Alessandro Baccara Rose


RO: Cum v-ati petrcut weekend-ul? La mine a inceput in forta Sambata dimineata cu pregatiri pentru intalnirea anuala a blogger-itelor, probabil ati mai citit articole pe la doamnele din blogosfera despre subiect sau poate ati ochit postarile de pe facebook si instagram cu tag-ul #decemberbeautybloggersmeeting2. Asa ca dupa o zi plina, m-am recuperat si eu iar azi revin cu o noua oja superba de la Alessandro si numai buna pentru acest sezon. Daca tot sunt in voga wine lips, de ce sa nu le asortam cu wine nails?



Asa cum ati vazut deja, oja este de la Alessandro International, numarul 23 ce poarta numele Baccara Rose. In poze o vedeti aplicata in 2 straturi iar rezultatul final este minunat, avand in vedere ca am aplicat-o in graba si ca ojele visinii sunt destul de dificil de dat pe unghie pentru ca e foarte usor sa dai cu oja si de fapt sa iei stratul de deasupra si astfel manichiura finala sa aibe un aspect neuniform, asa cum a m patit-o cu o alta oja asemanatoare.

Si desi cred ca v-am mai povestit de sistemul misto al celor de la Alessandro, va mai amintesc faptul ca in sistemul lor de 99 de culori puteti gasi aceeasi nuanta sub forma de oja normala, lac semipermanent sau gel. Ah, si sa nu uitam si de Striplac. :)


Imi place la nebunie culoarea si sigur voi apela des la ea in vitorul apropiat. Voi ce spuneti de Baccara Rose?



Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

10 comments:

  1. Imi place! Eu am numarul 54, tot un visiuniu asa frumos si am purtat-o doua saptamani pe unghii! :)

    ReplyDelete
  2. Vaaaai ce frumoasa este! In sticluta nu imi spune prea multe, dar pe unghii e alta poveste.

    ReplyDelete
  3. Cat de bine arata! Si pozele sunt superbe!

    ReplyDelete
  4. Frumoasa si cu stil aceasta oja. Nuanta e pegustul meu!

    ReplyDelete
  5. My kind of nail polish :) Eu am una mult mai inchisa, nu-i stiu exact numarul, dar imi place si o port foarte des, in special toamna-iarna.

    ReplyDelete
  6. E superbă! Are un finish incredibil de lucios.

    ReplyDelete
  7. Ce luciu frumos are aceasta nuanta! Imi place si culoarea mult e potrivita sezonului asta!

    ReplyDelete
  8. Chiar e frumoasa! Si ca nuanta se incadreaza intre preferatele mele. N-am nicio oja Alessandro....

    ReplyDelete
  9. E o nuanţă superbă. Chiar astăzi am primit ÅŸi eu numărul 24 de la minunata doamnă Stella Adam, Fashion Doctor ♥

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram