananca degetele sa scriu aceasta postare numai ca am amanat totusi momentul pentru ziua in care voi pune mana pe coletul de la Asos.

Nu de putine ori m-am ofticat si mi-am dorit produse noi lansate in alte tari, iar in cazul celor disponibile si in Romania, am asteptat cuminte pentru a vedea daca se vor lansa si la noi. Si tot nu de putine ori am ramas dezamagita pentru ca fie nu aduceau produsele in Romania, fie nu aduceau toate nuantele si ghiciti pe ce nuante puneam eu ochii.


Si uite asa am ajuns sa cotrobai pe diversele site-uri si tot asa am ajuns la Asos. Cred ca sunteti deja familiarizate cu Asos si ca deja e foarte posibil sa fi cumparat ceva de la ei dar la Beauty v-ati uitat? Dintre brand-urile pe care le-as mentiona ar fi: Rimmel, Bourjois, Stila, Barry M, Carmex, REN (nu va entuziasmati cand vedeti Nars pentru ca nu expediaza Nars in Romania) si lista poate continua.

Orice lansare noua Rimmel sau Bourjois pe care o vedeti in Anglia, veti gasi produsele pe Asos. Desi in Romania preturile sunt mai mici pentru aceste brand-uri exista si produse pe care nu le gasiti la noi, sau poate nu aveti rabdare sa vedeti daca vor aparea si la noi. Bourjois Cream Blush, Bronzing Primer, fondul de ten Happy Light, celalalte 2 culori de Color Edition 24h Cream to Powder Eyeshadow sau Rimmel Apocalips, Scandal Eyes Shadow Paint, Exaggerate Undercover Shadow Primer ar fi cateva exemple care-mi vin in minte imediat.

Haideti sa va arat si ce mi-am comandat eu:
  • Rimmel London Moisture Renew Lipstick in In Love With Ginger - zica-se ca ar fi dupe pt MAC Morange si m-am gandit ca ar trebui sa-ncerc si putin portocaliu, macar daca nu acum, la vara. Are o textura foarte cremoasa si este foarte, foarte parfumat (nu chiar un plus).
  • Rimmel London Exaggerate Undercover Shadow Primer si sunt curioasa cum se va descurca
  • Eylure Lashfix pentru ca stateam cu genele false in cutie si nu aveam adeziv pentru ele, acum nu ramane decat sa exersez. Lord have mercy! :))


Iar pe wishlist ar mai fi si un Bourjois Cream Blush pentru ca sunt foarte laudate. :)

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

16 comments:

  1. Eu astept review la primer. Auzisem si eu de el, chiar ii intrebasm pe cei de la Rimmel daca il aduc si la noi, dar se pare ca deocamdata nu. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. S-a notat. :D Eu nici nu ma mai obosesc, am vazut noutatile lor, am vazut ca nu era primer-ul, nici cu Moisture Renew nu am mai avut rabdare sa vad daca o sa aduca si In Love With Ginger sau nu. Cum sa nu fi adus nici pana in ziua de azi Apocalips?! Grrr :D

      Delete
    2. Superba nuanta rujului!!!

      Delete
  2. Hahah, ti-ai luat adeziv! Sper sa iti placa, eu am tot experimentat de cand l-am cumparat. Rujul ma tenteaza, dar mai la vara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pey ti-am zis ca-l iau, fie ce-o fi. So, is it any good?

      Delete
    2. Da, m-am demachiat la 5 dimineata si genele erau inca acolo. Mentionez ca eu am folosit din acelea manunchi, foarte usor de aplicat, de altfel.

      Delete
  3. Cat de bine arata rujul! Sa te bucuri de noutati! Te pup

    ReplyDelete
  4. Rujul arata foarte interesant, eu n-am incercat inca portocaliu pe buze. Sunt curioasa si de primer, tin minte ca am avut acum foarte mult timp un rimel l'oreal cu doua capete, si chiar se vedea diferenta cand foloseam partea alba.
    Si eu ma intreb de multe ori de ce nu se aduc anumite game / nuante la noi. Si nici asta cu nars-ul nu o inteleg, de ce sa nu expediezi nars in Romania?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu mai vreo 2 mai portocalii, dar tot m-a mancat sa-l iau si pe asta, daca-i dupe de Morange. :))

      Stai stai, sa nu confunzi, primer-ul Rimmel este de ochi, nu de gene cat despre faptul ca nu expediaza Asos Nars, tine de contracte si de exclusivitati, nu suntem noi "de nasul" celor de la Nars :), nici Sephora nu aduce, dar cred ca alte site-uri nu au interdictia asta.

      Delete
    2. Da, shadow primer, acum m-am uitat cu atentie. Nu stiu de ce m-am gandit ca e pt. gene. Pai atunci neaparat sa spui cum e, chiar sunt curioasa.
      Apocalips am vazut pe 1001 cosmetice, chiar vroiam sa iau unul de black friday dar nu mi-a placut nicio nuanta din ce mai aveau pe stoc.

      Delete
    3. Probabil ambalajul e de vina. :) Cu ocazia black friday am vazut si eu ca cei de la 1001 cosmetice au Apocalips, macar atat, si chiar m-am gandit daca sa mai iau o culoare dar am renuntat si eu. :D

      Delete
  5. Opaaaa! Deci comand tot felul de nebunii de pe Asos, recunoc cu rusine ca pe la sectiunea beauty nu prea intru. Stupid me! Ia sa arunc un ochi:D. Sa le folosesti cu placere! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi :*, ma bucur atunci ca te-am inspirat sa te uiti si pe-acolo :)

      Delete
  6. N-am comandat cosmetice de la ei... dar ma tenteaza. ma tot bate un gand cu genele false de la nunta mea, inca nu mi-am facut curaj. Astept sa ne povestesti cum e treaba cu adezivul asta si ce gene o sa folosesti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, patience, inca nu mi-am facut curaj sa-ncerc treaba cu genele false. :D

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram