Best of 2013: Produse de unghii

RO: Iata ca am ajuns in ultima zi a anului si la ultima postare Best of 2013, dar nu si ultima postare a anului, sper, pentru ca mai am una pregatita.

Anul acesta, mi-am imbogatit considerabil colectia de oje rosii, apoi m-am linistit si m-am reorentiat catre cele mov. Nu am mai purtat oje duochrome, in schimb m-a prins si pe mine nebunia ojelor nisipoase si intr-un final am ajuns la concluzia ca pana la urma, revin tot la acele oje care m-au cucerit definitiv iar multe sticlute stau uitate, din pacate. Cand am tras linie, mi-a fost foarte greu sa ma decid la finaliste, dintre toate categoriile, aceasta, cu oje, a stat necompletata pana azi, pe cand toate celelalte erau deja facute de la inceputul lui Decembrie. Dar haideti sa va arat si inculpatele...


RED
OPI Red My Fortune Cookie

PURPLE
Kiko #245 Pearly Dark Ruby

BLUE
OPI Suzi Says Feng Shui

BRIGHT
Rimmel I ♥ Lasting Finish Misty Jade

DARK
OPI On Her Majesty's Secret Service

METALLIC
Orly Luxe

GLITTER
Orly Go Deeper

TEXTURED
Rimmel Space Dust Total Eclipse

BASE COAT
essence 24/7 Nail Base

TOP COAT
essence Better than gel nails Top sealer High Gloss

CUTICLE TREATMENT
Uleiul din samburi de struguri

NAIL POLISH REMOVER
Kallos Love Dizolvant pentru lac de unghii

***

In seria Best of 2013 veti mai gasi urmatoarele articole:
  1. Produse pentru ten
  2. Produse pentru corp
  3. Produse pentru par
  4. Produse de machiaj
  5. Produse de unghii
Care au fost ojele care v-au placut cel mai mult?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. Orly - go deeper si cea de la Rimmel sunt fabuloase.......
    Un an nou plin de impliniri, fericire si mai presus de toate.....sanatate maxima!!!!

    ReplyDelete
  2. Daca n-as fi avut gel, as fi optat pentru a doua oja, Purple, e superba, desi cam ceva asemanator am si eu pe unghii.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram