Promotii tentante DM #8

RO: Nu puteam sa ratez noua tura de reduceri a celor din DM, mai ales ca suntem in Decembrie si pe langa bucuria sarbatorilor ce ne asteapta, toti ne gandim ce cadourisa cumparam, pentru familie, pritene, sau pentru noi, bineinteles (pe principiul nimeni nu te cunoaste mai bine). :)) Eu cu siguranta caut inspiratie in stanga si in dreapta, desi in mare stiu ce vreau sa iau, nu strica sa mai arunc un ochi pe ici, pe colo.

Sa revenim, fiind luna cadourilor, gasiti multe oferte interesante, multe pachete numai bune de facut de cadou, iata ce mi-a facut mie cu ochiul.

Oferte bune pentru parfumuri si seturi de parfum impreuna cu gel de dus si/sau lotiune de corp:


  • Elizabeth Arden 5th Avenue EDP 75 ml 89 lei (149)
  • Katy Perry Killer Queen EDP 30 ml + gel de dus 75 ml + lotiune de corp 75 ml 79.99 lei
  • Guess Girl EDP 30 ml + gel de dus 75 ml + lotiune de corp 75 ml 124 lei
Tot din seria de cadouri:


seturi I love... cu mini gel de dus + mini lotiune de corp 29.99 lei
(cam scump comparativ cu preturile produselor individuale, dar e dragut setul)

Max Factor fond de ten Lasting Performance + 
pudra Creme Puff 49.99 lei


Pachete Nivea dintre care mi-au atras atentia:

Lapte de corp 250 ml + Gel de dus 250 ml + Deo roll-on 50 ml 30.99 lei
(+ o gentuta adorabila)


si Men Silver Gel de dus 250 ml + Deo spray 150 ml 17.49 lei


Bourjois Gel de dus Sublime moi 250 ml + Deo spray 200 ml 
+ oja 1 seconde Rouge Obscur 21.39 lei


Am observat ca nu toate seturile cadou sunt trecute in catalog, exemplu fiind cele I love... si Max Factor pe care le-am vazut eu ieri in magazin, si mai erau o groaza, nu am avut timp sa le studiez pe toate, deci merita sa mergeti intr-o zi sa vedeti ce ar mai fi si cine stie ce gasiti direct in magazin.

Bun, trecem de cadouri si haideti sa va prezint si alte oferte:

Oje Nicole by OPI 1+1 cadou 35 lei


Rimeluri Maybelline Volum' Express 14.99 lei
(doar cele 2 din poza)


Rimmel Lasting Finish Matte + creion 
de buze Lasting Finish 1000 Kisses 19.99 lei
(eu am dat mai mult numai pe rujul meu #107)


25% reducere la produsele de machiaj L'Oreal
cu orice produs din gama Casting Creme Gloss

Veet Easy Wax 44.90 lei


Cum era de asteptat, multe oferte tentante si ca de obicei, am atasat catalogul pentru a-l rasfoi. Eu am profitat deja de oferta la semintele de canepa CANAH pentru ca tocmai ce terminasem o punga.




Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

11 comments:

  1. Setul de la Bourjois si ojele de la Opi mi se par cele mai avantajoase oferte si mi-ar cam face cu ochiul. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie mi se pare ca nu trebuie ratat setul Bourjois <3 iar din fata ojelor cu greu am plecat fara sa iau nimic :))

      Delete
  2. Frumoase ofertele de la DM, aproape toate sunt tentante :)

    ReplyDelete
  3. Trebuie sa dau si eu o tura pentru chestii de stricta necesitate si tare mi-e ca o sa agat si ceva mai ne-necesar!:))Dar cert e ca de niste oferte o sa profit pentru cadouri de Craciun!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Stii treaba cu unu' pentru tine, unu' pentru mine? ;)

      Delete
  4. foarte faine ofertele. Cea mai tentanta mi se pare cea de la Bourjois.. :)
    Pupici, ne vedem maine :D

    ReplyDelete
  5. Ma atrage rau de tot setul bourjois, dar si oferta rimel. Eu mi-am luat 107 de BF, si as mai vrea unul pt. mama, nu stiu de ce nu am fost inspirata sa iau direct 2, dar asta e, oferta asta vine la fix :)
    Aveam vreo 50 de mailuri in inbox, dar notificarea cu promotiile din DM mi-a sarit prima in ochi :). Mi se par foarte utile articolele din seria asta, si nu de putine ori am fost in DM dupa ce am citit la tine despre promotii. Asa ca multumesc mult pt. noutati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce ma bucur ca te ajuta articolele, mereu ma bucur atunci cand mi se spune ca vreun articol a fost de ajutor cuiva. Nu-i nimic daca nu ai luat 2 rujuri, mai iei unul acum si il iei si cu un creion de buze care sa mearga cu el, adica sper ca asa e promotia :D

      Delete
  6. Am trecut setul de la Bourjois pe listuţă :-)
    Îţi mulţumim, weekend minunat! :-)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram