Collection Lasting Perfection Concealer


RO: V-am promis un review pentru Lasting Perfection Concealer si m-am mobilizat pentru a-l scrie. Mi-am dorit enorm de mult acest produs dupa ce am ascultat nenumarate laude la adresa lui din partea youtube-ritelor din Anglia si m-am bucurat la fel de mult ca o sa am ocazia sa-l incerc.


Ambalajul este unul clasic dar ieftin (scrisul de pe tub se duce repede si din acest motiv nu l-am pozat pe al meu), un tub si cu un aplicator cu burete si e disponibil in doar 4 nuante: Fair, Light, Medium, Deep. Eu am ales nuanta Fair, cu gandul la faptul ca in general firmele budget friendly nu le prea au cu nuantele pentru extreme si mi-a fost frica ca nuanta Light va fi mai inchisa decat tenul meu fantomatic. :) Ei bine, iata ca asa m-am trezit ca nuanta Fair este chiar mai deschisa decat tenul meu.


Cred ca atunci cand un produs este ridicat in slavi in stanga si in dreapta, si mai peste tot, ca acopera, ca e ieftin, inevitabil iti creezi anumite asteptari de la el. Asa am facut si eu si initial am cam fost dezamagita dar in ultimul timp vreau sa va spun ca i-am dat de cap si am folosit produsul asta cu succes si pentru camuflarea petelor/cosurilor dar si a cearcanelor. Awesome! :)

Tot "schepsisul" lui este faptul ca are o consistenta cremoasa, densa si nu este hidratant, deci cam departe ce ti-ai dori de la un anticearcan. In primul rand, trebuie sa hidratezi zona ochilor foarte bine, altfel va arata inestetic. Apoi, daca vreti sa il faceti ceva mai lichid, puteti pune o picatura de lotiune tonica (my new favorite way), Fix+, fond de ten lichid etc.

Alta chestie ar fi faptul ca se usuca foarte repede, eu nu stiu cum reusesc fetele alea pe youtube dar cand il folosesc sub ochi am descoperit ca cel mai bine il aplic la un ochi, apoi "blenduiesc" dupa care ma mut la celalalt ochi. De-a lungul timpului am folosit inelarul, pensule (ca Bdellium 785) sau mai nou buretelul Real Techniques Miracle Complexion Sponge pentru blending iar ultimele doua variante sunt si preferatele mele.

In ceea ce priveste acoperirea semnelor, petelor sau orice altceva pe ten, fiind atat de deschis si cu subton roz, il aplic inaintea fondului de ten iar in combinatie obtin o acoperirea foarte buna, tot timpul am reusit sa acopar ce as fi avut iar in timp s-a comportat foarte bine la capitolul rezistenta.

Daca trag linie, dupa atatea laude primite, comparativ cu impresia pe care mi-a facut-o, as spune ca nu l-as mai lua a doua oara, exista si alte variante, la fel de greu de procurat si mult mai avantajoase ca pret - hint, hint LA Girl Pro.Conceal. :D

Daca vreti sa-l luati, am gasit un seller pe ebay cu rating excelent care trimite si in Romania, alte varinate de a-l cumpara online nu am gasit inca.

Produs Collection Lasting Perfection Concealer
Nuante disponibile
4
Textură  cremoasa
Rezistenta cel mai mult 10 ore
Cantitate
nu am reusit sa aflu (iar scrisul de pe tub s-a dus de mult) 
Expiră  12 luni de la deschidere
Ingrediente 
Aqua, Talc, Cyclopentasiloxane, Isododecane, Hydrogenated Polycyclopentadiene, Cyclohexasiloxane, Cetyl PEG/PPG 10/1 Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Hexyl Laurate, Acrylates/Trimethyl, Siloxymethacrylate Copolymer, Silica, Butylene Glycol, Hydrogenated Castor Oil, Cera Microcristallina, Triethoxycaprylsilane, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Disodium EDTA, [+/- CI 77891, CI 77492, CI 77499]
 Rezumat
 + acoperire mare
+ rezista foarte bine
- consistenta prea uscata, deloc hidratanta
- se usuca prea repede

 Unde cumpar Boots, Superdrug sau ebay
 PreÈ› aprox. 5 lire
Rating:


click pe poza pt a o mari
pozele sunt sincronizate, diferenta de culoare este data doar de culoarea corectorului
Pe voi v-a tentat sa incercati acest produs atat de laudat?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

16 comments:

  1. O sa incerc si eu varianta cu lotiune tonica. Dupa ce am vorbit despre el, sa stii ca mi-a placut si mie mai mult, doar ca in ultima perioada mi s-a cam uscat fata de la frig si am impresia ca se "vede uscaciunea"... Incerc zilele astea o crema noua si sper sa fie mai bine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar sa incerci si sa-mi spui cum ti se pare, eu pun pe mana cantitatea de pe aplicator dupa acre dau un fas de lotiune tonica peste si amestec. Avea o consistenta foarte misto dupa ce am facut treaba asta.

      Delete
  2. Nu l-am incercat, dar din descriere seamana mult cu maybeline superstay pe care il am eu, procurat tot via ebay, ca deh, la noi nu se aduce, ca tot vb in postarea anterioara de treaba asta. O sa incerc si eu varianta cu lotiune tonica, pana acum l-am folosit mai mult pentru camuflarea petelor/cosurilor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa-mi spui daca a mers treaba cu lotiunea tonica, dar vezi sa pui foarte putin, eu o dozez foarte usor, avand atomizor, dau un fas si gata.

      Delete
  3. interesant, si mie mi-a atras atentia in videourile de pe youtube. si foarte bine ca ne-ai impartasit cum faci tu sa il aplici ok, chiar e util. eu am un concealer de la make up atelier paris si chiar imi place, dar nu pentru zona ochilor, pentru care folosesc unul ieftin si foarte bun de la oriflame, din gama studio artist, recumparat recent. o sa scriu despre ambele, ma organizez eu. te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar te rog sa scrii, m-ai facut curioasa cu cel de la oriflame, desi, daca stau si ma gandesc acum cate "concelear-e" am, mai bine nu as mai afla. :)) Pup :*

      Delete
  4. Are intr-adevar putere de acoperire destul de mare, dar mie imi usuca groaznic zona de sub ochi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :( Ai incercat sa folosesti si o crema mai emolienta la ochi?

      Delete
  5. Mi l-am comandat si eu, ti-am zis, dar nuanta Light. Sper sa nu fie prea greoi si sa imi usuce tare zona de sub ochi, asa cum o facea Nars Radiant Creamy Concealer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Really? Hai ca deja ma simt mai bine ca nu am gasit Creamy Concealer in Sephora La Defense. Sper sa-ti placa :s

      Delete
  6. Eu una is asa de multumita de LA Girl Pro Concealer, ca parca nici nu-mi vine sa mai incerc altceva! :P
    ...ba nu - mint: daca as avea sansa, as incerca Maybelline Instant Age Rewind in nuanta Neutralizer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu eram, dar complicat sa pui mana pe el, eu l-am aruncat pe al meu pt ca expirase dar am pus din nou mana pe unul.

      Delete
  7. Il voi primi si eu luna aceasta. Sunt tare curioasa ce parere voi avea despre el. :X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu sunt curioasa cum o sa ti se para :*

      Delete
  8. Il am si eu, dar l-am abandonat, parca imi usuca prea mult zona de sub ochi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi pare rau. :( Nici daca folosesti ceva mai emolient la ochi nu merge? Eu inca il folosesc si inca imi place mult, ilumineaza zona exceptional.

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram