Best of 2013: Produse machiaj

RO: On the fourth day of Best of 2013 I give to you...makeup. :)


FOUNDATION
Max Factor All Day Flawless 3-in-1

CONCEALER
Collection lasting Perfection Comcealer
*review*

POWDER
Shiseido Translucent Loose Powder

BRONZER
Bourjois Bronzing Gel Primer
*review*

POWDER BLUSH
Inglot Face Blush in #30

CREAM BLUSH
NYX Cream Blush Rose Petal*

Desi anul acesta am adaugat in colectie alte 4 farduri de obraz crema, 3 apartinand altor 3 brand-uri, tot Rose Petal ramane preferatul.

HIGHLIGHTER
Illamasqua Illuminator in Slay

EYE PRIMER
Too Faced Shadow Insurance*

EYESHADOW PALETTE
Urban Decay Naked Basics

Anul trecut a fost Naked, anul acesta am fost nedespartita de Naked Basics. Versatila, mica, oglinda mare, inca ma bucur ca am luat-o, desi nu mi-a luat decat vreo 6 luni sa ma hotarasc. :)) Apropo, va anunt de pe acum ca probabil paleta lui 2014 va fi Naked 3. ;)

POWDER EYESHADOW
Parisax #312 Cuivre rouge

CREAM EYESHADOW
Maybelline Color Tattoo in On & On Bronze


PENCIL LINER
Avon Supershock in Blackberry*

Mentionat in The Cinderella Tag.

GEL LINER
MAC Fluidline in Blacktrack*

Doi ani la rand, acelasi borcanas, aceeasi consistenta ca atunci cand l-am cumparat. 

MASCARA
Maybelline The Rocket Waterproof

Singurul rimel care m-a multumit anul acesta, aici il puteti vedea pe gene.

BROW PRODUCT
Inglot Brow Powder Square #569

LIPSTICK
MAC Riri Woo

LIPGLOSS 
Rimmel Apocalips in Stellar

Mentionat in July's faves si The Cinderella Tag.

***

In seria Best of 2013 veti mai gasi urmatoarele articole:
  1. Produse pentru ten
  2. Produse pentru corp
  3. Produse pentru par
  4. Produse de machiaj
  5. Produse de unghii
Care au fost produsele voastre preferate?

*produse "castigatoare" doi ani la rand

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

9 comments:

  1. Frumoase produse. Apocalips tot mi-am propus sa cumpar si nu am reusit inca. Nu am incercat niciunul din produsele tale, dar sper ca in 2014 sa le incerc daca nu apar alte tentatii desi cred ca vor fi multe si atunci :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebuie sa incerci Apocalips, mai ales ca acum il poti comanda si din Romania :D Pup :*

      Delete
  2. As putea spune ca si pt mine fdt de la Max Factor este preferatul anului. Am avut si Covergirl 3 in 1 si, cel putin pt mine, sunt identice. Cred ca e fondul de ten perfect.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca sunt acelasi lucru, din cate am mai auzit si pe la youtube-rite, echivalentul lui Max Factor in state este Cover Girl, doar ca au preturi mult mai mici. Stiu ca ziceau si ca rimelul CG Clump Crusher e exact la fel ca MF Clump Defy.

      Delete
  3. Too Faced Shadow Insurance este si preferatul meu! <3

    ReplyDelete
  4. Mie Max Factor mi se pare putin cakey, si eu am ten cu tendinta de ingrasare, dar are acoperire f buna, nu m-a impresionat f tare.

    ReplyDelete
  5. Ia dau peste o sumedenie de produse WOW:))
    Sunt foarte curioasa de fondul de ten de la Max Factor. Astept cu nerabdare review.....
    Bronzerul de la Burjois imi face cu ochiul....se gaseste si in Romania?
    Sa nu mai spun de Blush-ul de la Nyx, este pe lista, il vreau si eu.....
    Avon Blackberry, am vrut sa mi-l iau si eu dar nu mai gasesc aceasta nuanta, il am pe cel negru si imi place foarte mult textura.....

    ReplyDelete
  6. Bronzerul de la Bourjois mi se pare super tare!

    ReplyDelete
  7. Daca fondul de ten MF e asa fain, abia astept sa aflu mai multe despre el! :D

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram